Myslíš, že Ti slečna bude vďačná za takúto reklamu? Každý, kto chodí s otvorenými očami, si ju už aj tak všimol, napr. ako ja v utorok vo vozidle 208. Ale inak som rád, že medzi vodičmi trolejbusov je aj žena, zástupkyne krajšieho pohlavia za volantom prostriedkov MHD podľa mňa dodávajú mestu istú dávku kozmopolitnosti. ?
Čo sa stalo? Najprv, keď som išiel okolo obratiska Jaseňová o pol dvanástej, mi bolo podozrivé, že tam nie je trolejbus, ktorý robieva L3 11:47. Keď som sa o dve hodiny vracal, pri univerzite išiel trolejbus na L14 zdanlivo podľa CP, tri minúty za ním krátka Karosa tiež podľa displeja na L14 aj s tabuľou L4 naboku, následne odbočila na Centrálnu. Oproti na L7 t-bus 201 na spoji, ktorý ovykle vykonáva krátke vozidlo, za ním B741 na L4 (tá potom išla prázdna smerom na Centrálnu), okrem nich na Jaseňovej dva krátke autobusy a ešte ďalšie v premávke a tiež nejaká B961, najmä L3 a L5...
podstatu problému vystihol. Peniaze, peniaze, peniaze. Zarazilo ma však vyhlásenie „priemerný vek trolejbusov sa blíži k 20 rokom“. Trolejbusy začali jazdiť koncom 1994, niekedy pred 5-6 rokmi pribudlo zopár nových. Takže ten priemer sa mi zdá dosť čudný.
Hej, prvý dojem nie je zlý (otázkou je, či si prejav písal sám), akurát mi ho kazí tá odvolávačka v DP hneď na začiatku jeho funkcie. Vážny signál, že politika bude hrať aj nasledovné štyri roky prvé husle.
To je čo za moderátora? Zle som počul, alebo naozaj povedal riaditeľ dopravného podnikA? ? Mimochodom, to s tými pokutami nebolo od nového GR veľmi taktické povedať verejnosti. Ale inak mám celkovo z neho dobrý pocit, najmä preto, že je protrolejbusový. ?
Ak narážal na to, čo si myslím, tak ide o takú zaujímavosť, ktorá cestujúcemu v mnohých prípadoch čo-to výrazne uľahčí, ale nemalá časť cestujúcich o nej nebude ani len vedieť. ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.