A taktiez zalezi, ci je vn siet prevadzkovana ako IT siet, alebo uzemnena cez Petersenovu tlmivku pripadne cez odpor alebo cez komplexnu impedanciu (odpor v normalnej prevadzke, tlmivka pri prvej poruche)
Dialkovo ovladany recloser je zariadenie ktore sa standardne na VN sietach vyuziva (nielen na zeleznici).. inak povedane je to dialkovo ovladany vypinac s napatovymi a prudovymi transformatormi, ktory si strazi poruchy ako napriklad zemne spojenia ci naprudy.
Od 1. januára 2012 platia nové tarifné podmienky aj na ŽRIDS Žilina - Rajec. Pri zmene cien v DPMŽ, ani v ZSSK sa ceny v automatoch "integrovaného systému" nemenili, až teraz. Pokiaľ si dobre spomínam na starú tarifu, tak zdraženie je približne 10 centov pre každé pásmo. Takže ide o navýšenie o cca 30 % pri najkratších vzdialenostiach (z 0,35 na 0,45 pri celom lístku).
Od Puchova na vychod sa pouziva DC 3kV a napaja sa z meniarni 22kV AC/3kV DC.
22kV linka moze pokojne napajat aj meniarna DP aj ZSR zalezi na mnohych okolnostiach (napriklad ak je linka okruzna a na meniarnach su DOR reclosery je linka schopna prevadzky aj pri poruche v jednom bode
Neporovnávaj neporovnateľné. Snáď nechceš tvrdiť, že energetická vn linka do železničnej napájacej stanice (meniarne) je totožná s 22 kV napájaním niekde na Bajzovej.
pavuk mas pravdu ze linka c.20 spojuje vlcince s priemyselnou zonou ale ak si vsimnes rano tak vacsina ludi ide s vlciniec na bernolakovu a poobede uz ide linka c.20 pomaly prazdna lepsie by bolo keby l.20 chodila po byvalej trase linky.2 ? ?
Ved práve, neviem či to niekto z kompetentných číta ako to bolo za vlády Juraja. To je tiež pravda s tými vodičmi, väčšina liniek končí o 23.00, či by sa niekto našiel, kto by mohol predlžiť svoju službu o hodinu aby zabezpečil spojenie Vlčince-Bytčica pred desiatou a naspäť Bytčica-Vlčince. Presne ako pri linke 25,35 rovnako aj tá diera medzi 16-22hod by nevadila, keby tam nastrčili jeden potrebný spoj, verím, že spoj by si klientelu našiel keby ho "presunuli".
Peter888: Otázne, koľko ľudí by tento večerný spoj reálne využívalo. Menej využitý spoj tej istej linky sa tam môže "presunúť", aj autobusy sú vtedy voľné, ale čo vodiči, mal by to kto odšoférovať? Alebo by niekto išiel do práce iba kvôli tomu? Navyše, v tom čase sa jazdia aj spoje na linkách 25 a 35. Každopádne, lepšie je obrátiť sa priamo na DP, aby vedeli o tejto požiadavke.
AAA: V celom meste. Ide o to, že kým v bytoch či obchodoch len preblikne svetlo a pouličné lampy sa v priebehu niekoľkých minút postupne znovu rozsvietia, tak meniarňam to trvá dlhšie (5 - 30 min).
tux: Napr. L5 prišla na Solinky už 6 minút (meškanie cez 10 min) po obnovení dodávky, to znamená, že zo sídliska Vlčince sa dostala zhruba po Komenského. Podobne aj L3 (vyše 10 min) a L4 (4 min) z centra. Naopak, L7 s odchodom z Hájika 18:20 mala meškanie 9 min a L1 15 min.
Ja som doteraz bol v tom , že linka číslo 20 slúži mna prepravu pracujúcich z Vlčiniec do priemyselnej zóny v okolí Bytčice. ☺ Keď hovoríš že je to školský spoj na Bernoláčku, tak obsluhu akých škôl má zabezpečovať?
Nehovorím o predĺžení L.20 do 22hod. Hovorím o jednom spoji ako je to v grafikone linky č.26 keď linka končí prevádzku o 18.00 ale o 22.06hod odchádza z Kamennej ulice posledný spoj. Keby sa z L.20 ubral jeden najmenej využívaný spoj a presunul sa práve na 22hod, mohlo by to mať celkom pozitívny vplyv.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.