Reakcia na: skarpo #7071:
Ešte doplnenie k bodu 1:Jeden zo základných kameňov, na ktorých bola AVTD postavená, boli časové predplatné lístky za rozumnú cenu. Po ich zrušení nastal tlak na zavádzanie liniek odvšadiaľ všade, čo malo tebou popisované dôsledky. Teraz zavedené "predplatné lístky na neobmedzený počet jázd" pri svojej vysokej cene tento problém neriešia.
. Pre mňa nepochopiteľný argument, ktorému môžem udeliť prívlastok "na žilinský spôsob". To už sa nedá dohodnúť s vlastníkom AS na využití aj pre MHD ? Aký majú potom význam reči o integrovanej doprave ? Aha, zabudol som, prioritou nového vlastníka AS je vybudovanie "nového centra" s výškovou budovou, supermarketom, parkoviskami pre IAD ? , no a milostivo tam ponecháme oklieštenú AS. Keď si pozriete na bystrickej stránke návrh "dobudovania" miestnej AS, obávam sa, že niečo podobné nás čaká aj v Žiline.