Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Každým rokom počas Dušičiek sa zamýšľam nad tým, či by nebolo lepšie, keby namiesto posilnených spojov L31 chodil trebárs autobus po trase L1 a začínal by už na Pietnej. Trasou L1 by sme obslúžili "celé mesto" (mimo Hájika a mestských častí). Interval každú hodinu by stačil. Čo myslíte? To spojenie Žel. stanica-Pietna pre samotných Žilinčanov nie je až tak ideálne (vždy treba prestupovať).
A ešte trochu #offtopic, keďže nie je offtopic fórum:
OZNÁMENIE O SÚŤAŽI NÁVRHOV
Žilina - Bulvár, Verejná anonymná urbanisticko-architektonická súťaž návrhov s udelením cien
https://www2.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/316673
Žeby sa predsa len niečo chystalo s tým kruháčom pri Lidli? ?
Spracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie stavby: "Úprava okružnej križovatky na ul. Vysokoškolákov - Žilina, pri plavárni"
https://www2.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/317115
Reakcia na: Danoh #22224:
To nie je trakcny motor ani nahodou
Reakcia na: Dispecer #22222:
viem o 252 a 257
Preferencia vozidiel MHD v Žiline bola reálna odskúšaná
http://www.dpmz.sk/n281/

Vie niekto, ktoré vozidlá sú vybavené tým systémom od Hermana?
http://zilina.sme.sk/c/8033852/dolezite-je-ako-si-listok-oznacite.html
„Prestupný cestovný lístok je platný až po označení v obidvoch vozidlách, ktoré cestujúci použije.“
Viem, ako je to myslené, ale povedané je to nesprávne.
Reakcia na: brunos #22216:
Ak by boli peniaze na zriadenie historického depozitu autobusov, osobne si myslím že vedenie DP by riešilo oveľa urgentnejšie problémy ako sú stav vozidlového parku a infraštruktúry.
Reakcia na: 723.6 #22217:
Po skúsenostiach s riešením interiéru 30/31 Tr z prvej série si DPMŽ u druhej série objednal iné riešenie, ktoré spočíva v menšom počte sedačiek a širšej uličke.
Chcem sa opýtať k trolejbusom ohľadom interiéru. Videl som dva kusy 30Tr na linke 5 s pozmeneným interiérom a síce, že na ľavej strane vozidla boli v troch radoch sedačky umiestnené nie po dvoch ale po jednej. Jedná sa o nejakú dodatočnú úpravu interiéru vozidla, alebo si proste DPMŽ počas odoberanie zadal požiadavky na vyhotovenie ostatných kusov v inom prevedení? Napísal som aj do DPMŽ ale akosi im prišlo veľmi zaťažko odpovedať na mail, takže bude to asi potrebné posielať písomne.
Reakcia na: CX34 #22215:
a ty to vieš odkiaľ, že nie sú peniaze?
sedíš na kase DPMŽ?
Reakcia na: Mino39 #22214:
Nie, nie sú peniaze.
Ahojte chalani, plánuje si DPMŽ ponechať zo starých Karos rady 700 aj historické vozidlá?
Reakcia na: CX34 #22212:
mozno miesto mhd zdarma dostane kazdy co nastupi do mhd 2€
Reakcia na: Miro #22211:
Najprv musia byť eurofondy, pretože bez nich sa pohneme len ťažko, aj keď iniciatíva v podobe úverov na nové SORy a SOLARISy je tiež celkom zaujímavá. O pár mesiacov tu máme voľby, tak uvidíme čo zase vymyslí pán Choma a spol.
Mimochodom páči sa mi ambícia obnoviť v najbližších rokoch celý vozidlový park aj infraštruktúru, kiež by sa to podarilo.
Reakcia na: Mongolec #22208:
Zaujímavý materiál... budem potešený, ak sa týmto krokom zníži počet áut v Žiline a tak sa uvoľnia cesty pre nás, ktorí nebudeme mať nárok na bezplatnú prepravu. Nič v zlom, ale 25 rokov som býval s rodinou v Žiline, na daniach sme teda mestu zaplatili celkom dosť, teraz bývame 10 km od Žiliny a dochádzame dvomi autami ?

Neberte to ako sťažnosť, len takú perličku ?
nadhera... treba tlieskat smeru

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.