Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Vladimír #950:
Tak, že v dôsledku skratu na meracom zariadení na 22 kV vstupe do meniarne vypadli VN poistky v rozvodni Rajčianka a vypadla celá 22 kV linka, ktorá zásobuje Solinky aj meniareň. Keď pracovníci SSE zistili príčinu poruchy, odpojili meniareň od vedenia 22 kV a zvyšok zapojili (cca o 9:40). Po odstránení poruchy bola zapojená aj meniareň (o 10:30). Toľko zdroj zo SSE.
Reakcia na: Miro #947:
Na meniarni chyba nemohla byť. Meniarne nemali prúd, pretože ho nedodali SSE. Ako inak možno vysvetliť kompletný výpadok el. prúdu na sídliskách Solinky a Vlčince v domácnostiach? Domácnosti predsa meniareň Bajzova nezásobuje 🙂
Reakcia na: Miro #948:
Vlastne nie, teraz som sa pozrel do CP a vidím, že to bol spoj, ktorý odchádza z Hurbanovej o 7:45 a ten ako jediný končí na Hálkovej... ?
Dnes ráno som videl ísť trolejbus L6 smerom na Hájik s tabuľkou "Len po Hálkovu". Bola nejaká výluka?
Reakcia na: Jozef #943:
Mňa by zase zaujímalo, kde bola skutočná príčina tej poruchy. Podľa môjho zdroja bola závada na meracom zariadení na vstupe do meniarne Bajzova.
Reakcia na: Juraj #937:
A keď teda pri plánovanej výluke pôjde namiesto vlaku autobus DPMŽ, je pre takýto prípad pripravený program pre palubný počítač, aby sa dali normálne označovať cestovné lístky?
Reakcia na: Jozef #943:
Ako si videl, asi nie... ?
Juraj:
Chcel by som si upresniť koľko km máme trolejbusových tratí v meste. Pri vybudovaní trolejbuového vedenia Závodie - Hájik bola dĺžka dvojstopového vedenia 3,8 km. Prepojenie Vlčince - Hájik asi 1,9 km (?) a celková dĺžka mi akosi unikla, ale odhadujem že by mala byť asi 23 km. Je to pravda?
Reakcia na: Vladimír #941:

Ja som rozmýšľal nad tým posledným výpadkom z energetických závodov. Nepoznám technické riešenie, ale chcel by som vedieť či v prípade poruchy meniarne alebo výpadku prívodu 22kV je možné meniareň diaľkovo od trolejbusovej siete odpojiť a či zvyšné meniarne svojim výkonom nahradia odstavenú meniareň.
Reakcia na: Vladimír #941:
Zalezi od zeleza, ktore v tych meniarnach je...
Reakcia na: Jozef #940:
Jánovi išlo o to, že ak by denný výprava činila, ako Ty píšeš, 43 trolejbusov, nezostala by rezerva žiadna. Denná výprava istotne nie je 43 trolejbusov...

Ad meniarne: Prešov má tiež len tri meniarne a nad výstavbou ďalšej ani len neuvažuje. Dostatočne pokrývajú potreby a majú rezervy aj na ďalšie trolejbusové trate vo výhľade.
Reakcia na: ján #939:

Možno tam bude niečo v rezerve, ale ide mi o špičkový výkon.
Jozef ! To je trolejové depo v špičke bez trolejbusov ? ?
Reakcia na: Juraj #937:

Trolejbusová doprava sa nám pomerne rozšírila, denne premáva v špičke asi 43 trolejbusov. Dnes máme vybudované v sieti tri meniarne. Rozmýšľal som, či ešte postačujú výkonom na tak rozsiahlu trolejbusovú sieť. Meniarne (napájanie) sú už napríklad dosť vzdialené od sídliska Vlčince. Vzdialenosti na meniarne Bajzova a Veľká okružná je už pomerne veľká, a preto predpokladám, že budú na Vlčincoch pomerne vysoké napäťové úbytky. Otázka znie:
- je ešte rezerva vo výkone meniarní?
- je veľký úbytok napätia v trolejbusovom vedení v oblasti Vlčince?
- nebude potrebné postaviť ešte meniareň na Vlčincoch?
Reakcia na: Jozef #936:
Na strane DPMZ ziadna pricina nebola. SSE obnovili dodavku o 10.30. Dohodu o nahrade vyluky s Rajeckou Ancou nie je, ZSSK si to riesi vlastnymi silami. Iba ked je dopredu planovana kvoli opravam na trati alebo rampach, sa obracaju na DP o nahradnu dopravu.
Reakcia na: Miro #933:

Nezdá sa mi, že porucha na meracom zariadení v meniarni môže spôsobiť výpadok napájania 22 kV. Okrem toho Juraj spomíl, že výpadok bol aj na Solinkách. Ide teda pravdepodobne o výpadok zo strany energetických závodov.
Juraj, ešte jedna otázka ma napadla. Ako je zabezpečená náhradná doprava pre prípad výluky na rajeckej železnici? Išiel by namiesto vlaku autobus DPMŽ? Mal by v palubnom počítači va takom prípade nahratú trasu železnice, aby sa dali označovať cestovné lístky?
Ozaj, Juraj, mohol by si stručne popísať, ako sa s výpadkom vysporiadal DPMŽ? Ako rýchlo a v akom rozsahu sa podarilo zabezpečiť náhradnú dopravu?
Reakcia na: Juraj #931:
Trčal by si tam asi do tri štvrte na desať, keď bola obnovená dodávka energie na 22 kV vedení, ktoré zásobuje túto oblasť. Dodávka EE do samotnej meniarne bola obnovená asi o 40 min. neskôr. Príčinou výpadku bola závada na meracom zariadení v meniarni.
Reakcia na: Juraj #931:
Zaujímavé je to s tým výpadkom...

Zavolať samozrejme môžeš 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.