Reakcia na: Miro #3221:
Aby som to upresnil. Kĺbaky sa vypravujú najmä cez zimu na L2 práve z toho dôvodu, že 6 sólo vozov je zapožičaných v Oščadnici. Keďže dáky ten voz musí je na prehliadke, niečo zostáva ako prípadná záloha, tak na linky, kde je to možné a vhodné (2, 21) sa v tomto období vypravia kĺbáky.Čo sa týka autobusov na t-bus linkách, tak väčšinou sú to vozy 113 (záloha za kĺbáky) a 81 (záloha za sólo vozy).
Ak som to dobre z debaty na DP pochopil, tak momentálna max. vypravenosť trolejbusov je 29 vozidiel z 43. Takže ich isto máme viac než dosť.
Re #3225 marek: O problémoch dlhého otvárania dverí sme diskutovali aj minulý rok v takomto období. Asi táto zima tomu mechanizmu moc neprospieva.
marek
Mal som moznost sa previest reko karosou v MT - ide o poradia busov 16, 21 a bol som zdeseny. Ten autobus ma motor neuveritelne hlucnejsi ako tri Ikarusy dohoromady... pocas 20 minutovej cesty som to nemohol vydrzat... zdalo sa mi, ze mam motor rovno za usami... a este aj vydaval veeelmi divne zvuky. mate tiez taku skusenost s reko karosou? -ale postrehol som to len pri reko novsich busov, tie co maju za poslednymi dverami mriezku na vetranie a predlzenu zadnu cast... vyrabane okolo roku 1996