Reakcia na: Miro #23392:
V IDS BK dodávame Inpropu (ktorý dodáva dáta pre tabule a hlásenia pre ŽSR na stanice) údaje pre každú jednu stanicu s číslom každého vlaku a k nemu číslo linky IDS na príchode a číslo linky IDS na odchode. Teda to, že sa niekde láme IDS-ko a od nejakej stanice vlak už nie je integrovaný, nie je problém. Ale neviem, ako je to v IDŽK.
Mongolec
Chápem, že sa všade hľadajú možnosti šetrenia, veľa firiem bude zatvorených, rovnako aj to, že i vodiči potrebujú a zaslúžia si dovolenku. V mestách, ktoré v minulosti v závere roka na takýto režim pristúpili sa to ale pochopiteľne nestretlo s pozitívnou reakciou cestujúcich. Osobne s tým nemám zásadný problém, čo je podľa mňa hlavný nedostatok toho celého je deravý interval v rannej špičke na hlavných trolejbusových linkách 3, 4, 5 a 14. Myslím si, že aspoň toto mohli zohľadniť a ponechať na nich ráno interval, aký je od 8. do 20. hodiny. Prípadne tiež posilniť v špičkách oproti bežným víkendovým CP niektoré autobusové linky (hlavne 22 či 21-popoludní, možno aj 24 a 27) tak, aby jazdili nie raz, ale 2x za hodinu. Stále by to bola výrazná úspora oproti prázdninovým CP a zároveň prijateľnejšia ponuka pre ľudí, ktorí budú v týchto dňoch chodiť do práce.
Druhá zvláštnosť je linka 50 na Štedrý deň. CP v podstate prevzali z rokov 2020 a 2021. Vtedy, v čase rôznych lockdownov a podobných opatrení, v hodinovom intervale a so skorým ukončením prevádzky jazdili dva krátke vozy v rôznej miere zaplnenosti. Uvidíme či to bude stačiť aj tento rok. Čomu ale nechápem sú tie prapodivné jazdné doby - mix všetkých možných chronometráží. Medzi niektorými zastávkami, hlavne v smere na Hájik, sú porovnateľné či dokonca väčšie ako v špičke (Košická>CM 3, Limbová>Smreková 2, Polícia>Hálkova 2) a inde, prevažne v smere do centra, sú zas podľa nočného chrona (Matice sl.>>>Poštová 3x1) či neskôr večer dokonca ešte kratšie ako v noci (Fatranská>Matice sl. 1).