Reakcia na: PDM.8.99 #22850:
Ja nerozumiem jednému - to akože prejazdy, pokladané všeobecne za prostriedok zvyšovania efektivity využitia vozoparku, majú byť nejakým dôkazom holubníku? Či ako si to myslel?K ostatnému sa mi veľmi nechce vyjadrovať, žilinský systém bol vždy mimoriadne zvláštny a napriek mnohým pokusom jeho autori stále veria, že majú patent na rozum. Vypichnem len jedno - ak obsluhuješ nejakú okrajovú časť, kde je dobyt nárazový, viac sa ti oplatí vychýliť z taktu jeden spoj (spomínané 10 20 30), než nútiť ľudí tlačiť sa. Lebo cestujúci sa chce odviezť, on nie je povinný uvedomelo si privstať lebo dakoho teší systém. Jasné, bolo by krásne vyriešiť to zahustením na 00 10 20 30, ale každý môže skákať len do výšky aktuálneho rozpočtu...
A prosím ťa, skúsme to udržať v slušnej vecnej rovine bez hrubého/rázneho tónu, bude to na dobro tebe, mne aj čitateľom.
PDM.8.99
04:55 (bez zmeny) 04:55
05:10 (+5min) 05:15
05:25 (+5min) 05:30
05:45 (bez zmeny) 05:45
06:00 (bez zmeny) 06:00
06:20 (-5 min) 06:15
06:35h (-5 min) 06:30
06:55 (-10 min) 06:45
07:10h (-10 min) 07:00
07:20h (-5 min) 07:15
07:30h (bez zmeny) 07:30
08:10h (- 10min) 08:00
08:40h (-10 min) 08:30
4 spoje bez zmeny, 5 spojov o +/- 5min, 4 spoje o +/- 10min
06:55 - spoje 06:45 a 07:00
07:10 - spoje o 07:00 a 07:15
07:20 - spoj o 07:15 a 07:30
A variant, žeby sa časť ľudí odviezla spojom o 7:00 nemôže byť? Príp., že medzi spoje o 7:00 a 7:30 dať spoje o 7:10 a 7:20, alebo nastaviť spoje na 7:05 a 7:20 a od nich rozvrhnúť ostatné spoje v 15, 20, 30 a 60 min intervaloch. Nič nie je možné nastaviť, len sa s tým treba chcieť hrať a nie hľadať ako sa to nedá a ako to nepôjde a ako to najhoršie výjde.