Toto je mi bohuzial jasne
Len je smutne a pride mi scestne, ze jeden z moznych dovodov znizovania komfortu MHD/vid Igorov prispevok nizsie/ je existencia akejsi "bezplatnej MHD", ktoru mesto ani neovlada....
Žiaľ, aj keby to mestu vadilo a vyvíjalo príslušné kroky, istý pán podnikateľ by si mohol vybrať z celej plejády možností ako sa mestu za túto aktivitu "odvďačiť". Všetko je možné. ?
Sevisne prehliadky su každých 10 000km,udržba pred a po zime,každé dva dni Denna kontrola,raz za týždeň meranie izolačného stavu,kontrola komponentov podla výrobcu daného zariadenia/klimatizácia,kamerovy systém,informačný system,výmeny olejov..../ tak ako pri novom aute ?
Ako často sa prehliadky a kontroly vykonávajú? Našiel som akurát "technical service after 30 000 km" a "inspection after 15 000 km...".
Ten víkend som si pamätal zo zmluvy, ale teraz pozerám, že je to už za rok 2014 (trolejbusová doprava - 3 T Normál), tak beriem späť. Zmluvu na 2013 som na stránke nenašiel, tento rok je asi po starom. http://www.dpmz.sk/zmluvy/1373356844_43.pdf
K tej tarife: skusim zistiť ,či nie su nejake zlavy cez víkend ale asi nie, kedže DP zastrešuje aj verejné osvetlenie, v minulosti bolo sledovaný odber počas 1/4 hodiny tzv 1/4hodinove maximum a tým spoplatnena spotreba el.energie, teraz asi co spotrebujeme to zaplatíme
Tie nove vozy musia chodiť aj na servisné prehliadky,kontroly a merania a spytam sa Ťa kedy, ked cez tyždeň jazdia/najazdené majú takmer 50 000km/
O víkendovej tarife zo strany SSE som teda v DPMŽ ešte nepočul
Áno 256 montovali kúrenie pod sedačku vodiča a dnes jazdí na 7/2a,b. Nových trolejbusov by malo byť 5 a z toho 4 krátke a 1 kĺbový ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
keksino