Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Maykl #19663:
Keď sa zavádzalo bezplatné cestovné pre seniorov, čakal sa výpadok na tržbách až 100 000 €. Do toho prišiel mýtny systém, zdražovanie pohonných hmôt (ktoré bude citeľne pokračovať), starnúci vozidlový park atď., no i tak sa mi zdá strata obrovská.
Myslím si, že so súčasnou výškou cestovného ešte rok vydržíme a aj keď je v istých časových polohách potrebné posilniť a zatraktívniť MHD, dôjde k škrtom spojov. Za predpokladu odstránenia súbehov a zavedenia prekladov (napr. medzi linkami 3, 4) nemusí byť veľmi citeľné zhoršenie špičkového intervalu. Najmä v popoludňajších hodinách vidieť pri intervale 10 min slabo obsadené trolejbusy na nosných linkách (s výnimkou časov skončení vyučovania na školách). Na druhej strane, Vlčince už teraz majú málo atraktívne spojenie. Priestor na škrty vidím cez letné prázdniny v podobe neskoršieho začiatku popoludňajšej špičky a tiež v čase ostatných prázdnin (v podobe spoločného prázdninového grafikonu, pričom na univerzitu môžu ísť vtedy posilové spoje). Okrem toho je v horizonte niekoľkých rokov možné v súvislosti s často spomínanou (no dosiaľ nerealizovanou) integrovanou dopravou zrušiť niektoré spoje, ktoré idú súbežne s autobusmi SAD. Ďalší úbytok cestujúcich bude dosť záležať aj na tom, ako sa mesto vysporiada s rýchlosťou MHD (zdržaniami na svetelných križovatkách, starých výhybkách a pod.), nákupom vozidiel a reštrikčnými opatreniami voči individuálnemu motorizmu v centre.
Reakcia na: Maykl #19663:
Railjet? A nie takto Regiojet? Railjet je vlaková súprava od Siemensu.
Reakcia na: Maykl #19663:
jediné rozumné riešenie, ktoré by mohlo v ZA nastať je, že by sa zrušilo sedlo na trolejbusových linkách, t.j. : L3,4,6 a 14 by premávali v i=10/12/12//20 a pri posilnenej L6 by sa zrušila L16, ktorá jazdí iba v špičkách. Dobrým krokom by boli aj prestupné časové cestovné lístky.
Reakcia na: Maykl #19663:
Oprava: komerčný názov vlakov bude REGIOJET. Railjet je produkt OeBB. ?
Reakcia na: no.ev.di. #19660:
Áno, plánujú jazdiť spomínanú trasu pod komerčným názvom Railjet. Jej grafikon nájdeš aj v aktuálnom CP ŽSR. Inak, je to tá istá spoločnosť, ktorá bude od marca 2012 prevádzkovať trasu BA-DS-KN.

V aktuálnom Žilinskom večerníku je článok o DPMŽ. O zlom hospodárení podniku v rokoch 2009 a 2010, zlom technickom stave vozidiel, chýbajúcich nových busoch a T-busoch. Riešenie, ktoré sa kompetentným ponúka - zvyšovanie cestovného, redukcia počtu spojov v cestovných poriadkoch.
Reakcia na: S499.1023 #19661:
ja som fasoval v druhom kole a to si ty zaspal rovnako ako to prvé ? že ťa o 2 ráno vzrušujú moje príspevky, ty musíš mať asi fakt veľa voľna ?
Ty si zaspal tak ako vždy.Prvýkrát v živote si zaspal, keď embryá fasovali mozgové bunky.
Pardon ak som niečo zaspal, ale Student Agency sa chystá robiť vlakové spoje Praha - Ostrava - Žilina? Na internet ponúkajú pracovné pozície rušňovodičom na túto trasu : http://www.profesia.sk/praca/student-agency/O1028925
Reakcia na: geto1 #19656:
ozvi sa mi prosim do mailu
Reakcia na: Vladimír #19657:
Ale ked vies , co "je za tym" tak sa na to uz len zo zakaznickeho hladiska nedivas.
Reakcia na: tux #19655:
Problémy s prideľovaním vozidiel vodičom sú zo zákazníckeho hľadiska irelevantné a sú internou záležitosťou dopravcu.
Reakcia na: tux #19651:
Škoda že si nevšimla že sa vezie nie len v preplnenom ale aj starom voze možno by mesto kupilo aj Tr.
Reakcia na: Vladimír #19654:
Len ma to take prakticke problemy s hladiska vodicov, pridelovaniu vozov a pod.

Prvy krat sa to riesilo klbakom na 6/1a(do prestavky), potom to zmenili na 6/4(naposledy to jazdila tusim 203) a teraz toto.. No uvidime
Reakcia na: tux #19653:
Ako som povedal, nechcem mudrovať o niečom, čo nepoznám. Ale pamätám si, že aj na tejto diskusii padli názory o tom, že L6 jazdí plná a L16 prázdna, že ideálne by bolo prehodiť vozy - vtedy jediným argumentom proti bola údajná nemožnosť prejazdu klbáku otočkou pri Carrefoure.
Reakcia na: Vladimír #19652:
Ale vozit vzduch( okrem niektorych spojov ) je pomerne neekonomicke
Reakcia na: tux #19651:
Netrúfam si posúdiť konkrétne riešenie, no vo všeobecnosti záujem na tom, aby trolejbus nebol preplnený, by mal byť aj bez podnetu manželky "dôležitého" pána 🙂
Reakcia na: Mongolec #19648:
ku Carrefouru jazdia len 6/1 az 6/4 co su cez tyzden klbaky(vid tabulka)..

Inak.. toto riesenie pochadza z mestskeho uradu, cize je mozne ze sa to casom vrati spat(manzelka "doleziteho" pana sa viezla preplnenym busum a uz tu mame nove rozdelovniky vozov, nove sablony a nespokojnych vodicov.. )
L16 jazdia 16/1 az 16/3 co su sola, a taktiez 7/1 az 7/3 co su klbaky(237, 239, 241, 252, 243)..

L7 robia riez aj klbaky aj sola (napriklad aj 5/5.. dnes 213)
Inak dnes som si všimol na L16 kĺbaky ? ?
Reakcia na: tux #19644:
Ku Carrefouru síce jazdia klbáky, ale niektoré predĺžené šestky na Vlčince sú zasa vykonávané sólami z L16. Krátka je aj L7 o 12:15, naopak podvečerné sedmičky sú dlhé. Ktoré spoje v rannej špičke z Hájika teraz vykonávajú sóla?

Re #19645 toso0077: Vzhľadom na nižšiu kapacitu, nutnosť dobíjať, vyskúšanie ho v rôznych podmienkach a pod. z trolejbusových nie na 3, 4 a 14 a na ostatné len podvečer-večer. Z autobusových určite na L20, kopcovitejšiu L27, L29, L30 a L31. Pokiaľ sem samozrejme príde a rozhodnú sa ho nasadiť na pravidelné spoje...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.