Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dôkaz o tom že aj na SAD sa tresta predčasny odchod je že po sťažnosti na vodiča za predč.odchod vodič zaplatil cestujucemu taxi KNM-ZA.Takto to bolo povedane v MT.
Reakcia na: no.ev.di. #19564:
Ak si si nevšimol, si na žilinskej diskusii.
Reakcia na: no.ev.di. #19564:
Ja som ťa varoval. Ty si sa začal navážať do mňa osobne. Ako myslíš.
V mojich príspevkoch čítaš, čo som nenapísal, privlastňuješ si právo stanovovať, kto má právo do čoho kafrať (pričo msám kafreš úplne do všetkého, napríklad do dopravy v mestách, kde si v živote nebol.
Reakcia na: S499.1023 #19563:
tvoju zažratosť do jednej značky chápem a je mi ťa úprimne ľúto, že vidíš ako najlepšiu vec na trhu iba jednu vec. Ty spoza svojho stola vo svojej železničnej spoločnosti vieš určite lepšie ako tí čo sa v BA vozia denne v 18m SORke, čo to je zač ? ak sa zmôžeš iba na prenasledovanie mňa, opäť ťa môžem iba poľutovať, navyše ani nevieš čo robím ? odporúčam ti : hraj sa svojími vláčikmi, ja ti tiež do nich nekafrem, tak nekafri ty do MHD v BA, keď tu si iba tak sviatočne.
Reakcia na: no.ev.di. #19562:
Počúvaj, ty vymastená polovica dážďovky, ak neprestaneš, tak naozaj požiadam, aby si bol zabanovaný a budem strážiť každý tvoj nový nick.
Tam bež skrutkovať Q7-čky ? !
Reakcia na: petter #19561:
to sú tie 5-dverové s interiérom kde sa dá stáť iba v úzkych uličkách a vo dverách + miesto kde sú sklopné sedačky, miesto v točni akurát pre 4 ľudí na státie (aj to s odretými ušami). Radšej si počkajte až budú peniaze a bude šanca na trolejbusy od Solarisu (možno aj 15-metrové)
Reakcia na: no.ev.di. #19548:
Až taká blbosť to nie je, ak to teda nebola reakcia na to, čo som písal, lebo od 1.5. došlo k zmene CP a to tak, ako som písal, viac info na http://www.zssk.sk/fileadmin/dokumenty/2011_pdf/redukcia_2011_zilina.pdf kde je upravený CP s kopou zrušených spojov práve na tejto linke a tie, čo ostali, väčšinou končia v Turzovke. Ale ak to bol len názor na túto zmenu, je to blbosť, lebo tým sa Makov odreže ešte viac, Turzovka stratí význam (všetci pôjdu už radšej do Čadce) a celkovo sa tam zmenia pomery..
Reakcia na: geto1 #19558:
s tym len suhlasim, ale vodici(niektori) si zvykli na poblikavanie tej kontrolky a nic si z toho nerobia, az zrazu ejhle, su za Tatrou
Reakcia na: tux #19556:
To aj signalizuje ibaže vodič si toho nevšima a tlači na podlahu.To je o cite a uchu.
dnes 113 bola videná na L4, ak to pôjde takto ďalej fakt budeme môcť zažiadať o EU fondy
Reakcia na: geto1 #19553:
lenze TrM by mal taky stav signalizovat kontrolkou "Porucha pohonu", co na 240 nesignalizovalo
Reakcia na: geto1 #19554:
buď rád, že nie je a modli sa aby nebolo nikdy ?
Reakcia na: BB-Schuhu #19552:
Dik.Bodaj by to bolo aj v Žiline.
Reakcia na: tux #19551:
To som chapal.Na 15M po vypadnuti automatu a opätovnom nahodeni ide iba jeden trak.motor.Teda je možny dojazd.Na 15 sa voz po vypnuti 1.tr.motora nepohne.
Reakcia na: geto1 #19549:
V Banskej Bystrici už premáva (ešte ako skúšobná prevádzka) prvý trolejbus 30 Tr #3001, v premávke od 15.4.2011. Ostatné sa zaradia do 30. júna 2011.
Reakcia na: geto1 #19545:
nevravim o vypadavani jedneho motora, ale automatu
Reakcia na: geto1 #19549:
o BB nemam ziadne info

dalsi problem je nedostatok zaloznych vozov.. 202 a 204 docasne odstavili ako nepotrebne, medzitym z nich zobrali polovicu veci na ND a teraz ked ich bolo treba zistili ze su nepojazdne

233 uz bola na dielni,ale rozsah opravy je asi narocnejsi tak sa docasne "odlozila"
231 sa uz riesi
a 240 uz ma odstraneny aj problem s vyhadzovanim automatu
Reakcia na: tux #19546:
Keď čitam ten vypis poruch tak načom ešte jazdi MHD?Nevieš či už v BB maju tie nove Tr.
Reakcia na: Myscho #19547:
kolosálna blbosť ? zruší sa jeden vlak a jak to poznáme, tak si kraj doobjedná ako suplovačku 2-3 autobusové spoje lebo kapacitne bus Makovu stačiť nebude ? takisto, akonáhle sa niekde zruší vlak, tak v momente v tej istej polohe kraj objednáva autobusový spoje alebo aj dva ako náhradu ? zaujímavé, že na trati 128 jazdia 811 vo dvojiciach, dakedy aj trojičky jazdia a podľa ZSSK je to nerentabilné? Potom prečo v ČR alebo v Rakúsku majú aj malé regio vlaky, ktoré majú kapacitu ako dva 12m prímestské busy? ? to nemôže ZSSK zisk (ak má niekde) z vyťažených tratí presunúť na dotácie na lokálne vlaky? Keď si to tak spočítam tak ZSSK neredukoval sa takmer nič na hlavných tratiach a pár regionálnych, ktoré by spočítal človek aj na jednej ruke. Zaujímavé, že štát nedokáže na trati BA - Komárno prevádzkovať v takom takte ako chce student agency prevádzkovať a dokonca to súkromník dokáže za lacnejšie. Zaujímavé je tiež, že železnice chcú ozdraviť za 3-4 mesiace a iba skrz to, že budú rušiť a skracovať vlakové spoje. To je asi to jak keď rok čo rok počúvame na zasadnutí MsZ v Bratislave, ako treba zatraktívniť MHD a v januári/februári počúvam, že nejakí byrokrati a politici chcú šetriť na redukcii nosných liniek a inde aj na linkách, bez ktorých by sa veľmi ťažko ľuďom existovalo. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.