Reakcia na: zoZa #1918:
Ja viem, ze Praha nie je zrovna primerany priklad, ale ten princip tam je - nikdy tam necestujem priamym spojom, ale vzdy prestupujem, ale zato mam vzdy istotu, ze sa dostanem vsade v rozumnom case. Staci jeden jeden prestupny listok a dostanem sa j jedneho konca mesta na druhy v prijatelnom case hoc aj s 2 prestupmi.Sucasny stav nevyhovuje snad nikomu. Bude to tu niektorym ludom zniet asi ako ruhanie, ale ja nejake zvlastne vyhody toho zokruhovania nevidim. Nemusel vzniknut taky paskvil ako L7/L17, L16. L6, ktora spaja najdolezitejsie miesta v meste v s nemocnicou, teraz jazdi 1x za hodinu, zo zastavky v priebehu 20 minut idu naraz 4 linky a potom nic atd. atd.
Celkovo ide zrejme len o to, kolko trolejbusovych liniek sme zase Zilincanom postavili (aj ked sice nie moc pouzitelnych, ale hlavny je pocet, ze). Vazne neviem, komu a ake vyhody sucasny stav priniesol.
BTW pre tych, co si nevedia vynachvalit vedenie mesta - odporucam vam niekedy sledovat schodzu MZ. Ja som konkretne bol napr. na zasadnuti MZ, kde sa rozhodovalo o vybudovani cesty SO-VL a novej T-linky. Pre toho, co nezazil, je sposob, akym sa rozhodlo, neuveritelny. A tak sa vedie kazde zasadnutie...
zoZa