Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dakedy mi ktosika spominal, ze do Rosiny zachadzala 26tka.. A viacero ludi sa stazuje, ze radsej ako SAD bz do Rosiny uvitali s5 MHD. Pritom tie cenz su neunosne..Listok z Plemenarskeho ku kostolu ma stoji 60c. To je tolko co vlakom dospeleho bez zlavy do Strecna ?
Reakcia na: OBUS #18825:
ja som sa do Terchovej stretol vždy s plným Busom
Reakcia na: toso0077 #18824:
Naco by bola dobra taka MHD do Terchovej, aby mohli nastupovat vsetkymi dverami? A castejsie spoje teda viac cisteho vydcuhu vozit do Ziliny ?
Reakcia na: VLK #18823:
akože fajn, je zas horšie pre ľudí ,ktorý nemajú auto... Nejazdím SAD. Na zaplatenie straty, je to rozpočet ŽSK a štát aby to zaplatil... ach čo sa ja rozčuľujem... škoda že napríklad do Terchovej alebo do Rosiny či Vyšňového nejazdí MHD, respektíve vďaka blbemu zákonu nejazdí, bolo by to asi lepšie pre ľudí ktorý tam cestujú, Mali by svoju linku na prehľadnej mape na zastávkach, a častejšie spoje. Ach tie naše chudobné obce
Som v Rimini (IT) a mam moznost vidiet ekolog. ciastocnu trolejbusovu dopravu, tj. trolejbus s dieselagregátom, kt. je tu využívaný čiže časť využíva to a časť el. prúd.

Otázka: je výhodný takýto spôsob prevádzky, alebo je lepšie zatrolejovať daný celý úsek a využiť klasické trolejbusy?
Reakcia na: Vladimír #18813:

Od 2.8.2004 sa CP menil vzhľadom na požiadavku cestujúcich, aby L5 začínala už na Fatranskej a L15 premávala až po Fatranskú. Tento CP platil myslím až do zavedenia NKTD 21. 1. 2006.

http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!005-20040802&x=104857651211
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=3023ef2f302523ea&l=!015-20040802&x=104857651211
Reakcia na: Miro #18817:
NIKDY nebolo potrebné prestupovať preto, že to bola hranica kraja. Vždy to bolo buď kvoli lomu frekvencie alebo preto, že si to tou hranicou krajou ospravedlnili modrogumníci, ktorým sa to hodilo do obehov.
Reakcia na: toso0077 #18814:
Samozrejme, boli aj ďalšie veci. Či a kedy sa opraví to, čo trápi Teba, je otázka na DPMŽ, na ktorú ja neviem odpovedať.
Reakcia na: Valec #18816:
Tak som si spomenul, ako pred časom previedli v Čechách regionálne vlaky pod kraje a potom dochádzalo k takým extrémom, že bolo nutné na hraniciach krajov prestupovať ?
Reakcia na: Mike #18815:
Takých je ale v ŽSK dosť.
Reakcia na: Majo #18807:
Áno: osobné vlaky, ktoré majú začiatok aj koniec v danom kraji...
Reakcia na: Vladimír #18813:
fuha je toho naozaj vela, to som necakal. Myslis ,ze sa dozijeme upravy chyb ktore sme tu spominali?
Reakcia na: tux #18810:
Myslím, že tento platil aj v roku 2005:
L5
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=!005-20040706

L15
http://www.imhd.sk/za/index.php?w=212b2e292cef2f302523ea&l=!015-20040706

Re #18803 toso0077: Nesledujem všetko, ale za všetko si spomínam aspoň na odstránenie gramatických chýb v dátume (doplnenie bodky za radovú číslovku) a taktiež nový "úzky" font, ktorý sa do tabúľ nahrával pre horný riadok s popisom trasy. Obom činnostiam predchádzala spolupráca DPMŽ a R&G.
dal by sa este najst cest.poriadok liniek 5 a 15 z roku 2005? vdaka
Reakcia na: Puki #18808:
Takže samosprávne kraje si nebudú ešte môcť vybrať dopravcu?
Reakcia na: Majo #18807:
Naďalej ju však bude financovať štát dotáciami pre samosprávne kraje. Rozdiel bude zatiaľ iba v tom, že VÚC budú zodpovedné za tvorbu výkonov vo verejnom záujme vlakov aj autobusov. Myslím, že na žlté vlaky alebo samofinancovanie regionálnej dopravy samosprávnymi krajmi sa ešte načakáš...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.