Kĺbak sa v Brodne neosvedčil preto, že vznikol problém s otočením. Teoreticky, keby tam žiadne autá nikdy nestáli, otočiť by sa dalo, ale keď tam už stoja, otočiť sa nedá.
Osud busu #92 poznám, dokonca doteraz existuje. Napíšem ti e-mail, kde ti to vysvetlím.
A nevieš prečo sa klbák na L22 neosvedčil? (počet cestujúcich, konečná v Brodne???).
Re #13510 Miro: Asi aj Trnové - v minulosti sa tu spomínali "nevhodné pomery na konci obce".
Mimochodom, pri kompletizácii môjho katalógu vozidiel MHD mi chýba údaj o jednom vozidle (a neuvádza sa ani v katalógu iMHD): Nepozná niekto životopis autobusu s bočným č. 92?
Keby sa kĺbak na linke 22 osvedčil, bol by tam nasadzovaný bus #118 a na dvojke, ktorá robí aj KIU (2/2) by ostal bus #117. Na 2/1 mal chodiť krátky autobus, lebo sú to čisto iba dvojky bez KIE. Ale keďže sa kĺbak na linke 22 neosvedčil, ostalo to bez zmeny.
zapametaj si,ze klbaky sa nekupovali pre linku 2,ale vyhradne pre zamestnancov do kie.Bud rad,ze po odvoze zamestnancov sa vracaju na dvojku.Pokusy,kde nasadit klbaky boly .Este za Juraja si mohol klbove karosy stretnut obcas na l.21,par dni dozadu aj na l.22,ale podla info.sa to neosvedcilo.
ad.marsrutka:zda sa,ze zaraba ako sa len da.V uplynulych dnoch vidavana na trase ZA-Rosina-Visnove.
Neviem ako vy ,ale ja nechapem prečo dali klbove autobusy na l.2! Čo potrebovali nať nejaku linku na ktoprej premavaju klbove autobusy?????? Ale prečo l.2 ked ju vždy vidim prazdnu.
mohli si najsť užitočnejšiu linku ako linku č.2.
matko-klingac: Veľmi vtipny ten tvoj postreh!
Zvladli by to , keby už konečne prišli Citelisy a vysladi by do premavky všetky pojazdné trolejbusy. Tým by sa na trolejbusových linkach mali prestať objavovať autobusy.
A kedy (nejakým zazrakom) dorazili Citelisy.
LSD transparenty? To su ake, take, co sa pred zrakmi cestujucich zdanlivo vlnia?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Adris1912