ALL: Riešite tu síce odpovede, ale bez otázok. Najskôr by sa mali vyriešiť otázky. Tu je iba niekoľko, iste každý z Vás má ďalšie.
1.) Má Mesto vôbec záujem, aby v ňom existovala MHD???
2.) Stačí pre Mesto, ak tu bude existovať „nejaká“ MHD, alebo mu záleží na tom, aby tu spoľahlivo fungovala kvalitná MHD?
3.) Je Mesto pripravené pôsobiť aj na iných, ktorí síce ovplyvňujú kvalitu MHD iba nepriamo, ale často veľmi zlým smerom, tak, že bude aj od nich požadovať plnú podporu pre MHD? (napríklad: Mestská polícia, Štátna polícia, firmy, ktoré sa tvária, že opravujú zastávky, ktoré zabezpečujú vodorovné dopravné značenie, ktoré opravujú cesty v meste, ktoré zabezpečujú výstavbu nových ciest a rôznych stavieb v tesnej blízkosti trolejového vedenia, a mnohých ďalších)
4.) Má Mesto skutočne záujem vypracovať pre svojo vlastnú MHD primeraný SYSTÉM? Taký, ktorý by vyhovoval väčšine obyvateľov. Súčasnej MHD sa o nejakom systéme zatiaľ ani len nesnívalo!!! Viď napríklad slávnu linku č.1. Tá by mala byť zapísaná do Guinessovej knihy rekordov – veď takú linku, ktorá má 4 rôzne konečné, dva rôzne smery, ale iba jedno číslo, tak takú iste nemajú ani Japonci!!! Úbohý Shinkansen!!!
Toto je iste iba časť dôležitých otázok, iste sú aj ďalšie…
Až, alebo skôr AK, budete poznať odpovede na tieto otázky, potom sa môžete zaoberať tým, ako by mali jednotlivé linky MHD v realite vyzerať.
1.) Má Mesto vôbec záujem, aby v ňom existovala MHD???
2.) Stačí pre Mesto, ak tu bude existovať „nejaká“ MHD, alebo mu záleží na tom, aby tu spoľahlivo fungovala kvalitná MHD?
3.) Je Mesto pripravené pôsobiť aj na iných, ktorí síce ovplyvňujú kvalitu MHD iba nepriamo, ale často veľmi zlým smerom, tak, že bude aj od nich požadovať plnú podporu pre MHD? (napríklad: Mestská polícia, Štátna polícia, firmy, ktoré sa tvária, že opravujú zastávky, ktoré zabezpečujú vodorovné dopravné značenie, ktoré opravujú cesty v meste, ktoré zabezpečujú výstavbu nových ciest a rôznych stavieb v tesnej blízkosti trolejového vedenia, a mnohých ďalších)
4.) Má Mesto skutočne záujem vypracovať pre svojo vlastnú MHD primeraný SYSTÉM? Taký, ktorý by vyhovoval väčšine obyvateľov. Súčasnej MHD sa o nejakom systéme zatiaľ ani len nesnívalo!!! Viď napríklad slávnu linku č.1. Tá by mala byť zapísaná do Guinessovej knihy rekordov – veď takú linku, ktorá má 4 rôzne konečné, dva rôzne smery, ale iba jedno číslo, tak takú iste nemajú ani Japonci!!! Úbohý Shinkansen!!!
Toto je iste iba časť dôležitých otázok, iste sú aj ďalšie…
Až, alebo skôr AK, budete poznať odpovede na tieto otázky, potom sa môžete zaoberať tým, ako by mali jednotlivé linky MHD v realite vyzerať.
Jozef
Na „objektívny“ prieskum vyzvali cestujúcich z Hájika Ing. Marián Janušek (zástupca primátora z Hájika), MUDr. Daniel Kľačko (poslanec z Hájika) a Ing. Peter Čerňanský nasledovným oznamom: Vyzývame všetkých, ktorí požadujú navrátenie PRIAMEHO SPOJENIA Hájika s Vlčincami, aby sa do prieskumu zapojili tým, že budú počas uvedených dní využívať VÝLUČNE UVEDENÉ SPOJE. Na základe výsledkov tohto prieskumu DPMŽ buď zavedie, alebo nezavedie priamu linku MHD !!
Aj napriek všetkým výzvam poslancov, občianskych združení, ako aj vedení základných škôl na Vlčincoch, prieskum dopadol skutočne biedne. Nebol záujem o cestovanie medzi oboma sídliskami. Odchádzajúce poloprázdne prieskumné vozidlo popoludní v špičke zo sídliska Vlčince si môžete pozrieť na stránke: http://zilina-gallery.sk/picture.php?/1991/category/188