113 som naposledy videl jazdiť zhruba pred rokom. 114 by mala byť v depe ako záloha, no (najmä teraz cez prázdniny) s obľubou posielajú nahrádzať aj linky ako 4 či 14 vozidlom #99. KIA denne potrebuje 3-4 klbáky (menej ako kedysi). Istú dobu (možno to ešte platí) premávali skoro ráno a neskoro večer aj na sídliská. Čo sa týka výluk, naposledy bola ešte vlani v novembri, rok 2012 je tak zatiaľ jedným s najmenším počtom výluk (v porovnaní s predchádzajúcim obdobím).
Cestovné poriadky KIA: http://www.kia.sk/index.php?context=364
Presne to nesledujem, ale zhliadla by ich isto na KIA linkach, a za Tbusy jazdia ked su vyluky, co bolo minuly rok celkom dosť vikendov. Inak neviete co je poslednou 741tkou?
Kĺbové L25+35 jazdia vždy na začiatky a konce zmien (minimálne tie na 6:00, 7:00, 14:00, 16:00), dokonca aj dopoludnia o jedenástej L35 (zbytočné kvôli pár ľuďom).
Soboty jazdí sólo ak to nezmenili, a to by mohli dať klbák lebo to býva nátresk, keďže L35 zachádza do Kie a brigádnikov na dva vagóny.
Namiesto T-busu vidieť kĺbový je rarita.
Nemám pocit, že by sa článkové autobusy často vypravovali namiesto trolejbusov. Ak sú na T linkách, tak skôr ako ZV alebo ako rannošpičková posilovka počas dní školského vyučovania na linke 7 (1 spoj). Kĺbový autobus býva ešte v rannej špičke na linke 22, a to tiež len počas dní školského vyučovania. Tou linkou 25 si si istý? Ja mám pocit, že kĺbaky sú z liniek do KIE len na 35-ke.
Ikarusy 280.10 (tzv. modré) jezdily 3 (SO-BO-CE-BO-SO), 25 (VI-RO-CE-BU-TE), 32 (CE-BY-LL-PO-TU) a ZA-KNM.
Na jiných linkách se začaly vyskytovat až
a) po odčlenění VI,RO,TE,LL,PO,TU od Žiliny (tj. některé vozy zústaly na přímětské) - 1.4.1993
b) po postupném zatrolejování města - nově jezdil jeden Ikarus 22/5 (vložák ve špičce), zbytek se postupně stal záložákama. Já jsem je modrý Ikarus zahlédl na linkách 1, 2 (špička) / 5 (večer), 4 a již zmiňované 22.
Dalsia bratislavska SORka s chybou ramu, len tak dalej nech už su tu tie SORy 4 roky pojazdia a potom ich vyradenie zaklincuje koniec trolejbusovej dopravy v Žiline! Budu mat dobry dovod- nekvalitne vozidla a pod... Inak dakujem za vysvetlenie k tomu Ikarusu.
Dvojdverové jazdili predovšetkým na L3, ale určite aj na L4 zavítali...-) Pri tejto príležitosti ma napadlo: zdá sa mi to, alebo kedysi jazdili aj trojdverové ikarusy?
s Jurajom nemožno inak, než súhlasiť. A tie odborné názory ktoré niektoré papouškujú niektoré médiá mi už lezú na nervy. Autobusy sú asi nezničiteľné alebo ako. Nie žeby ZA bola rada za to, čo napr. TN žiaľ nemá (a asi mať nebude) a vyťaila z toho maximum - ekologická nosná trolejbusová doprava.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.