Pekne sa to číta. Teoreticky je všetko na jednotku. V praxi: vojny vždy vymysleli dvaja , traja inteligenti a potom celé národy trpeli. Ale krásne na tom je, čo dejiny potvrdili, že po každej vojne ekonomika išla hore. Zaujímavé je, že po optimalizácii dopravy v Trnave asi ekonomická úroveň ľudí ako aj sad Trnavy hore nešla. Malo sa ísť z druhého konca. A to : kto chcel urobiť túto pre všetkých výhodnú optimalizáciu ako pre cestujúcu verejnosť aj pre nás vodičov, tak mal projekt urobiť z vlastných peňazí, resp. si zobrať naň úver, a ak by takto skvelo dopadol, tak peniaze by sa mu hneď zo zdrojov vrátili a dostal by odmenu, čo dostal. V opačnom prípade to zaplatia daňoví poplatníci ako vždy. A ešte z praxe:1-3 minúty meškanie. 5. 9. 2012 som sa vozil na linke č. 6. Zo Sibírskej na Dusíka som prišiel o 7.35 hodiny namiesto 7.25 teda 3 minúty meškania, kto vie počítať je to asi o niečo viac. Naspäť na Študentskej ulici sa ma pýtala pani, či stále budem meškať 15 minút, nakoľko tam už bolo takéto meškanie. Nakoľko som človek, ktorý nemá problémy s cestujúcimi, tak som odpovedal: dnes sa mi darilo, možno zajtra to bude aj 20 minút / podľa Pána opäť 3 minúty /. Na Sibírsku som došiel namiesto 7.40 hod. podľa cestovného, o 08.03 hod. čo potvrdí palubný počítač. Takže v tomto prípade pri kontrole cestovných časov kontrolnými orgánmi, ako tu bolo povedané Pánom, už som bez prémii. Toto je ale prax a nie blbosti od stola. Taktiež počítajte: 20 ľudí jednými dverami, 80 sekúnd. 20 ľudí dvomi dverami, vychádza mi, nakoľko mám pomocnú školu za bývalého režimu na Prednádraží 120 sekúnd. To som si prepočítal na Poliklinike Družba, keď som dával strednými dverami vozíček plošinou a nabíjal som kartu panej čo tvrdila, že tam ešte musí mať peniaze. Ale to sú veci z praxe, takže neviem ako chce niekto od stola kontrolovať objektívne príchody a odchody zo zástavok autobusov mhd.
S pozdravom usmiaty vodič MHD a kolektív.
S pozdravom usmiaty vodič MHD a kolektív.
mars580
Videli ste uz nejaku linku aspon z 50% obsadenu?