Dobrý deň. Drobné povšimnutie...
Dnes som cestoval linkou č.2 z Družby na Linčiansku. Viezla asi troch ludi... Možno by túto nosnú... linku (namiesto ukončenia trasy na Družbe) zatraktívnil posun napr. ku Šrobárovej ul. a následné otočenie na Zelenom kríčku. Tam totiž nepremáva priamo z Linčianskej ani jeden spoj ! Hoci je to dôležitá prestupová zóna nie len v rámci MHD. Ale taktiež dôležitá širšia centrálna zóna mesta. Avšak ani to že premáva celý deň cez Bulharskú ul. jej myslím nepomáha...Škoda. Táto linka by mohla byť viac nápomocná cestujúcim.
Dnes som cestoval linkou č.2 z Družby na Linčiansku. Viezla asi troch ludi... Možno by túto nosnú... linku (namiesto ukončenia trasy na Družbe) zatraktívnil posun napr. ku Šrobárovej ul. a následné otočenie na Zelenom kríčku. Tam totiž nepremáva priamo z Linčianskej ani jeden spoj ! Hoci je to dôležitá prestupová zóna nie len v rámci MHD. Ale taktiež dôležitá širšia centrálna zóna mesta. Avšak ani to že premáva celý deň cez Bulharskú ul. jej myslím nepomáha...Škoda. Táto linka by mohla byť viac nápomocná cestujúcim.
Udiak
Ak sa bude počet cestujúcich zvyšovať, potom bude zrejme nižšia strata, ktorú musí mesto vykrývať a tým bude vznikať priestor na nové spoje, možno na nové linky - určite budeme na to reagovať.
Netreba zo súčasného stavu robiť nejakú paniku. Jednak to je prázdninový režim, dovolenky a potom je tu tzv. nábehový rytmus. Každý, komu bolo čosi zmenené si musí to nové ohmatať, vyskúšať. Navyše bolo zmenené číslovanie a funkcia liniek, takže aj tí uspokojení sa musia zorientovať. Bežná dĺžka obdobia nábehu na nový systém trvá 2-3 mesiace. Pri zásadných zmenách, ako tomu je v Trnave možno o niečo dlhšie.
Na záver znova uvediem, že systém prevzalo mesto na všetkých predpísaných úrovniach (odbor, dopravná komisia a mestské zastupiteľstvo). Sú zbytočné tipovacie súťaže, kedy to padne, sú zbytočné hororové a škodoradostné predpovede - karavána pôjde určite ďalej...