Mám len jeden malý dotaz a to, že autobusy by sa možno mohli trocha viac prispôsobiť vlakom. Dosť spojov je takých, že keď vystúpite z vlaku a prídete na zastávku, zisíte že išli pred 10min. 2 podobné spoje napr. na Kopánku 5 minút po sebe a ďalší ide až za hodinu. Mne sa to netdá ok a tak to bolo aj predtým, tak jaká optimalizácia... ?
Nerád píšem na takéto spoločné stránky ale nedá sa to nekomentovať. Mám jedinú veľkú otázku: Trnavčania nie sú študovaný? Ja verím že sú a schopný vykonať mnoho dobrých vecí! Tak prečo mesto Trnava zadalo spracovanie liniek človeku ktorý nie je z tohto mesta a ktorý ak mu niekto slušne protirečí že linky mhd nie su dobré spracované tak sú pre neho .... to sem už nepatrí. Ano boli sme roky zvyknutý na zaužívané linky ale aj tak po prečíslovaní sa dá urobiť linka aby jazdila hospodárne. Ale!!! Musí to robiť človek ktorý rozumie doprave! Na to netreba tituly pred a za menom. Sú tu aj chalani ktorý ešte chodia do školy a grafikoni ktorý navrhujú sú sto krát lepšie a hlavne sú pre ĽUDÍ! Nie neriešte tu inžinierika ktorý na tomto zarobil a má euráče vo vreckách a pre ktorého oponenti sú...., ale ako čím skôr presvedčiť mesto aby prerobilo sieť mhd v Trnave. SAD Trnava len prevádzkuje čo si mesto objedná takže páni vodiči nemôžu za zle vypracovanie liniek.
Ak sa to má riešit tak čím skôr lebo ľudia chodia do práce a ak sa z Modranky štyria ľudia zložia na taxík vyjde ich to omnoho ale ozaj omnoho lacnejšie a dovezú sa až pred dvere. Takže je čas na riadne návrhy. Držím všetkým ľudom palce! ?
Treba napísať na optimalizacia@trnava.sk alebo priamo určenej osobe (na trnava.sk je to uvedené), neviem či to tu čítajú a berú do úvahy... ale jediný z nich kto to číta je pán dokonalý optimalizátor, ktorý už má vrecká plné s úsmevom na tvári a viac ho trápiť nemusí že čo a kto bol poškodený úpravou ?
Dostala sa mi do rúk brožúra, zmeny liniek MHD Trnava. Bývame na Botanickej ulici a teraz tu zisťujem, že smerom do mesta a hlavne na žel. stanicu nejde žiadny spoj. Bude nám tu premávať iba linka č. 15 na Vozovku cez ul. T.Vansovej. Ved trasa mohla ísť trebárs cez Botanickú, T.Vansovej, po Hospodárskej, cez žel. stanicu, po Kollárovej na polikliniku, resp. linka linka č. 5 by mohla mať východziu stanicu z Botanickej - Jednota.
Na Botanickej a okolí býva značné množstvo obyvateľov (cca1200) a nemáme žiadny spoj do mesta a na žel.stanicu. Načo na Vozovku, kto tam už chodí ?
Nie je pravda. Palubné počítače zistili, resp. tí čo ich kontrolovali a optimalizovali, že linka č.11 v blízkej budúcnosti bude preťažená, nakoľko sa v Trnave obnoví výroba piva a to hlavne 11 stupňového tzv. Záhorák, ktorý v minulosti letel. Tým pádom bude k pivovaru treba previesť veľa pracujúcich, aby s úsmevom na tvári boli radi, že majú prácu. Alebo úsmev po práci, z toho piva?
Taktiež PD sa rozrastie a budú k nám chodiť ako voľakedy na špionáž kapitalisti z Holandska. Taktiež čakáme dav ľudí od 1.8.2012 na autobusovom nádraží TAZ II, kde po každom otoči stojíme minimálne hodinu ale nikto nechodí. Potom sa prevezieme a zase čakáme hodinu. Takže keď ráno na takéto čakanie vyrazíme napr. z Modranky o 05.40 a stále čakáme, tak večer o 23.14 zistíme, že ešte sa výroba neobnovila, ľudia nechodia, tak zistíme, že v zamestnaní sme namiesto cca 17 hodín boli len 11 hodín. Preto nám nerobte zle a cestujte pravidelne a stále.
S pozdravom usmiaty vodič SAD a dúfam, že aj kolektív.
Este som pozabudol, kam sa podely spoje, ktore v Modranke zachadzali na spravu dialnic?
Ved su tam bytovky, Merkury Market, a hodne ludi tam aj pracuje (Empark, Praktik,...)
Take vikendove spoje L14, ktore by zachadzali k Merkury Marketu, by boli celkom fajn.
urcite klesne pocet cestujicich. To predsa vyplyva z cestovnych poriadkov a to ani nie som dopravny inzinier.
Vsak je tu kopec ludi, ktory sa rano nedostanu na 6h do prace a po poobednej po 22h domov z prace. Vsetci tito ludia su donuteny prejst na iny druh dopravy.
Pretoze som z Modranky, sledujem prave tieto moznosti. Rano do prace sa neda dostat na 6h, s vynimkou tych co pracuju hned na trase L14.
Dostat sa z poobednej z prace je tiez nemozne. Posledna L14 ide zo stanice 22:26. Ziaden spoj z priemyselnych casti TT neumoznuje prestup na L14. Domov sa dostanu zasa len ty co pracuju na trase L14.
Ja pracujem v PSA Peugeot, tam sa z TT neda dostat busom takmer vobec ...
Pamatam si, ze Udiak pisal o linke do PSA, ze zaraba najlepsie zo vsetkych liniek.
Valec dobrý článok si capol, súhlasím s ním, a chválim že si dal tolko práce s tým. Inak som zvedavý, či budú po mesiaci urobené aj verejné štatistiky, ako sa zmenili nástupy (podla mna klesnú )
A vieš mi aj povedať, z akých eurofinancií to bolo zaplatené? Veľmi by ma zaujímali podmienky toho programu ako aj znenie projektu.
Naviac, tomuto tvrdeniu chýba už len jedna základná podmienka všetkých europrojektov, nikde (na webe, na infomateriáloch...) nie je ani zmienka o tom, že projekt bol spolufinancovaný.
Mne sa zas včera "páčili" oznamy na stredných dverách Citelisov: "Nastupujte prednými dverami. Nefunkčné zariadenie. Ďakujeme" ? a v jednom z nich aj ten pri predných dverách zrazu prestal ísť...Vodič od nervov búchajúc do toho: "Ja to serem chodte si sadnut aj bez lístka, je to pokazené jak táto celá fraška." ? Tož, nech žijú zmeny ?
Valec, tešilo by ma, keby to bola iba informácia "jeden povedal...". Žiaľ, je to pravda. Vo svojej neomylnosti, sa pokojne iba informuj na príslušných úradoch, ktoré potvrdia financovanie tejto úžasnej akožeoptimalizácie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
koco
http://www.autoblog.com/media/2006/07/smart-parked.jpg