Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Chcem sa spýtať či niekomu ( koľkým ) prišla odpoveď na pripomienky.( mailom alebo pokiaľ bola podaná,poslaná písomne či prišla písomná odpoveď.
Reakcia na: SiTy #3205:
Tak by si cez Rázc. žel. stanica šiel 2x. ?
Reakcia na: SiTy #3205:
Ja viem. Uisťujem Ta, že DICnutí by s toho spravil pekelný guláš a išiel by si aj tadiaľ....
Reakcia na: Tootti #3204:
Wilson je jednosmerka ?
Reakcia na: SiTy #3202:
Vráť sa na priehon a ži si normálny život, to sa nikdy nestane, aj keby do TT prišli s Veoliou DIC to aj tak doj.bal . . . a bud rád že DIC nechcú v Nitre, lebo by si s krškán cestoval do centra cez wilsona,...
Reakcia na: SiTy #3202:
Myslim, ze dopravca je v poriadku. Chyba je na strane mesta a KDH. Optimalizacia mala ist cestou znizenia ceny cestovneho, co by urcite mnozstvo cestujucich neznizilo.
Mozno by bol aj narast cestujucich, kedze vieme ako je to teraz s parkovanim v meste.

Uz to tu bolo x krat spominane, nove autobusy = nizsie naklady na udrzbu a prevadzku, lacnejsie palivo a este boli aj takmer zdarma.

Toto su argumenty na zvysenie cestovneho, pan BUTKO ??? Ako krestan, mozete pred volbami tak klamat???
Treba v TT zmeniť dopravcu , taká Veolia Transport Nitra by to určite lepšie zvládla ako SAD TT. ?
Reakcia na: linka 9 #3200:
samozrejme už mám odhlasovane ale to som ju našiel len náhodou lebo bola až.na úplnom spodku stránky dnes ju mám už pod diskusiou 🙂
chcem sa Vás spýtať či ste už hlasovali v ankete a kde máte anketu umiestnenú (pod čím ) ?
Reakcia na: Udiak #3040:
p.Dubravický chcel by som sa spýtať na zverejnenie celkových výsledkov za 09 a na denné nástupy na L 1 na zast.-Bratislavská, Gorkého ( hlavne počas sedla a víkendov ) , tak ako ste tvrdili v príspevku 3040 .

Ďakujem.

3037

"Dnešná skúsenosť s L 12 a L 1 počas sedla

Hrnč. / Stroj.- L12 9.00h L1 9.20h L1 10.20h L12 11.00h L1 11.20h
- nást. obsad. nást. obsad. nást. obsad. nást. obsad. nást. obsad.
Bratislavská - 0 15 0 0 1 1 0 7 1 1
Gorkého - 0 15 0 0 0 1 0 7 0 1

Počas cca 2h nastúpili na zast. Bratislavská, Gorkého 2 ľudia pri 5 spojoch !!!
To je efektivita. Podobné je to aj po 19h.
Určite máte výsledky za 08/12. Bolo by vhodné sa na to pozrieť.
Pokiaľ budú dlhodobo takéto čísla neuvažujete o presmerovaní L 1 na Linčiansku ?
L 12 na tomto úseku ( aspoň počas sedla ) stačí.
Chcel by som sa spýtať či by bolo možné zverejniť denné nástupy na zast. Nerudová, Bratislavská, Gorkého pred 1.8. ?"

3040 reakcia Udiaka

"Momentálne pracujeme na vyhodnotení 08.2012 a 09.2012, potom to zverejním.
Ale iba malú poznámku - bod nie je úsek, úsek nie je trasa a trasa nie je mesto a systém je systémom, ak má svoje pravidlá a tie už na začiatku nenesú so sebou kompromisy."

Reakcia na: emann #3197:
Avšak cieľom optimalizácie malo byť pokiaľ si pamätám aj zrýchlenie prepravy cestujúcich"

Ano, vsimol som si zvyseny pocet taxi jazdiacich do Modranky, kde byvam. Urcite to nie je iba Modranka. Mysli, ze ciel bol splneny, tato preprava je rychlejsia. Aj spominane 1h pauzy a potom za 8 min / 3 spoje tiez nechapem. Ale staci, ked to chapu ti co to pripravili.
Pravidelné odchody liniek smerujucich z Hospodárskej - na Linčiansku...príklad: L2 - 17.24, L5 - 17.31, a L1 (na Bratislavskú) - 17.32. Takže v priebehu 8 min....Potom ďalšiu hodinu nič. Uznávam, že v dopravnej špičke chodia linky častejšie. Avšak prečo musia chodiť linky mimo špičky za každú cenu v pravidelných časových intervaloch za každú cenu, v tomto prípade za tú, že chodia takmer naraz...tomu nerozumiem.
Ďalším problémom smeru na Linčiansku je, že cesta sa dosť časovo predlžila, keďže napr. L5 sa točí na stanici (v smere z Linčianskej sú to tri odbočenia do ľava na svetelných križovatkách...), L2 ide cez Bulharskú..., a L1 až na Bratislavskú. Avšak cieľom optimalizácie malo byť pokiaľ si pamätám aj zrýchlenie prepravy cestujúcich"
Peniaze na optimalizáciu mali byť z európskeho fondu na rozvoj dopravy. Podľa slov okoloidúcich občanov Trnavy. Podľa druhých občanov, je toto školenie v rámci CO ako vymyslený výbuch atómovej elektrárne Bohunice a určití okruh ľudí pozoruje fyzický a psychologický účinok zmeny dopravy na obyvateľov Trnavy. A k Vianociam od Ježíška dostanete opäť späť linky ako pred cvičením CO. Toto nie je odo mňa, ale od obyvateľov Trnavy a obcí čo sa ich to týka a v čo dúfajú.
Reakcia na: chubby #3194:
Keď si to tak vezmeme, optimalizácia čoho? U niektorých smerov je treba prestupovať alebo vôbec neobsluhujú centrum (Hospodársku viz. linka 13,15). Aj keď sú prestupy zdarma, ale mesto aj tak stále na tom cestujúcom zarobí viac ako pred tým. Nuž, niekto musí vrátiť tie peniaze, čo odišli za vypracovanie optimalizácie a vždy si to odnesú iba tí, čo tú MHD využívajú.

Máte pravdu, ono niekedy by tie kĺbaky u určitých spojov by boli dobré, lenže pri dnešnom systéme by využitie zrejme nepreukazovali. Dávne časy, kedy boli aj tie preplnené sú už preč bohužiaľ.
Reakcia na: Tanner #3193:
Mate pravdu. Tu uz vlastne niet co komentovat. Uz tym ze boli vyradene klbove autobusy, je jasne ze to smeruje k utlmu MHD. Pripadne k MHD podobnej ako v Piestanoch ci Senici. A to zvysenie cestovneho, tomu len pomaha.
Reakcia na: chubby #3191:
Je tu vlastne ešte čo komentovať? Optimalizátori ukázali svoju pravú tvár a aj ako sa k tomuto projektu dostali - to je z prístupu pekne vidno. Linky za sebou chodia stále za sebou v rozmedzí 5 minút, len u niektorých prehodili poradie (napr. nejde už prvá 3 ale linka 5 zo sídliska Prednádražie) a reakcia mesta na niektoré sťažnosti aj po vyžiadaní odpovede? Žiadna. Dodnes nevidím tie výsledky "nárastu" cestujúcich, ktoré mali podľa slov uverejniť v septembri (snáď mysleli september roku 2012) a hľa, je tu pomaly koniec októbra...
Skutocne neutesena situacia vznikla po zmeneni tras. So samotnymi trasami nemam problem ( aj ked linka z kopanky ktora by chodia k ZOS kde sa mimochodom nachadzaju 3 stredne skoly a dalsie ine skoly by nebola zla), ale tie casy kedy tie linky chodia su skutocne naprogramovane ako od cloveka ktory v zivote nevidel a nebol v Trnave. Pre priklad uvediem spoj ktory chodi z okolia stanice na Kopanku.
1 ide z hospodarskej 17 39(18,19 atd), 4 ide z kolarovej 17 49(atd) 3 ide z kollarovej 17 41(atd)
Cize vsetky 3 spoje idu na jeden smer v rozmedzi 10 minut.... Ako vysvetlite mi akym sposobom takto chodiaca mestka hromadna doprava moze na jednej generovat zisk a zaroven byt prinosna pre obcanov? Keby jeden chodi 05 druhy 25 a treti 45 dalo by sa to realne a rozumne pokryt bez toho aby spoj vypadaval. Takto chodi jeden autobus prakticky prazdny a vela ludi radsej pesi. Zmente to! Tento krat s rozumom..

S pozdravom nastvany cestujuci!
Takže cestujuci sa prisposobily novej MHD ?
Príspevky klesli, tak ako cestujúci na MHD. Túto situáciu využívajú taxikári, ktorí začali lepiť na zastávky MHD telefónne čísla svojich taxíkov, ako to bolo predvčerom na ŽOS, Vozovke a Koniarekovej, čo som videl. Ale zaiste ak nejde autobus hodinu a prípadný cestujúci má 2 €, tak využije reklamu taxíku na zastávke MHD a využije ich služby. Ak nemá, prejde sa pešo.
Este by som zhodnotil tu skolsku linku 21 (kedze som Modrancan, ostatne nekomentujem).
Jej trasa je zrejme inspirovana astronomiou a linka obieha okolo mesta ako mesiac okolo zeme. Obsluhuje minimum skôl a ma genialnu konecnu na Botanickej.

Myslim, ze lepsia trasa by bola rovnaka, ako mala linka 11 za socializmu: Modranka - SNP - Gotwaldova - Prednadrazie (pre tych mladsich Modranka - Hospodarska - Studentska - Prednadrazie).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.