kuknime na tú novinku s tou 31 aké nevídané ... hej ale je to super napád, len či oňom budú ľudia dopredu vedieť a či sa ujme ale je to veľký krok dopredu ...
nepozeral som ešte nadväznosť spojov, ale keď bude dobrá, možno sa tento rok zaobídem na dušičky bez auta
Vyjadrujem velke sklamanie, ze spoj c.1 uz nechodi na zeleznicnu stanicu a druhe obrovske sklamanie z toho, ze je to jediny spoj, ktory v tomto smere spaja kopanku s hospodarskou. Kedysi k nam chodila 1+2+9, t.j. pocas celeho pracovneho dna sme mali 61 spojov!!! Dnes mame jedenu trapnu jednicku, ktora chodi 28x v pracovnych dnoch! Urobte s tym nieco!!! ☠
Vráť sa na priehon a ži si normálny život, to sa nikdy nestane, aj keby do TT prišli s Veoliou DIC to aj tak doj.bal . . . a bud rád že DIC nechcú v Nitre, lebo by si s krškán cestoval do centra cez wilsona,...
Myslim, ze dopravca je v poriadku. Chyba je na strane mesta a KDH. Optimalizacia mala ist cestou znizenia ceny cestovneho, co by urcite mnozstvo cestujucich neznizilo.
Mozno by bol aj narast cestujucich, kedze vieme ako je to teraz s parkovanim v meste.
Uz to tu bolo x krat spominane, nove autobusy = nizsie naklady na udrzbu a prevadzku, lacnejsie palivo a este boli aj takmer zdarma.
Toto su argumenty na zvysenie cestovneho, pan BUTKO ??? Ako krestan, mozete pred volbami tak klamat???
p.Dubravický chcel by som sa spýtať na zverejnenie celkových výsledkov za 09 a na denné nástupy na L 1 na zast.-Bratislavská, Gorkého ( hlavne počas sedla a víkendov ) , tak ako ste tvrdili v príspevku 3040 .
Počas cca 2h nastúpili na zast. Bratislavská, Gorkého 2 ľudia pri 5 spojoch !!!
To je efektivita. Podobné je to aj po 19h.
Určite máte výsledky za 08/12. Bolo by vhodné sa na to pozrieť.
Pokiaľ budú dlhodobo takéto čísla neuvažujete o presmerovaní L 1 na Linčiansku ?
L 12 na tomto úseku ( aspoň počas sedla ) stačí.
Chcel by som sa spýtať či by bolo možné zverejniť denné nástupy na zast. Nerudová, Bratislavská, Gorkého pred 1.8. ?"
3040 reakcia Udiaka
"Momentálne pracujeme na vyhodnotení 08.2012 a 09.2012, potom to zverejním.
Ale iba malú poznámku - bod nie je úsek, úsek nie je trasa a trasa nie je mesto a systém je systémom, ak má svoje pravidlá a tie už na začiatku nenesú so sebou kompromisy."
Avšak cieľom optimalizácie malo byť pokiaľ si pamätám aj zrýchlenie prepravy cestujúcich"
Ano, vsimol som si zvyseny pocet taxi jazdiacich do Modranky, kde byvam. Urcite to nie je iba Modranka. Mysli, ze ciel bol splneny, tato preprava je rychlejsia. Aj spominane 1h pauzy a potom za 8 min / 3 spoje tiez nechapem. Ale staci, ked to chapu ti co to pripravili.
Pravidelné odchody liniek smerujucich z Hospodárskej - na Linčiansku...príklad: L2 - 17.24, L5 - 17.31, a L1 (na Bratislavskú) - 17.32. Takže v priebehu 8 min....Potom ďalšiu hodinu nič. Uznávam, že v dopravnej špičke chodia linky častejšie. Avšak prečo musia chodiť linky mimo špičky za každú cenu v pravidelných časových intervaloch za každú cenu, v tomto prípade za tú, že chodia takmer naraz...tomu nerozumiem.
Ďalším problémom smeru na Linčiansku je, že cesta sa dosť časovo predlžila, keďže napr. L5 sa točí na stanici (v smere z Linčianskej sú to tri odbočenia do ľava na svetelných križovatkách...), L2 ide cez Bulharskú..., a L1 až na Bratislavskú. Avšak cieľom optimalizácie malo byť pokiaľ si pamätám aj zrýchlenie prepravy cestujúcich"
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SiTy