Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: mato5287 #1899:
presne tak, on myslel takeho co vyzera ako cert, vola sa tiez Milan mava na svojom buse tabulku a aj vodic co sa s nim strieda (Marek) obaja su myslim dobri a co viem tak chodia nacas a maju dobre spravanie k cestujucim. neviem co mal take specificke ten vodic s ktorym sa striedal taky moze mat tiez ale 40 rokov trochu plesinku casto nosieval slnecne okuliare a mal aj ma fuzy pod nosom, ak niekto chcete vidiet ktory to je mrknite spoj 15.50 z TN do Banoviec alebo poobednajsi spoj z Neporadze do TN zrejme 16.45 na tych som ho videl, ale zrejme sa este strieda s nejakym, ale ked ho zbadate urcite si spomeniete na neho:) ani neviem kedy sa z L6 vytratil.
Reakcia na: capaCity #1895:
nie ten jazdi teraz na 45 ale kedysy s ním jazdil este jeden vodič ktorého milan opisuje
Prímestská linka musí byť označená tabuľkou s čiernym písmom na bielom podklade, musí byť označené cieľovou zastávkou a príp. nácestnými zastávkami. Zákon č. 168/1996 Z.z. a vykonávacie predpisy k nemu.

Dnes trochu dispečera:
L28: #74, Rázusova, smer Juh, 11:25, t.j. meškanie 7 minút
L21: #02, Hodžova, smer Opatová, 11:12
L2: #03, Opatovská, smer Biskupice, 11:31
L3: #35, Legionárska Perla, smer Závažie, 11:17

Vozidlo #53, Električná - prejazd do vozovne, 11:15.
Reakcia na: draxter #1888:
L3 nebýva označená zboku, neviem, či majú problém s tabuľami, lebo L3 je nová a nemá staré tabuľe od Kriegeru, takže je to možno v tom, nové cedule asi nebudú, keď chcú všetky staré Karosy vymeniť, tak nech si tam dá aspoň kalendár, ako v buse 83 ? alebo napr. prkno z podlahy a nech tam napíše L3, veď oni sa už vynájdu....

L5 tabúľ musí byť kvantum, neviem, kde je problém....

A čo bude s transparentom z vozidla TN 986 AR (neviem číslo ? , nakoľko sa jedná o Karosu B 832????
Bude slúžiť ako záložný transparent??? ?
Reakcia na: milan005 #1894:
len tak mimochodom, keď si tie fúzy spomenul,nevieš čo sa stalo s takým mladým vodičom čo ešte v zime jazdil väčšinou na linke 2? tmavovlasý, fúzatý, skoro vždy chodil asi o 5 min skôr ako mal (maminka mu každé ráno nadávala ? )
Reakcia na: milan005 #1894:
Ak myslíš takého brčkavého, asi 45 rokov, ten jazdil na TN 666 AM, tak ho je škoda, bol to veľmi slušný vodič.... ?

Ako je to s tými tabuľkami neviem, no mňa by zaujímalo prečo ešte stále nefungujú transparenty na Crosswayoch...

Dostať sa z MHD na PAL je kariérny postup??? ❓
zopar postrehov z PAL. Rad by som vediet ci aj Crosswaye su oznacovane podla zakona, napr. dnes som videl Selec s jednou tabulkou cca 20x5cm kde bolo napisane Selec a to je vsetko, takisto byvaju oznacene aj ine, zda sa mi ze napr. Omsenie.
Dalej som si vsimol, ze vodic co jazdil kedysi na L6 tusim vozidlo TN-666AM jazdi na linke TN-Neporadza (x) a TN-Banovce cez Svinnu (a), urcite si ho pamätate take cierne fuzy pod nosom
Reakcia na: neve22 #1892:
no nakoniec ma zobral ale mal reci jak koza bobkov:D a ja tiez. no ale ked chodi ten mlady tak ten chodi nacas. no mozno to je nejaky vodic "expert" co zamerne hlada jamy aby rychlejsie rozbil staru karosku a dali mu novy bus:D inac ten dopravca ma dobre busy, aj tie zalozne, minule chodila C734 a myslim ze v porovnani so zaloznymi busmi na MHD #77) bola vo vybornom stave
Reakcia na: milan005 #1891:
to je sila...a zobral ťa nakoniec?
Ja som išla včera do Tesca z Hasičskej, išiel na minútu presne, ale neviem ako to robí, nájde na ceste aj také jamy, o ktorých nikto iný nevie ?
Reakcia na: neve22 #1890:
ja som zasa spoliehal vcera na Tesco bus. nieje ziadnym tajomstvom ze ludia z Juhu nepouzivaju T-bus len na navstevu Tesca ale aj na cesty na dedinu (smer Selec,Beckov,Dubodiel...) je to omnoho rýchlejsie a lacnejsie. vcera som teda siel na tesco bus 14.17 este som bezal celou cestou lebo som nechcel zmeskat pridem na zastavku 14.15 bus prave dosiel na konecnu, vypol motor vodic otvoril noviny...ludia na zastavke zacali byt uz nervoznejsi, odisla L1 14.20 a tesco nic. jedna pani mi povedala ze nech idem vodicovi povedat na otocku ze ma odchod ked bolo cca 14.23 ked som k nemu dosiel zahodil noviny, nastartoval a odisiel este medzi tym som mu povedal ze preco caka ked ma odchod 14.17. potom som zbehol spät na zastavku a ked som nastupoval hovorim mu ze kvoli vam teraz nestihnem bus do Lehoty a pojdem peso on mi vratil peniaze ze na to je MHD. hovorim ze ja idem do tesca a on ma ist nacas. nieje to prvy krat co mu cestujuci nadavali hento vodicovi, taky drzy dedo. chodi si ako chce.
Reakcia na: milan005 #1874:
ja som volakedy dávnejšie ráno išla dvojkou do školy. Išla načas, mala som dosť času, pohodička. Teraz ale pán šofér zabudol odbočiť na stanicu. Preletel teda cez Hasičškú a okolo gymnázia (bez zastavenia), tam zabočil a išiel na stanicu. Potom išiel normálne. Do školy som samozrejme prišla neskoro...alebo som raz zas skúsila osmičku, prišla som na zastávku asi 6:50, išla 18 a o tri minúty mala ísť 8...ale kdeže, pán vodič už bol zrejme pomaly na konečnej ? smutná realita, keď sa musia študenti a pracujúci spoliehať na presnosť a spoľahlivosť MHD...
Z dnešnej výpravy:
cca 17:30
#78 - linka 5, Soblahovská cint., v smere Zámostie, zboku neoznačené vozidlo!
#44 - linka 11, Kubra námestie, smer Juh
#43 - linka 6, Opatovská VÚO, smer Zámostie
#39 a #31 - linka 1, Soblahovská, rázc., každá v opačnom smere
#02 - linka 8, Legionárska, smer Juh
cca 14:10
#33 - linka 21, gen. Svobodu, smer Opatová
#34 - linka 2, Opatovská VÚO
#05 - linka 18, Rázusova, smer Sihoť
#31 - linka 21, Považská, smer Opatová
#81 - linka 3, Električná, smer Závažie, vozidlo zboku neoznačené!

Zhrnutie: videné 2 vozidlá s tabuľkami (zvyšok s transaprentami), pričom všetky tabuľkové riadne neoznačené
❗ ?‍☠️ ?
Reakcia na: milan005 #1886:
keby sa ale L2 ubralo odchodov v CP, tak by stačilo aj 30/60/60. A radšej pridať na L8/18/28.
Reakcia na: draxter #1885:
ja ti neviem ale vacsinou ked vidim L2 tak vezie vzduch:) cestujucich dost ubudlo. a ked klb tak L15, na Juh1 ani na Juh3 myslim ze velku kapacitu netreba radsej spoje. avsak na takej L1 mozem povedat s kludnym srdcom ze by sa uzivilo aj 5 klbov v spicke na vsetky spoje, pretoze vsetky chodia patricne vytazene. pokial teda nejdu zdvojene zo stanice (14.30, 16.15)
Reakcia na: milan005 #1884:
15 nie, ale 7 by bolo určite fajn. Ja som to myslel takto:
L1 - 3 kĺby
L8 - 1 kĺb
L5/15 - 1 kĺb
L2 - 1 kĺb /s úpravou CP tak, že kĺb by pendloval na linke 2 a na linke a L8/28, pričom by sa na Opatovskej menilo jeho nasadenie.
Reakcia na: draxter #1882:
ako citam tvoje navrhy. klby na L2,5 kvorkove klby na L11 tak by sme ich potom potrebovali aspon 15 tych klbov, by nam Juraj nejake zo Ziliny mohol vykseftovat:D
A je tu ešte jeden návrh, vytvoriť z L2 kĺbovú linku a prispôsobiť tomu CP...otázne je aký dopad to bude mať na Nozdrkovce, potom jedine vypravovanie na 2 linky so striedaním sa s nejakým sólom, ktoré by robilo Nozdrkovce. ?
Reakcia na: milan005 #1881:
tiež som radšej za interval 30 min na L8 a sólo spoje, na druhú stranu nech nechodí 3min po sebe L8 a L18, lebo to je zbytočné. L1 je podľa mňa ako stvorená pre kĺb. A L5 a 15 najmä v špičke takisto. A najmä nech nie je podvečer ten hanebný 30 min interval z/na Juh II. L8 by mohla mať jedno poradie kĺbové najmä medzi 06:00 a 18:00, ak by sa ten CP upravil. Rovnako si myslím, že je skreslené využitie L23/28, nakoľko súčasný CP tomu vôbec nenahráva, pritom na Juhu III je veľký potenciál, pri lepšom CP a posunutí konečnej o jednu zastávku s vytvrením otoču, hádam aj na kĺb v špičkách.
Reakcia na: kvorka #1880:
scasti s tebou suhlasim. v TN je naozaj malo nasadenych klbov. napr. v ZA je 30 klbovych trolejbusov a 10 autobusov, z ktorych je zrejme 5 v prevadzke, cize dajme tomu ze denne je v premavke nejakych 28 klbov (A+T). Klbove su linky 3,4,14,16 a inak sa klby vyskytnu asi na vsetkych TB-linkach a na AB L2,25,35. U nas mame 5 klbov ? a podla mojho nazoru tie by sme si mali nasadit na najfrekventovanejsie linky, teda hlavne L1 a ako druhorade potom L8,15. na ostatnych linkach kde je int. 60min. snad aj menej je zbytocne davat klby, to radsej posilnit frekvenciu spojov. a zvlast L11, nemyslim si ze by bolo dobre aby sa klby tocili az v Kubrici a myslim ze by to meskanie este podstatne navysilo a neboli by vyuzivane. ale kazdopadne na L1 poobede az do skoncenia prevadzky by mohli byt klby vsetky spoje a za sucasneho stavu mozno aj L8 ale tam ide zasa o to ze chodi sucasne s L18 alebo 3 min. po nej cize sa cestujuci rozlozia a ta kapacita by tam nebola potrebna. jedine ak by sa CP zmenil pri ponechani poctu spojov na L8,18,28 a bol by medzi nimi preklad tak L8 by si klb zasluzila, ale skor sa mi pozdava solo a 30 min. int. az do 20-tej. cize:
#51-L1 cely den, koniec sluzby o 22.45
#52-L15 rano, L8doobedu, L1/15spicka. koniec sluzby cca o 17.30
#53-L1 cely den, koniec sluzby cca o 20.00 alebo o 21.15 ak by este spravil 1 par spojov na L8
#54-L1 rano, doobedu v garazi, L8 spicka, koniec sluzby o 20.30
#21-cely den striedacky L1/8 koniec prevadzky o 21.30
vecer nejak takto:
17:00(1)#52 15(1)solo 15(8)#51 30(1)#53
18:00(1)#21 15(8)#52 30(1)#51
19:00(1)#53 15(8)#21(prip.solo a 21 prestavka) 30(1)#52
20:00(1)#51 15(8)#53 30(1)#21
21:15(8)solo 20(1)#21
alebo by som zmenil takto:
21:00(1)#52 15(8)#51 45(1)#21

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.