S ohľadom na môj súkromný prieskum v MHD uskutočnený počas mojej dovolenky v TN, by som odporučil nasadenie vozidiel takto:
1 - #21 a #51 na celodenných poradiach, prednostne do Kubry a Trens
8 - #52 na celodennom poradí
15 - #53 v špičke, v sedle na L1
Vozidlo #54 by som dal na L11, áno kvôli zvýšeniu kapacity a predídeniu ešte väčším meškaniam.
Je hlúposť, aby kĺby v sedle stáli, keď najmä v poobedňajších hodinách je ich nasadenie na linkách minimálne do 19:30 určite potrebné. Ak by bol dostatok kĺbov, L1 a L8 by mali byť úplne kĺbové, alebo minimálne polovica spojov.
1 - #21 a #51 na celodenných poradiach, prednostne do Kubry a Trens
8 - #52 na celodennom poradí
15 - #53 v špičke, v sedle na L1
Vozidlo #54 by som dal na L11, áno kvôli zvýšeniu kapacity a predídeniu ešte väčším meškaniam.
Je hlúposť, aby kĺby v sedle stáli, keď najmä v poobedňajších hodinách je ich nasadenie na linkách minimálne do 19:30 určite potrebné. Ak by bol dostatok kĺbov, L1 a L8 by mali byť úplne kĺbové, alebo minimálne polovica spojov.
milan005
#51-L1 cely den, koniec sluzby o 22.45
#52-L15 rano, L8doobedu, L1/15spicka. koniec sluzby cca o 17.30
#53-L1 cely den, koniec sluzby cca o 20.00 alebo o 21.15 ak by este spravil 1 par spojov na L8
#54-L1 rano, doobedu v garazi, L8 spicka, koniec sluzby o 20.30
#21-cely den striedacky L1/8 koniec prevadzky o 21.30
vecer nejak takto:
17:00(1)#52 15(1)solo 15(8)#51 30(1)#53
18:00(1)#21 15(8)#52 30(1)#51
19:00(1)#53 15(8)#21(prip.solo a 21 prestavka) 30(1)#52
20:00(1)#51 15(8)#53 30(1)#21
21:15(8)solo 20(1)#21
alebo by som zmenil takto:
21:00(1)#52 15(8)#51 45(1)#21