A naozaj neviem čo je by bolo na zastávke Družba pre cestujúcich nepríjemné čakanie v porovnaní s Jilemnického.
Vnímam to práve opačne. Umiestnením dvoch lavičiek do priechodu smerom k Dol. Šiancu by vzniklo zastrešené čakanie za minimum nákladov.
Tiež spoje prichádzajúce od Turnej aj od Soblahova a Juhu by mohli stáť v jednom uzle pretože by to bola s Dol. Šiancom prakticky totožná zastávka
Vnímam to práve opačne. Umiestnením dvoch lavičiek do priechodu smerom k Dol. Šiancu by vzniklo zastrešené čakanie za minimum nákladov.
Tiež spoje prichádzajúce od Turnej aj od Soblahova a Juhu by mohli stáť v jednom uzle pretože by to bola s Dol. Šiancom prakticky totožná zastávka
milan005
Jedným z riešení bola napr. nová protichodná zastávka Legionárska pre RAD, odkiaľ mohlo ísť "všetko".
Použilo sa však riešenie Jilemnického, ktoré nemá príliš integráciu s MHD (3, 7, 25) a okrem návozu a odvozu školákov ani vhodnú polohu.
Takže môj pohľad je že slúži najmä na to, aby "sa nezavadzalo".
A nie na to aby sa tam bezhlavo bachlo všetko, len "aby to tam bolo" a vyzeralo to pekne na papieri aj keď neslúžilo cestujúcim.