K tomu vyvlastňovaniu od MO - o situácii sa vie a je na stole snáď 10 rokov. Keby sa riešilo priebežne a nie štýlom hop na kravu, nemuselo sa nič vyvlastňovať. To samozrejme nevyčítam tebe.
Ale jej poloha mimo "školu" a tiež v smere z mesta (keď nemá styčný bod s MHD) ideálna nie je.
Beriem však a chápem že je to z núdze cnosť.
Skôr však reagujem na to, že určite nemá taký potenciál aby odtiaľ išlo "všetko" len preto aby to tak bolo a zároveň to slúžilo minimu cestujúcich.
Protichodná zastávka Legionárska pre RAD vyžadovala vyvlastnenie pozemkov od Slovenskej republiky - Ministerstva obrany, čo je vzhľadom na existenciu vojenskej nemocnice beh na veľmi dlhú trať a náklady spojené s tým by absolútne nezodpovedali tomu, čo by sa týmto riešením získalo.
Druhým navrhovaným riešením bola zastávka Družba, ktorá by vo svojej polohe vyžadovala zrušenie niekoľkých desiatok miest na parkovanie a cestujúcim by ponúkla čakanie v špinavej a zanedbanej lokalite stánkov.
Riešenie v podobe Jilemnického je z hľadiska financií, času realizácie, šírky chodníka a možnosti ho dovybaviť prístreškami a solídnym zázemím pre cestujúcich najflexibilnejším riešením toho, aby sa neodstavovali autobusy do jazdného pruhu na Dlhých Honoch. Ideálne v čase okolo 7:30, keď tá ulica je tichá a pokojná...
Zo strany SAD boli navrhnuté 3 alternatívy k Dlhým Honom tak, aby zostala nadväznosť najmä s MHD a nemocnicou.
Jedným z riešení bola napr. nová protichodná zastávka Legionárska pre RAD, odkiaľ mohlo ísť "všetko".
Použilo sa však riešenie Jilemnického, ktoré nemá príliš integráciu s MHD (3, 7, 25) a okrem návozu a odvozu školákov ani vhodnú polohu.
Takže môj pohľad je že slúži najmä na to, aby "sa nezavadzalo".
A nie na to aby sa tam bezhlavo bachlo všetko, len "aby to tam bolo" a vyzeralo to pekne na papieri aj keď neslúžilo cestujúcim.
Vyzerá to na ďalší sadkársky generátor náhodných zastávok (popri klasickom generátory náhodných odchodov), napríklad spoje do Omšenia: Legionárska, Jilemnického, Soblahovská a samozrejme ešte aj doterajšie Tesco a Zlatovská.
Najviac ma iritujú oní seláci / rozumej tí, čo si myslia, že sú stredobodom galaxie/ . Dnes na stránke kocúrkova tu https://trencin.sk/aktuality/od-1-juna-mierne-upravujeme-linku-mhd-4-v-kubrej/ sa hovorí, že oná linka č.4 už nepôjde po Derkovej. Lebo si to vydupali tí oní - miestni seláci. Rozum, ale aj mnohí z diskutujúcich tu sa jasne vyjadrili, že taká cesta III triedy nemôže byť problém pre jazdu MHD. Lenže. No nevadí, už je preškolených 5 pozorovateľov onej Derkovej, ktorí budú v duchu zákona hlásiť porušovanie zákona o premávke o státí a parkovaní . Buď tu bude vládnuť zdravý rozum a zákon, alebo nejakí tí oní seláci.
Postačuje aktívne sledovať malú, ale aj veľkú politiku, teda ako občan. A tiež je dobré sa všetkým, ktorí majú záujem o dianie sa angažovať. Ja to robím. Ale, takto obecne, nechcem a ani nebudem robiť propagandu nikomu. Zoznam, ako píšeš, tvorí sám život. Iba toľko k zoznamom. Pekný deň prajem.
Neboj sa Pablo, už to riešime! Samosprávne kraje či žumpy/ pardón župy/ zmiznú do 5 tich rokov zo Slovenska. A peneží bude habadej. Samozrejme hovorím o aj doprave , PAD.
Zaujímavý prispevok o súťaži na PAD. Kto vidi medzi riadky tak sa hanbí ze je to vobec možné. Riaditel "dazdnika mobility" tam má veľmi trefne poznamky. Samozrejme zodpovednosť nemá nikto.... Ale zmluva na 10r bude uz 3x predlzena.....
Neboj sa , kocúrkovo nebude mať pokoj! Len treba viac otvorenosti cestujúcej verejnosti - podotýkam , ak treba. Za zvýšenie parkovného bude mesto určite trpieť, len vyzývam poslancov napríklad Mičegu, prečo ustali s kritikou?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
milan005
Jedným z riešení bola napr. nová protichodná zastávka Legionárska pre RAD, odkiaľ mohlo ísť "všetko".
Použilo sa však riešenie Jilemnického, ktoré nemá príliš integráciu s MHD (3, 7, 25) a okrem návozu a odvozu školákov ani vhodnú polohu.
Takže môj pohľad je že slúži najmä na to, aby "sa nezavadzalo".
A nie na to aby sa tam bezhlavo bachlo všetko, len "aby to tam bolo" a vyzeralo to pekne na papieri aj keď neslúžilo cestujúcim.