Reakcia na: milan005 #16323:
Áno, cestujúci z OBI spoj nestihne, alebo sa mu výrazne predĺži peší presun. Tu je ale tá základná otázka, či máme robiť dopravu na kľúč pre jednotlivcov? Lebo za mňa je presne toto začiatok celého problému, kde vzniká, že každý spoj je originál, sieť ako taká nefunguje a z pohľadu mnohých súčasných alebo potenciálnych cestujúcich to potom skutočne vyzerá ako generátor náhodných zastávok a náhodných odchodov, ako napísal theo.Ja nepochybujem o tom, že každá jedna výnimka minimálne v rámci prevádzky Trenčín má svoj dôvod, o mnohých sme spolu aj osobne hovorili, ale mám pochybnosť o tom, či je tento prístup z dlhodobého hľadiska správny a či dokáže zvrátiť trend dlhodobého poklesu podielu RAD na modálnom mixe.
TomoSK
Druhým navrhovaným riešením bola zastávka Družba, ktorá by vo svojej polohe vyžadovala zrušenie niekoľkých desiatok miest na parkovanie a cestujúcim by ponúkla čakanie v špinavej a zanedbanej lokalite stánkov.
Riešenie v podobe Jilemnického je z hľadiska financií, času realizácie, šírky chodníka a možnosti ho dovybaviť prístreškami a solídnym zázemím pre cestujúcich najflexibilnejším riešením toho, aby sa neodstavovali autobusy do jazdného pruhu na Dlhých Honoch. Ideálne v čase okolo 7:30, keď tá ulica je tichá a pokojná...