Reakcia na: TomoSK #14559:
Ja nehovorim o papierovom(byrokratickom) zabezpeceni nadvaznosti ale ako to bude v praxi. Meskanie sposobene dopravnou zapchou, poruchou, skodovou udalostou ci nehodou, pripadne obycajne zlyhanie ludskeho faktora. Odhadom cez 35%. Udivuje ma ze nevies o com hovorim, ved v DPB sa toto riesilo snad na dennej baze(napr. 41-61) aj ked neviem ci si tam vtedy robil.Povodne som pisal odpoved ako elaborat dlhe snad 10 stran, nakoniec este pockam na tvoju odpoved.
theo
3:45 - prípoj k vlaku do BA
4:40 - prípoj k vlaku do ZA
5:10 - robotnícky na šiestu Pod Sokolice
prechádzame na systém:
3:40 - prípoj k vlaku do BA
hodinudvadsať diera
5:02 - do detského mestečka
a ďalej 15 minútový interval
Neviem, miesto rušenia možno posunúť ten autobus 4:40 trochu neskôr, aby bol použiteľnejší na prestup na vlak smer DCA/IL/PU/PB/ZA.
Presne tak bol pôvodne vytvorený ako prípoj k prvému REXu do Košíc, resp. v súčasnosti s prestupom v Žiline.
Po pár rokoch minútových posunov prvého REXa sme dospeli k nezaujímavému prestupovému času 24 minút.
Alebo nejako rozhodiť prvý víkendový spoj L1 aj L11, ktoré si podľa návrhu budú zavadzať 5:19 Pod Juhom a po pár minútach na Legionárskej, Braneckého, Hasičskej... čo mi príde ako nezmysel...