Reakcia na: mikeska #14553:
Pôvodným zámerom bola L11 odchádzajúca z Kubrej 09 a L4 odchádzajúca 39. L16 pôvodne vôbec nemala existovať. Zriadená bola kvôli požiadavke na zachovanie spojenia Kubrá - MAX. Neskôr, keď z Kubrej musela vypadnúť L4, dopadlo to ako dopadlo...
TomoSK
Školské spoje - v Bratislave sa označujú spoločným piktogramom, v Prešove sa neoznačujú vôbec, v Považskej sú na to samostatné linky. Tri mestá, tri rozdielne prístupy. Vyčítaš, že pretláčame jediný správny názor, no ja si netrúfam tvrdiť, ktorý prístup je "najsprávnejší". Po debate viacerých strán sa pristúpilo k podobe ako v Bratislave, jediné, čo vieme naisto je, že v ani jednom meste to nespôsobuje problémy či zmätok.
Finančné podieľanie sa - obyvatelia Kubrice veľmi radi hovoria (aj na VMČ, aj na Komisii), že platia dane a nič za to nedostávajú. V pomere počtu obyvateľov ku počtu spojov sa však spolu s Nozdrkovcami podieľajú na financovaní MHD najmenej - 230 obyvateľov má k dispozícii približne 30 spojov, zatiaľ čo takmer 100-násobne väčší Juh má k dispozícii len necelý 10-násobok spojov súhrnne za všetky konečné. Realita je teda taká, že bohatú ponuku spojov do Kubrice financujú obyvatelia iných častí mesta.