Reakcia na: TomoSK #14559:
Ja nehovorim o papierovom(byrokratickom) zabezpeceni nadvaznosti ale ako to bude v praxi. Meskanie sposobene dopravnou zapchou, poruchou, skodovou udalostou ci nehodou, pripadne obycajne zlyhanie ludskeho faktora. Odhadom cez 35%. Udivuje ma ze nevies o com hovorim, ved v DPB sa toto riesilo snad na dennej baze(napr. 41-61) aj ked neviem ci si tam vtedy robil.Povodne som pisal odpoved ako elaborat dlhe snad 10 stran, nakoniec este pockam na tvoju odpoved.
henko151
Ale podľa mňa aspoň v smere do Kubrice, je potrebné, aby tá 16 čakala. Keďže, ak cestujúcemu újde, ďalší spoj do Kubrice ide o polhodinu a aj to z inej zastávky (Obchodná akadémia).
Vzhľadom na to, že tie 16 začínajú a končia na stanici, tak podľa mňa by nebolo zložité pre vodiča 16 odsledovať či 6 smer Sihoť IV dorazila a tak isto by nemalo byť ani zložité pre vodiča linky 6 pozrieť či 16 už stojí na v obratisku.