prepac ale naozaj neviem, ked pises ze spoje l. 1 nebyvaju bohvieako plne. a tie 4 klby takisto nechodia len na l. 1, napr. poobede chodi jeden z nich na l. 8, rano aj poobede sa jeden objavuje na l. 15, v sedle tiez mozno vidiet na l. 8 alebo 28. takze nemaj strach ze l. 1 by vozila vzduch, ked to tak bude tak ja zacnem znasat vajcia:P ako vidim ty si asi jeden z ludi co su za posilnenie strategickych liniek typu 12:D
Juraj myslim ze to usilie stalo naozaj za to, sam si videl hojnu ucast na namesti, tocila to dokonca Markiza, TA3 a takisto som cital clanok v Novom case a este niektorych novinach, takze urcite to nebolo zbytocne, nielenze to bola super akcia pre fanusikov MHD ale ste si spravili aj reklamu v dobrom slova zmysle. len skoda ze nebola vacsia informovanost, bolo by prislo este viac ludi.
inak este k tomu clanku v Novom case, pisalo sa tam ze Ikarus jazdil v nasej MHD 20 rokov a ma spotrebu 36l, takze novinari naozaj napisu co chcu.
mas veru pravdu, je ich dost, avsak tolko busov nemozu vyradit. musia cosi nechat aj do zalohy ked vlastne ikarusy sluzili ako "zaloha" tie sa vyradili a takisto aj bus old herold sa zrejme vyradil, to by ti mohol juraj popriet alebo vyvratit. takze to uz mas 3 busy a kupenych bolo 5. takze take 2 by mohli ist kadelahsie, nemam svojho konkretneho favorita ale ked uz tak 83 by som ponechal kedze ma generalku, ostatne su mi ukradnute.
no dnes som videl akurat citelisy #02 na l. 11 7.10 z Kubrice a na Saratovskej som videl stat o 7.15 #05 a bol pripraveny vyrazit na l. 5, vodic p. Heringes. ale napr. #76 stale v premavke, bol som prekvapeny ze nesiel citelis18m, zeby nejake tech. poruchy? Juraj pls ak mozes objasni nam vypravu citelisov a vyradovanie starych karos, lebo zatial mi to nieje jasne. stare rachotiny ako #76, 81, 87 stale jazdia, takze zatial ziadne velke nadsenie z vypravy ?
no ked ono clovek sa aj boji ozvat:P ty si bol tiez na jazde?
Inak dnes rano na ceste do skoly som videl #81, Juraj ako to je s vyradovanim, mohol by si nam prezradit ktore busy budu vyradene? a co bude s #43, 71, 76, 78, 85 ktore nahradili citelisy?
No tak môže mať trošku aj pravdu, ja keby som sa nebol na Hasičskej otočil a nebežal za Danom do Ikáča na poslednú chvíľu, tak tiež by som skončil inde, nie na stretku... ?
Ťažko sme mohli niekomu niečo hovoriť, keď sme ani nevedeli kto ste. Hádam ste nechceli, aby sme chodili po námestí a všetkých naokolo sa vypytovali, či nie je sú Milan alebo Kolporter. Za to profesionálny šotouši z BA boli ľahko identifikovateľní. Nič v zlom, ale treba sa ozvať chlapci. ?
V Trnave to bolo v case ked uz 280 koncili a sluzili uz vacsinou ako zaloha (po dodani B741 z Prahy). Je pravda ze kopce ako ten na sidlisko JUH v Trnave asi nenajdes.
SADky sa klbakov zbavuju vseobecne aj pre ich vek a narocnejsiu udrzbu. A tiez zohraval svoju ulohu odliv cestujucich. V Martine neostal jediny klbak, Liptovsky Mikulas tiez vsetky vyhodil, Ani v Poprade, Banovciach nad Bebravou alebo v Topolcanoch uz nemaju klbaky atd.
Ak by si bol niekedy dole v Madarsku, asi by si valil oci. 280 vypravena v nedelu o 21:00 na primestsku linku atd. Voz nehrdzave, udrzovane, po generalkach. A jediny voz tam nie je v tak biednom stave. Suhlasim, ze mozno by tie opravy a nahradzanie dielov nemalo az taky vyznam ale vzdy je to o voli a udrzbe. Zaloha, ktora nie je schopna vyjst na linku nie je zaloha. Pokial nie je vola, mozes mat sebelepsi voz a skonci v srote (alebo v tak dezolatnom stave, ze si ten srot zasluzi).
Na stretku boli tí, čo mali záujem prísť. Za to, že ty, ako hlavný trenčan zo Splitu, si tam nebol ešte neznamená, že tam žilinčania nemohli byť. A vôbec buď rád, že ti nezrušili ešte aj tento nick.
nooo aj tie byvaju plne, ale aky zmysel ma, aby na l.1 chodil nizkopodlazny klbak, ved tam chodia 4 klbaky a tie tiez nebyvaju bohvieako plne...nemam pravdu???s vynimkou par spojov...
kedysi chodili z juhu1 same klby...v r. 2002 ich bolo tri na l.1, dva na l.5, jeden na l.8, jeden na l.17 to je dokopy 7 klbakov, teraz tolko nejazdi v celom Trencine:) ale kukoncu uz na l. 17 ten klbak vozil vzduch, zvlast ked chodil tesne za l. 11 zo stanice na juh a z juhu na stanicu isiel niekedy aj bez jedineho cestujuceho, lebo siel 13:30 14:35 a l. 11 sla 13:30 a 14:30, takze to hovori za vsetko, spoj 15:55 bol v preklde s l. 11 ale tiez siel prazdny. a ked ide o potiahnutie l. 17 do kubrej ver ze aj tak by nejaky velky narast cestujucich nebol, keby hej tak by uz teraz chodila l. 11 pretazena, ale nechodi. klbov mame malo, tak treba dobre zvazit kam ich dat a nie len kvoli tradicii na l. 17:)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mathre