no ked ono clovek sa aj boji ozvat:P ty si bol tiez na jazde?
Inak dnes rano na ceste do skoly som videl #81, Juraj ako to je s vyradovanim, mohol by si nam prezradit ktore busy budu vyradene? a co bude s #43, 71, 76, 78, 85 ktore nahradili citelisy?
No tak môže mať trošku aj pravdu, ja keby som sa nebol na Hasičskej otočil a nebežal za Danom do Ikáča na poslednú chvíľu, tak tiež by som skončil inde, nie na stretku... ?
Ťažko sme mohli niekomu niečo hovoriť, keď sme ani nevedeli kto ste. Hádam ste nechceli, aby sme chodili po námestí a všetkých naokolo sa vypytovali, či nie je sú Milan alebo Kolporter. Za to profesionálny šotouši z BA boli ľahko identifikovateľní. Nič v zlom, ale treba sa ozvať chlapci. ?
V Trnave to bolo v case ked uz 280 koncili a sluzili uz vacsinou ako zaloha (po dodani B741 z Prahy). Je pravda ze kopce ako ten na sidlisko JUH v Trnave asi nenajdes.
SADky sa klbakov zbavuju vseobecne aj pre ich vek a narocnejsiu udrzbu. A tiez zohraval svoju ulohu odliv cestujucich. V Martine neostal jediny klbak, Liptovsky Mikulas tiez vsetky vyhodil, Ani v Poprade, Banovciach nad Bebravou alebo v Topolcanoch uz nemaju klbaky atd.
Ak by si bol niekedy dole v Madarsku, asi by si valil oci. 280 vypravena v nedelu o 21:00 na primestsku linku atd. Voz nehrdzave, udrzovane, po generalkach. A jediny voz tam nie je v tak biednom stave. Suhlasim, ze mozno by tie opravy a nahradzanie dielov nemalo az taky vyznam ale vzdy je to o voli a udrzbe. Zaloha, ktora nie je schopna vyjst na linku nie je zaloha. Pokial nie je vola, mozes mat sebelepsi voz a skonci v srote (alebo v tak dezolatnom stave, ze si ten srot zasluzi).
Na stretku boli tí, čo mali záujem prísť. Za to, že ty, ako hlavný trenčan zo Splitu, si tam nebol ešte neznamená, že tam žilinčania nemohli byť. A vôbec buď rád, že ti nezrušili ešte aj tento nick.
nooo aj tie byvaju plne, ale aky zmysel ma, aby na l.1 chodil nizkopodlazny klbak, ved tam chodia 4 klbaky a tie tiez nebyvaju bohvieako plne...nemam pravdu???s vynimkou par spojov...
kedysi chodili z juhu1 same klby...v r. 2002 ich bolo tri na l.1, dva na l.5, jeden na l.8, jeden na l.17 to je dokopy 7 klbakov, teraz tolko nejazdi v celom Trencine:) ale kukoncu uz na l. 17 ten klbak vozil vzduch, zvlast ked chodil tesne za l. 11 zo stanice na juh a z juhu na stanicu isiel niekedy aj bez jedineho cestujuceho, lebo siel 13:30 14:35 a l. 11 sla 13:30 a 14:30, takze to hovori za vsetko, spoj 15:55 bol v preklde s l. 11 ale tiez siel prazdny. a ked ide o potiahnutie l. 17 do kubrej ver ze aj tak by nejaky velky narast cestujucich nebol, keby hej tak by uz teraz chodila l. 11 pretazena, ale nechodi. klbov mame malo, tak treba dobre zvazit kam ich dat a nie len kvoli tradicii na l. 17:)
to mas pravdu ale to uz sa bavime zasa komplet o zmene...
ale pri sucasnom stave je moj nazor taky ze Juh1 klby nepotrebuje, ked to beriem podla osbsadenosti spojov, byvam tu, takze viem.
tak l. 17 chodi biedne obsadena aj solo:) to by bol stejny vtip ako nasadzovanie na 23 a 28.
Re #1303 mathre: no ale ved nizkopodlazaky na sihot budu chodit velmi hojne, snad na kazdej sihotarskej linke, tak jeden by mohol chodit aj na l. 1 kvoli tomu ze chodi dost vytazena, je to nosna linka a aby aj Kubra, Pred polom a Pod Sokolice mali nejake bezbarierove vozidlo. a navyse rano ide 7.15 aj l. 18, tak ked chcu ist dochodcovia citelisom nech idu na osemnastku a prblem vyrieseny;-)
milan005:a nevies na co by tam bol???kolko starych ludi chodi l.1???podla mna by mal chodit na linkach okolo nemocnice....t.j.5,11,18 a na rannych spojoch l.8, s odchodom z juhu okolo 7:15 nakolko rano pri kostole na braneckeho zaplnia cely
autobus dochodcovia
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Peterr