Reakcia na: milan005 #1884:
15 nie, ale 7 by bolo určite fajn. Ja som to myslel takto:L1 - 3 kĺby
L8 - 1 kĺb
L5/15 - 1 kĺb
L2 - 1 kĺb /s úpravou CP tak, že kĺb by pendloval na linke 2 a na linke a L8/28, pričom by sa na Opatovskej menilo jeho nasadenie.
kvorka
1 - #21 a #51 na celodenných poradiach, prednostne do Kubry a Trens
8 - #52 na celodennom poradí
15 - #53 v špičke, v sedle na L1
Vozidlo #54 by som dal na L11, áno kvôli zvýšeniu kapacity a predídeniu ešte väčším meškaniam.
Je hlúposť, aby kĺby v sedle stáli, keď najmä v poobedňajších hodinách je ich nasadenie na linkách minimálne do 19:30 určite potrebné. Ak by bol dostatok kĺbov, L1 a L8 by mali byť úplne kĺbové, alebo minimálne polovica spojov.