#254957
Samozrejme, hneď idem písať bývalému kolegovi, že počuj, ofoť mi ten tvoj rozsudok, nech ho môžem dať na internet. Hlavne potom, ako si bol jeden z ľudí, čo sa na neho sťažovali vedeniu a aj preto to je bývalý kolega. Už ho vidím, ako mi to s radosťou pošle.
#254958
Je to tajné, keďže sa tam vedie súdny spor medzi našou firmou a investorom
Samozrejme, hneď idem písať bývalému kolegovi, že počuj, ofoť mi ten tvoj rozsudok, nech ho môžem dať na internet. Hlavne potom, ako si bol jeden z ľudí, čo sa na neho sťažovali vedeniu a aj preto to je bývalý kolega. Už ho vidím, ako mi to s radosťou pošle.
#254958
Je to tajné, keďže sa tam vedie súdny spor medzi našou firmou a investorom
bobitwo
Osobne si pamätám ešte starú stanicu v Dunajskej Strede. Nová, čo ju nahradila predstavuje len 1/4 tej pôvodnej a počuť niekde sťažnosti, že je malá? Pár foto https://www.sadds.sk/historia-autobusovej-stanice-v-ds Problém je aj ten, že ľudia si z čias komunizmu zvykli na obrovské megastavby, ktoré nemajú zmysel. A nie je to jediné mesto, kde keď sa prerábala autobusová stanica, tak zmizlo aj viac ako 50% pôvodnej plochy budov, čo tam bolo.
Kľudne niečo také mohla postaviť aj Bratislava, či BSK ako v DS, len kapacitne väčšia budova. Autobusové stanice vo Viedni https://maps.app.goo.gl/3n9pb9588cwF78aD8 táto je súčasťou novej vlakovej stanice za viac ako 2 miliardy. Ďalšia stanica https://maps.app.goo.gl/NjtH5jVz3MsPcRqt6 Prakticky stanica pod diaľnicou, niečo na spôsob zastávky pod Mostom SNP. https://maps.app.goo.gl/WnrdUc8WVWveeiM1A Ďalšia stanica, a ďalšia stanica https://maps.app.goo.gl/nBNx15tRtuNxvira7. Na každú z nich je väčší poplatok ako za AS Mlynské nivy. Čokoľvek z toho by zvládla postaviť aj BA, či BSK, podľa toho, kto by si chcel tú budovu nechať. Ak ti stačí 21 nástupíšť/výstupišť vo Viedni na vlakovej stanici, kade ročne prechádza cez 50 miliónov ľudí, tak 20 nástupišť a čo ja viem 5 výstupišť by pre BA stačiť mohlo. To by stálo tak 10-15 miliónov? Možno aj menej.