Reakcia na: bobitwo #254933:
Napríklad kým vyrezávajú otvor pre nový eskalátor mohli nechať fungovať celú pôvodnú plochu stanice s tým, že by sa využívali nástupištia na oboch stranách od otočných dverí po miesto výrezu. Lebo najhoršia je práve tá časť pri nástupišti 13, ktoré je to dlhšie (viac zasahuje do nástupného ostrovčeka a zároveň je pri ňom zlom stavebnej steny za ktorou sa bude robiť ten otvor.A keď budú mať eskalátory hotové, až potom robiť priestor pre Kaufland.
Áno, teraz keď je to extrémne zúžené tak je to nepochybne neprijemné, ale to je predsa spôsobené tým že budúca čakáreň / prechodová chodba je vo výstavbe a teda ten priestor neprístupný.
bobitwo
Čo sa týka toho druhého, tak na Hl. stanici ten spoj smer Schwechat stojí tam stojí o 3:40 (teda máš cca 20 minút času, k dobru, keby sa niečo stalo, kým prídu nočáky na Hl. stanicu), teda stíhaš ranné lety dajme tomu keď zatvárajú gate o 5:00, ak nemáš podpalubnú batožinu, 8:45, 9:30, 11:00, 12:20, 13:45, 14:45, 15:55, 17:00, 18:40, 22:45. Tých spojov je dosť. Navyše, je to čisto komerčná linka, nič dotované BSK, či mestom
Pozri, vlakom nejak pravidelne necestujem, ale meškania sú že vraj pomerne bežné. Ďalšia vec, železnice sa isto nebudú prispôsobovať odletom z Viedne, aby SL mohol jazdiť nejak pravidelne. Tak isto sa ani Schwechat nebude prispôsobovať ŽSSK, že in meškal vlak, tak teraz odložia všetky lety. Navyše, možno niekto vie lepšie hľadať, ale najskoršie príjazdy vlakov na Hl. stanicu medzi 2:30 a 3:40, čo odchádza SL som nenašiel. Prvé vlaky prichádzajú na Hl. stanicu až niekedy medzi 4:45-5:00. Takže asi ani o takého vlaky záujem nie, aby to bolo aspoň nejak ekonomicky prijateľné. Takže hľadáš problém, ktorý vlastne je skoro minimálny.