Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Michal Mazánik #14227:
K tym zastavkam na znamenie aj mna napada jedna doplnkova otazka, bude vodic musiet zastavit na zastavke aj v pripade ze na nej sice nikto(viditelne) nestoji, ale stoji na nej ine vozidlo verenej dopravy? Ak ano(co predpokladam ze ano) bude v novom CP zaistene to, by sa nestretli v jednom case na jednej zastavke viac ako 3 vozy?(myslim v riadnom case bez vyrazneho meskania). Ide mi o to ze niektore zastavky niesu usposobene na 3 autobusy a aby sa nestalo to ze autobus a,b,c pojdu spolu cast trasy, autobus a,b budu stat na zastavkach, voz c bude cakat lebo sa tam nevopcha(dnes sa toto zial normalne deje) a cestujuci prave z tohoto voza c nedosiahne nikdy prestup na busy a,b pretoze vodic je povinny pristavit tretie a kazde dalsie vozidlo pri oznacnik zastavky, pokial to jej technicka dispozicia umoznuje a navyse po novom bude stacit aby ludia stali na zastavkach, cize musi tam zastavit.
Reakcia na: theo #14226:
Už aj v súčasnosti majú vodiči povinnosť zastaviť na zastávke, aj bez toho, aby museli cestujúci mávať. V prípade zastávky Pod Juhom, ktorá je na znamenie už dnes, sa zavedením všetkých zastávok na znamenie nič nemení.
Jedna vec v súvislosti v prechodom na všetky zastávky na znamenie - nebude to mať negatívny dopad na L1, L3 a P5 v smere do mesta, keď budú častejšie "zbytočne lietať" medzi jazdnými pruhmi, ak bude niekto stáť na zastávke pod Juhom?
Reakcia na: Marek6283 #14224:
Na časť z tohto mi nedá neodpovedať, lebo sa povedalo "A" bez "B" a vykresľuje nás to v hovadskom svetle.

Na čo vodičom pauza v depe, kam sa musia presunúť väčšinou cez pol mesta a autobus potom omnoho dlhšie nemôže jazdiť? Celá táto otázka vyvstala kvôli tomu, že sme sa snažili (a naďalej sa snažíme) dotlačiť mesto k vybudovaniu plnohodnotných sociálnych zariadení na konečných Sihoť IV, Gen. Svobodu a Saratovská, kde by bolo vodičom k dispozícii seriózne zázemie po každom jednom/dvoch kolách, kde by bolo miesto na odpočinok, splachovacia toaleta či malá kuchynka s mikrovlnkou. Teda také sociálky, ktoré sú štandardom už prakticky všade a ponúkajú komfort na odpočinok zakaždým, keď tam vodič príde, a nielen raz v priebehu dňa.

Toto bol celý problém s vozením sa na obed do depa - skutočne si myslím, že mať k dispozícii akurát nechutnú ToiToiku na konečnej je fakt nedôstojné a až dehonestujúce pre prácu vodiča, a prinajmenšom veľmi zložité pre Kolegyne, ktoré sú medzi vami.
Reakcia na: capaCity #14206:
Presne takto ma zhodnotil jeden z tvorcov grafikonu ktory nastane...som ako 70 rocna SADka ktora odmieta zmeny ....na co vodicom pauza v depe,nic tam nerobia len lezia na gauci=to som lezal asi 2x ua moju 17 rocnu posobnost aj to som mal horucky.... a podobne veci som si vypocul...Ja sa zmenam nebranim ale rozumnym a skratka pohlady sa nam asi v polke veci rozchadzaju, ale ako pisem len cas ukaze co bolo dobre a co nie. Napisat si svoje mozem. Ale autobusy sa kupovali podla mna aby vozili ludi a nie vzduch a ja za tym co pisem vidim ze bude viac toho vzduchu....Mne ja jedno kam ma poslu, cez ake ulicky, ci pojdem prazdny alebo natrieskany pokial som v praci ale ako obyvatelovi mesta a cestujucemu a cloveku ktory to tu ma rad mi zalezi aby to tu slapalo! Viem ze aj Michalovi a Tomasovi, len maju ine predstavy a to je vsetko.
Reakcia na: draxter #14222:
Aká linka?
Reakcia na: milan005 #14219:
Ja mám stále pred očami linku 3 od DIC. A to je presne teraz obraz 1 krúžiacej po juhu. Pri takejto nosnej linke sa to ani mne nepáči. Toto je linka, čo sama o sebe je vyťažená, takéto krúženie by svedčilo nejakej 23...
Reakcia na: Michal Mazánik #14218:
Všetkému rozumiem čo píšeš, ja vidím aj logiku, len konštatujem, že proste všetko sa nevyrieši ani teraz.
Reakcia na: Michal Mazánik #14217:
Ok, ja som to chcel kvôli prehľadnosti dier a subehov, nakoľko sa mi to ručne nechcelo kopirovat
Nie je to len o Kubrici ktorá nemá veľa obyvateľov ale aj o hornej časti Kubrej, kde pribudol obytný súbor a hlavne kyselka je silným rekreačným cieľom Trenčanov.
Tiež spojenie Juhu I so stanicou a Maxom.
Zachádzka L1 na Saratovskú nehodnotím pozitívne aj keď rozumiem že je to ,,zapchanie úst,, ľuďom zo starého Juhu ktorí by znovu prišli o kopu spojov ako pri každej zmene od začiatku 90tych rokov.
Myslím že už to čo sa odtiaľ škrklo v 2016 bola hranica únosnosti.
Chápem výhodám trasovania novej L1 na Sihoť ale zároveň vidím nevýhody tým spôsobené na L4, 6 a 11. Jedno bez druhého ako to už chalani písali je ťažko realizovateľné.
Reakcia na: draxter #14213:
Rozumiem. Pri spojení Sihote I a II s MAXom by som dal do pozornosti, že spojenie síce nebude priame, ale bude možný prestup medzi linkami 1 a 24 na zastávke Žilinská. Nebude to síce priame, ale myslím si, že stále výrazne lepšie, než ísť trebárs z okolia Kauflandu na Rázusovu pešo s taškami, najmä pre starších ľudí.

Úprava linky 11 súvisí s linkou 1. Ak chceme mať z celej Sihote do mesta pravidelný mimošpičkový interval 10 minút, musíme linku 1, ktorá na Žilinskej z tohto zväzku vypadne (2 spoje do hodiny) niečím nahradiť, aby v úseku kotolňa - Obchodná akadémia neboli dve 20-minútové diery. Práve túto úlohu plnia spoje liniek 4 a 11, ide teda o jeden z dôvodov trasovania L11 cez Sihoť.
Reakcia na: draxter #14216:
Nie sú a ani sa nebudú dopracovávať, nakoľko by už dnes boli neaktuálne. Niektoré z navrhovaných súhrnných CP chceme doplniť do verzie so zapracovanými pripomienkami.
Reakcia na: Michal Mazánik #14197:
1. rozumiem, ale ja som chcel súhrnné podľa aktuálneho návrhu z určitých zastávok, z ktorých neboli spravené v rámci súhrnov, ktoré boli zverejnené - sú, či nie sú?
2. ok
3. ok. Dúfam že zastávky budú čoskoro
Reakcia na: Marek6283 #14204:
Otázka znie, či 11 potrebuje zmenu - odpoveď je nepotrebuje. Ale v dôsledku iných zmien, sa zmení aj ona. Uvidíme, čo to prinesie. Z Juhu je to iné, tam ide viacero liniek a teda ciele sú v zásade dosažiteľné stále, i keď sa niekde zmení časť trasy.
Reakcia na: milan005 #14205:
Presne tak, Juh I je vyriešený dobre, dopláca len na to, že neboal vôľa navýšiť trochu kilometre. Reč o konkrétnom CP je vždy vecou aj koordinácie s ZSSK. Čiže toto ide vyriešiť ako píšeš, hneď.
Ja by som síce jednotku na Sihoť dal, ale neťahal do Kubrej 4, keďže získa linku 16, čo myslím, že stačí.
Reakcia na: Michal Mazánik #14207:
Vidíš, ja tiež považujem spojenie Sihote s Maxom za dôležitešie než niektoré iné relácie, pritom žiaľ ani nová koncepcia toto nevyriešila pre Sihoť I, II. Proste je to o tom, že niečo sa zlepší a niečo zase zhorší, čo je obvyklé. Za seba poviem, že aktuálna trasa linky 11 nebola zlá a nevidel som dôvod ju meniť. Iné linky to vyžadovali, ale táto nie. Dotknutá je skôr systémovo, než žeby to potvrdzovali nejaké dáta (však ani nemôžu byť na dnes neexistujúcu trasu). A ak má nejaká časť len jednu linku, má v prvom rade pokrývať potreby tejto časti. Ja tu nejdem reagovať na "súkromné linky", to už tu kolega preháňa, rovnako ako ani preferencia reťazca u mňa neobstojí (napokon LIDLov máme tuším 5, Kaflandy 2, Tesco 1 a ku každému niečo ide). Za mňa má každý legitímne právo požadovať spojenie, kde potrebuje. Ale či sa tak stane, bude vždy vecou zastupiteľskej demokracie. Ale fakt je proste ten, že linka 11 má aktuálne vhodnú trasu. Takže logicky možno čakať pripomienky a najmä z tej časti, kde inú linku nemajú.
Reakcia na: vlado54 #14211:
žeby obyvateľmi mesta?
Reakcia na: milan007 #14210:
Linka 11 je využívaná kam ? Viete kde tí cestujúci v prevažnej miere cestujú ? A že je pre Kubričanov? No len či sa tou linkou nevozí viac Kubranov ako Kubričanov a ešte viac zvyšných občanov mesta Trenčín. To ako tieto linky súkromné pre len istý okruh cestujúcich? Ja si potom tiež vyhradzujem právo na "moju linku" .
Reakcia na: capaCity #14206:
A ešte nám povedz pán Trenčan názor na tarifu, keď si s tým už začal kádrovať.
PS: zatiaľ tu nikto nikomu nezakázal hodnotiť a písať, čo si myslí. Tak to nerob ani ty, názor je právo každého a akosi z pojmu slová je subjektívny. A ak si bol občas v Kubrici, tak len tak na okraj má spojenie MHD od roku 1954, čiže nevidím dôvod tých ostatných kecov a linka 11 je nimi využívaná, čiže nemôžeš povedať ani to, že vyžaduje zmenu ako napríklad luftova 23.
PPS: tak nám prezrad mernu jednotku použitú pri nové trase linky 11
Reakcia na: Marek6283 #14204:
A pýtal sa vôbec niekto Kubricanov? Podľa mňa nie. Hlavne že sa píše, že ich je tam 300. Presne tak, linka 11 je pre nich. A rieši dve muchy jednou ranou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.