Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: draxter #14216:
Nie sú a ani sa nebudú dopracovávať, nakoľko by už dnes boli neaktuálne. Niektoré z navrhovaných súhrnných CP chceme doplniť do verzie so zapracovanými pripomienkami.
Reakcia na: Michal Mazánik #14197:
1. rozumiem, ale ja som chcel súhrnné podľa aktuálneho návrhu z určitých zastávok, z ktorých neboli spravené v rámci súhrnov, ktoré boli zverejnené - sú, či nie sú?
2. ok
3. ok. Dúfam že zastávky budú čoskoro
Reakcia na: Marek6283 #14204:
Otázka znie, či 11 potrebuje zmenu - odpoveď je nepotrebuje. Ale v dôsledku iných zmien, sa zmení aj ona. Uvidíme, čo to prinesie. Z Juhu je to iné, tam ide viacero liniek a teda ciele sú v zásade dosažiteľné stále, i keď sa niekde zmení časť trasy.
Reakcia na: milan005 #14205:
Presne tak, Juh I je vyriešený dobre, dopláca len na to, že neboal vôľa navýšiť trochu kilometre. Reč o konkrétnom CP je vždy vecou aj koordinácie s ZSSK. Čiže toto ide vyriešiť ako píšeš, hneď.
Ja by som síce jednotku na Sihoť dal, ale neťahal do Kubrej 4, keďže získa linku 16, čo myslím, že stačí.
Reakcia na: Michal Mazánik #14207:
Vidíš, ja tiež považujem spojenie Sihote s Maxom za dôležitešie než niektoré iné relácie, pritom žiaľ ani nová koncepcia toto nevyriešila pre Sihoť I, II. Proste je to o tom, že niečo sa zlepší a niečo zase zhorší, čo je obvyklé. Za seba poviem, že aktuálna trasa linky 11 nebola zlá a nevidel som dôvod ju meniť. Iné linky to vyžadovali, ale táto nie. Dotknutá je skôr systémovo, než žeby to potvrdzovali nejaké dáta (však ani nemôžu byť na dnes neexistujúcu trasu). A ak má nejaká časť len jednu linku, má v prvom rade pokrývať potreby tejto časti. Ja tu nejdem reagovať na "súkromné linky", to už tu kolega preháňa, rovnako ako ani preferencia reťazca u mňa neobstojí (napokon LIDLov máme tuším 5, Kaflandy 2, Tesco 1 a ku každému niečo ide). Za mňa má každý legitímne právo požadovať spojenie, kde potrebuje. Ale či sa tak stane, bude vždy vecou zastupiteľskej demokracie. Ale fakt je proste ten, že linka 11 má aktuálne vhodnú trasu. Takže logicky možno čakať pripomienky a najmä z tej časti, kde inú linku nemajú.
Reakcia na: vlado54 #14211:
žeby obyvateľmi mesta?
Reakcia na: milan007 #14210:
Linka 11 je využívaná kam ? Viete kde tí cestujúci v prevažnej miere cestujú ? A že je pre Kubričanov? No len či sa tou linkou nevozí viac Kubranov ako Kubričanov a ešte viac zvyšných občanov mesta Trenčín. To ako tieto linky súkromné pre len istý okruh cestujúcich? Ja si potom tiež vyhradzujem právo na "moju linku" .
Reakcia na: capaCity #14206:
A ešte nám povedz pán Trenčan názor na tarifu, keď si s tým už začal kádrovať.
PS: zatiaľ tu nikto nikomu nezakázal hodnotiť a písať, čo si myslí. Tak to nerob ani ty, názor je právo každého a akosi z pojmu slová je subjektívny. A ak si bol občas v Kubrici, tak len tak na okraj má spojenie MHD od roku 1954, čiže nevidím dôvod tých ostatných kecov a linka 11 je nimi využívaná, čiže nemôžeš povedať ani to, že vyžaduje zmenu ako napríklad luftova 23.
PPS: tak nám prezrad mernu jednotku použitú pri nové trase linky 11
Reakcia na: Marek6283 #14204:
A pýtal sa vôbec niekto Kubricanov? Podľa mňa nie. Hlavne že sa píše, že ich je tam 300. Presne tak, linka 11 je pre nich. A rieši dve muchy jednou ranou.
Reakcia na: Viko #14203:
Keď sú love z cudzej. Z vlastného podľa zmluvy musí ešte dopravca dokúpiť a to budú naftaky.
Jednému naratívnu skutočne nerozumiem. Na jednu stranu sa tu zdôrazňuje funkčnosť súčasných liniek 1 a 11, ak to správne čítam, tak aj kvôli spojeniu Kubrice s MAXom, na druhú stranu sa bagatelizuje význam vnútrosídliskových väzieb na 20 tisícovom kopcovitom sídlisku Juh.

Áno, linky 1 a 11 dnes veľmi dobre spájajú Kubrú a Kubricu s MAXom a v novej koncepcii už túto úlohu plniť nebudú (v prípade Kubrej ju prevezme linka 16). Na druhú stranu, linka 1 prepojí Sihoť III - V s MAXom a rovnako tak pokryje vnútrosídliskové väzby na Juhu. Nechcem aby to vyznelo ofenzívne voči Kubričanom, ale osobne považujem pokrytie spojnia zo Sihote do MAXu alebo väzieb v rámci Juhu, ktorý má viac obyvateľov ako väčšina slovenských miest, za väčšiu prioritu než priame spojenie Kubrice so všetkými obchodnými centrami a supermarketmi v okolí.

Netreba tiež zabúdať na to, že linka 11 aj naďalej bude spájať Kubricu so základnou občianskou vybavenosťou, napríklad LIDLom na Sihoti. A skutočne si nemyslím, že úlohou MHD je uspokojovať subjektívne preferencie podľa toho, ktorí obyvatelia preferujú aký maloobchodný reťazec.
Reakcia na: Marek6283 #14204:
Bože toto vyplakávanie, že Kubrica musí mať priame spojenie s Maxom a Podsokolicami je neznesiteľné, rovnako aj komentár vyššie za zachovanie súčasného stavu 1+11 do Kubrá + Kubrica. Žijete v minulosti, 1 už dávno mala zachádzať na Sihoť a to že sa to už dávno nerealizovalo o niečom svedčí. A tie komentáre a pseudo petície, ako by bolo niekde vytesané do kameňa, že 11 je najlepšie a potrebná v súčasnej trase sú na smiech. Návrh nového linkového vedenie pre linky 1, 11, a 4 je oveľa zmysluplnejší, ako súčasné vedenie. Ale na to, aby to tu niektorí uznali by museli prehltnúť svoje egá. Vyplakávanie jednotlivcov vodičovi v autobuse sa považuje za mernú jednotku, ale to, koľko ľudí Vám v tom autobuse nepovie, že im nová trasa 11 môže vyhovovať to Vás absolútne nezaujíma. Hlavne že Kubrá + Kubrica ide cez víkend dnes 15 min po sebe a mokré sny o priamom spojení na Sihoť, k Maxu, Zámostie a neviem čo by si tí ľudia ešte predstavovali ... no je to na smiech. Hlavne keď všetci ľudia z Kubrice a Kubrej by mali ďakovať pánu bohu, že sú občanmi Trenčína a majú MHD. Lebo pokiaľ by napr. Kubrica bola samostatatná obec s 270 obyvateľmi obsluhovaná PAL, tak by mala cez víkend 3 maximálne 4 spoje ponukového CP, pričom každý z nich by bol v inej časovej polohe (o nejakom takte by sme mohli len snívať) a z tých 4 spojov by boli dva účelové do kostola ako je tomu bohužiaľ zvykom v PAL v Trenčianskom kraji.
Už tomu chýba len čerešnička na torte, a to ako ste to tu nedávno Vy Pán vodič okomentovali, že miestni diskutéri sú tu rozdelení na dve skupiny: Trenčanov, ktorí sú proti zmenám, ktoré sa chystajú (kde ste určite zaradili aj seba) a tých druhých, ktorí Vám zmenili linkové vedenie, s ktorým nesúhlasíte, zvýšili tarifu, a robia všetko zle. Tak by som Vám chcel povedať, že aj ja som Trenčan, ale s novým linkovým vedením súhlasím, lebo som neuviazol v dobách minulých a som o tom presvedčený, že sa musíme posunúť ďalej a prestať vyplakávať nad Kubricou, 5, a spojením Saratovská - AS. Tak tu prosím nehodnoťte a nerozdeľujte, čo sa páči Trenčanom a čo nie. To čo počujete v autobuse vážne nie je merná jednotka!
Reakcia na: Marek6283 #14204:
Súčasná trojkombinácia 4+5+11 pre Juh I je ideálna aj časovými polohami aj ich trasami. Preklad z mesta dokonalý. Dostupnosť všade bez divokej L1 so zachádzkou na Saratovskú podľa splnu mesiaca.
Tiež Kubrá + Kubrica majú dobré spojenie súčasnou 1+11.
Tiež Opatová súčasnou 4.
Avšak všetko to stojí a padá na "sne o L1 na Sihoť".
Pretože musí mať rovnovážnu/e protilinky. To spôsobuje celý tento chaos. Čiže sú len dve možnosti. Nechať L1 ako je alebo pustiť mačkopsov. A vidíme na čo je tlak, takže budú mačkopsy.
Ak cez víkend Kubrania tvrdia že idú 1+11 smerom z mesta 15 min. po sebe, je to tak. Bolo to kvôli vtedajším vlakom a možnosti predĺžiť vybrané spoje L11 k vtedajšej chate Odevák.
To sa ale za 8 rokov nestalo, vlaky sú inak, L11 pokojne mohla chodiť z Juhu xx:05 už 2 roky.
Reakcia na: ZeroDF #14202:
Tá 11ka , rozumiem argumentom mladíkov z Dop. na Pov. aj Milana 005 ktorý mi to vysvetľoval krvopotne ale skrátka tá ublíži...viem, poviete si je ich málo...ale ona je pre nich... nie pre Sihoťárov a aj tá Saratovská by mala spojenie so stanicou a podobne,taká blbosť ako tam ťahať 1 / a neberiem argument tipu stará pani z Južanky/ ...to by už trebalo sveteľnú križovatku gen. Svobodu / Saratovská potom...a tak ďalej..ja osobne Kubričanom a aj cestujúcim z konca Kubrej v tomto fandím, koho veziem krúti hlavou až na jedno dievča...ak to má byť pre ľudí tak 11 ostane ako je...ak to má byť pre pekný výkres s mapkou tak bude po novom...Inak, aby ste mali predstavu ako ľudia rozumejú tomu čo sa chystá / čo tu je : Jedna pani sa ma pýtala- Vraj bude jazdiť autobus aj na Vinohrady a hneď si odpovedala že : Tak tam sa pôjdem odviesť! ...Nuž čo ku tomu dodať.... nie sú Vinohrady ako Vinohrady ul.... Nič sa tu meniť neide, iba sa prečíslujú linky! Dve panie a verejne ani nemôžem povedať o koho ide, bola by to mega hanba!
Reakcia na: milan007 #14199:
Iste, a preto je plán obstarať z eurofondov ďalšie CNG busy pre BB 😀
V Kubrej/Kubrici sa spisuje petícia za zachovanie 11-ky.
Reakcia na: milan007 #14200:
Už konečne zverejnili aj kópiu zo zasadnutia trenčianskych schvaľovačov. Klobúk dolu mladej dáme, ktorá predo zrakmi posluchovačov / teda posluhovač a počúvač v jednej osobe / jasne povedala , čo a ako s tou cenou. A - no žiadne bé nebolo. Do konca petície už veľa nechýba, tak, ak si sa ešte nevyjadril - prosím. Od jesene začneme sledovať financovanie bratov a futbal. Športu a cestujúcim zdar. Kontrola cestovných lístok - nemám, kamarát už vystúpil a kupoval on. To nevadí - aj Rybníček a spol chcú z niečoho žiť. Máte to dnes iba za 30, pán Čierny /pasažier/. Práve odbilo 17.hodín 21. novembra 2024 - Trenčín.
https://www.trencinak.sk/clanky/3702/trencin-po-kritike-obcanov-zverejnil-navod-ako-usetrit-pri-kupe-cestovneho-listku

Ukážka dnešných pseudonovinarov. To, že cenu 2€ ani nespomenú, nevadí. Ale že od júla sa mení grafikon, to mi je novinka!
Reakcia na: draxter #14192:
Veru, aj SADZV už opustila cengáče a kupuje naftaky do MHDBB.
Reakcia na: Michal Mazánik #14197:
Neviem či nehovoril už predtým požiadavku na súhrnné CP a niekto tuším vravel, že ich tu zavesí...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.