Nie je to len o Kubrici ktorá nemá veľa obyvateľov ale aj o hornej časti Kubrej, kde pribudol obytný súbor a hlavne kyselka je silným rekreačným cieľom Trenčanov.
Tiež spojenie Juhu I so stanicou a Maxom.
Zachádzka L1 na Saratovskú nehodnotím pozitívne aj keď rozumiem že je to ,,zapchanie úst,, ľuďom zo starého Juhu ktorí by znovu prišli o kopu spojov ako pri každej zmene od začiatku 90tych rokov.
Myslím že už to čo sa odtiaľ škrklo v 2016 bola hranica únosnosti.
Chápem výhodám trasovania novej L1 na Sihoť ale zároveň vidím nevýhody tým spôsobené na L4, 6 a 11. Jedno bez druhého ako to už chalani písali je ťažko realizovateľné.
Tiež spojenie Juhu I so stanicou a Maxom.
Zachádzka L1 na Saratovskú nehodnotím pozitívne aj keď rozumiem že je to ,,zapchanie úst,, ľuďom zo starého Juhu ktorí by znovu prišli o kopu spojov ako pri každej zmene od začiatku 90tych rokov.
Myslím že už to čo sa odtiaľ škrklo v 2016 bola hranica únosnosti.
Chápem výhodám trasovania novej L1 na Sihoť ale zároveň vidím nevýhody tým spôsobené na L4, 6 a 11. Jedno bez druhého ako to už chalani písali je ťažko realizovateľné.
milan005
Tiež Kubrá + Kubrica majú dobré spojenie súčasnou 1+11.
Tiež Opatová súčasnou 4.
Avšak všetko to stojí a padá na "sne o L1 na Sihoť".
Pretože musí mať rovnovážnu/e protilinky. To spôsobuje celý tento chaos. Čiže sú len dve možnosti. Nechať L1 ako je alebo pustiť mačkopsov. A vidíme na čo je tlak, takže budú mačkopsy.
Ak cez víkend Kubrania tvrdia že idú 1+11 smerom z mesta 15 min. po sebe, je to tak. Bolo to kvôli vtedajším vlakom a možnosti predĺžiť vybrané spoje L11 k vtedajšej chate Odevák.
To sa ale za 8 rokov nestalo, vlaky sú inak, L11 pokojne mohla chodiť z Juhu xx:05 už 2 roky.