Skutočne neuveriteľné čo sa v tomto meste deje. Mesto investuje do parkovacej politiky takmer všetko, čo sa získa výberom poplatkov za parkovanie. Jediný nízko-podlažný kĺbový autobus sa už viac ako rok nepohol z vozovne. Polovica zastávok je tesne pred rozpadom. Vývesky vyzerajú tak, že k nim bude treba za chvíľu návod na rozlúštenie. Každý rok sa aspoň s jednou zastávkou niečo deje, ale kasseláky sa nedávajú nikde. Keď človek posiela pripomienky na SAD, odpovedi sa nedočká. Keď napíše mestu, tak sa nič nevyrieši. Dopravca bol schopný prepísať názov zastávky Soblahovská, rázcestie na Dolný Šianec až tento víkend (2 mesiace po zmene). Hlásenia na priebežných konečných stále mätú cestujúcich. Na niektorých označníkoch sú údaje aktualizované tak, že to pripomína abstraktné umenie.
A potom sa divme, že prečo za posledných 8 rokov poklesol počet cestujúcich o rekordných 22%, zatiaľ čo napríklad v menšej PB sa tešia z nárastu.
Každému, kto si dáva námahu a rieši napríklad aj túto zastávku držím palce v doriešení problému! ?
A potom sa divme, že prečo za posledných 8 rokov poklesol počet cestujúcich o rekordných 22%, zatiaľ čo napríklad v menšej PB sa tešia z nárastu.
Každému, kto si dáva námahu a rieši napríklad aj túto zastávku držím palce v doriešení problému! ?
Richard Ščepko
Fakt to nerád píšem, ale je naozaj malá pravdepodobnosť, že by niekoho napadlo podporiť seriózne rekonštruovať akúkoľvek významnú zástavku MHD na území mesta. Jedinou možnosťou je tlačiť to cez hokejistov, futbalistov alebo cez určitú "vyvolenú" skupinu. Tí sú v presadzovaní svojich záujmov podstatne efektívnejší (čo nie je ich chyba, problém je na opačnej strane).
Ešte k tomu kasseláku. Ak by sa tu vytvorila určitá "sila", ktorá by bola ochotná a schopná aspoň raz za čas koordinovane postupovať, som presvedčený, že by sa dali niektoré veci posunúť.
Pred pár rokmi, keď ŽOS Vrútky vystavila na MSV v Brne svoju "vlajkovú" loď v podobe vozňa 2. triedy, spojili sme sa na servery vlaky.net a zaslali ZSSK niekoľko emailov. V nich sme žiadali jediné. Aby sa to sériovej výroby dostali dvojzásuvky pre každé sedadlo vo vozni (v prototype boli len na začiatku a na konci vozňa).
Pod týmto tlakom ZSSK ustúpila a dnes sú štandardom. Kto pozná trochu vozne Bmpeer, vie o čom vravím. Tu je spomínaný prototyp ešte v Brne na MSV:
http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?id=2455
Prečo to píšem. Lebo ak by sme 5-6-7 poslali email s rovnakou otázkou na investičné oddelenie, boli by minimálne prekvapení. Plus nejaký dotaz do Otázok a odpovedí, plus moje otázky cez interpeláciu na mestskom zastupiteľstve, dotaz cez VMČ a pod. A ignorovať to, už by bola predsa len odvaha.
Tu sa chcem poďakovať Draxterovi!
Preto som sa pýtal, či sa táto skupina nejak stretáva a vybehne aspoň raz za pol rok na pivo. Ja to fakt už sám nedávam... A je mi úplne jedno, či to tu číta nejaký vysoký úradník alebo niekto z vedenia mesta. Aby som v 21. storočí chodil a už fakt roky bojoval s mentálnym nastavením kompetentných je už aj na mňa priveľa.
Ak by vyššie napísané vety niekomu dávali zmysel, môže priložiť ruku k dielu. Slušnou formou nič nepokazíme, ak sa budeme pýtať vedúceho:
benjamin.lisacek@trencin.sk
a
podriadených:
jan.korienek@trencin.sk
miroslav.sadecky@trencin.sk
Ďalšou možnosťou je počkať, že nám to tu niekto vyrieši všetko za nás. V takom prípade si zaželajme hlavne veľa (a fakt veľa) šťastia.