Reakcia na: draxter #8731:
Ja by som linkovanie videl takto:1 - trasa ako je v špičke dokonalý preklad s L11, každá s 30 min. intervalom, s tým že na L1 v nárazoch aj nejaký spoj naviac, tak, ako to je aj teraz. Z Kubrej sa vracať počas prac. dní po 35 min. nie 30 ako teraz (zamedzenie prípadného meškania, lepší súlad s L11 ktorá je dlhá)
2 - v sedle a cez víkend stačí interval 80 min., avšak dokonalý preklad s L24 a 28, na úkor dvojky posilniť L24, ktorá je stále preťažená a Biskupice plnohodnotne obslúži aj prímestská doprava. Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
3 - ponechať v súčasnej polohe
4 - zvážiť jej existenciu a vyťaženosť
5 - zrušiť spoj 12:57 z Juhu, namiesto neho pridať spoj 21:17 do AUO (mohol by ním ísť bus čo príde 21:00 na Juh I. z Kubrice)
6 - zrušiť zachádzky do Opatovej, myslím že až na školský spoj sú zbytočné, cez víkend po 17tej zrušiť jeden so súbežných spojov
7 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - nemocnica - Biskupice - (LOT - AUO) - Zlatovská - gymnázium - Soblahovská - Juh II.
8 - linku orientovať o pol hod. inak, najmä kvôli večernému súladu s L24 (sú to 2 večerné sihoťárske linky), cez víkend predĺžiť aspoň o hodinu jej prevádzku (najmäť zo smeru Juh-Sihoť). Na Sihoti obojsmerne po Hodžovej.
10 - zrušiť (nahradí ju L7)
11 - v špičke int. 30 min. na úkor zrušenej pôvodnej L7 a 17
12 - zrušiť (nahradí ju L17)
13 - ponechať v súčasnej polohe, cez víkend celodenný int. 120 min., zo stanice párnu hodinu 50, zo Záblatia nepárnu 15, 1 voz by zároveň mohol robiť L23 (vyšli by aj prestávky)
15 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
16 - ponechať, tam aj späť po Hodžovej.
17 - nová trasa: Juh II. - Soblahovská - Braneckého - Zlatovská - (AUO - LOT) - Biskupice - nemocnica - Soblahovská - Juh II.
18 - počas prac. dní orientovať odchody zo Sihote o X:15, tak aby sa všetky 3 linky na Juh I. nestretli pri gymnáziu ako teraz, ale aby aspoň L11 a 18 išli v ako tak pol hodinovom rozostupe
19 - bez zmeny
20 - zrušiť (nahradí ju L7 a 17)
21 - bez zmeny
22 - bez zmeny
23 - zvážiť potrebnosť ranného spoja k Bille, sedlový interval 80 min. (dokonalý preklad s L28 40 min.)
24 - posilnenie int. na 40 min. (dokonalý preklad s L2 a 28 - 20 min. v sedle)
25 - bez zmeny
27 - preklad s L3 a 13
28 - sedlový int. 80 min., obojsmerne po Považskej
50 - bez zmeny
Kde tam budu tolke busy parkovat
(nevedeli by kedy hokej konci a pekne by tam zavadzali) Odporucam sa is otocit k Lidlu a cakat na Povazskej v smere k stadionu po pravej strane za kotolnou je miestecko a teraz tam v tom smere nie je premavka a vodici si mozu spravit aj prechadzku na hokej,autobusy budu od stadiona asi v bezbeci nedaj boze nasrdenych fanusikov
z jednej ci druhej strany...
milan001
Ja by som teraz s ohľadom na uzavreté priecestie na Hlavnej navrhoval u rovno do budúcna toto linkové vedenie:
1 Juh ZŠ - Inovecká - Nemocnica - žst - Pred poľom - Kubra - Kubrica (20/30/60) (vrátane spojov na časti trasy Juh - žst či Juh - Kubra)
2 Nozdrkovce - Biskupice - Legionárska - žst - Zimný štadión - Pred poľom - Kubra (40/60/60)
3 Orechové - Istebník - Zlatovce - Zlatovská - Legionárska - Dlhé Hony - Juh ZŠ (60/120/120)
5 Juh ZŠ - Dlhé Hony - Zlatovská (priem.park) 30/60/60
6 Záblatie - (priempark) - Zlatovská - Hasičská - žst - Zimný štadión - Sihoť IV (Opatová RD) 30/60/120
8 Juh ZŠ - Soblahovská - Zimný štadión - Sihoť IV 30/60/60
10 Juh II - Nový most - priem.park - Bratislavská - Zlatovská - Inovecká - Juh II 60/-/-
11 Juh II - Inovecká - žst - Pod Sokolice - Pred poľom - Sihoť IV 20/30/60
12 Juh II - Soblahovská - Inovecká - OC Belá - Legionárska - Hasičská - Hodžova,žst - Sihoť IV 40/40/40
15 Juh II - Inovecká - Zlatovská - Zlatovce 60/120/-
18 Juh II - Soblahovská - Zimný štadión - Sihoť IV 30/60/60
21 Juh II - Električná - Hasičská - Sihoť - Opatová - Sihoť - Hasičská - Električná - Juh II 60/120/120
28 Juh III - Dlhé Hony - Hasičská - Hodžova,žst - Sihoť IV 30/60/60