Reakcia na: MinoSUN-55 #7403:
máš pravdu, preto zobrazím CP liniek 2+24 (odchody od Perly na Sihoť) pracovný deň:05: 12(2) 40(2)
06: 22(2) 22(24) 40(2) - rovnako zbytočne 2 spoje v rovnaký čas
07: 05(2) 22(2)
08: 07(2) 37(24)
09: 07(2)
10: 07(2) 47(24)
11: 07(2) 47(24)
12: 07(2) 47(24)
13: 07(2) 40(2)
14: 07(2) 17(24) 35(2)
15: 15(2) 32(24) 35(2) - zbytočne 2 spoje v rozmedzí 3 min!
16: 07(2) 07(24) 47(24) - zbytočne 2 spoje v rovnakom čase
17: 07(2)
18: 05(2) 21(24) - tiež by mohol byť rozostup väčší
19: 05(2) 16(24) - tiež by mal byť rozostup väčší
20: 05(2) 26(24)
21: 26(24)
22: 21(24)
víkend:
05: 38(2)
06: 22(24)
07: 03(2)
08: 03(2) 37(24)
09: 03(2)
10: 47(24)
11: 03(2) 47(24)
12: 03(2) 47(24)
13: 05(2)
14: 05(2) 17(24)
15: 05(2) 32(24)
16: 03(2) 07(24) 47(24) - zbytočne vedené dva spoje (2,24) v tak malom rozmedzí
17: 03(2)
18: 03(2) 21(24)
19: 03(2) 19(24)
20: 03(2) 26(24)
21: 26(24)
22: 21(24)
- najlepšie by bolo, keby linky 2 a 24 jazdili v protiklade, t.j. ak by L2 šla 07, tak L24 by šla 37, alebo čo možno najbližšie tomuto stavu. Naozaj, ak idú 2 spoje v rozpätí do 10 min a potom 50 min nič, to nie je pre cestujúceho vhodné
kvorka
- úchylné vedenie spojov L1 a L22: máš pravdu. Riešenie, ak v danej hodine ide len jeden spoj linky 22, nech ide oproti linke 1 (t.j. o 30 minút), ak idú 2 spoje, nech idú po 20 min od seba
- spojenie stanica - Záblatie s L13: už tu niekto písal, že stačí posunúť spoje zo stanice, stíha sa obrat v Záblatí a linka 13 je nezávislá na všetkých linkách, takže žiadny problém, len administratívne zemniť časy
- nočák L50: úplna pravda, treba ho upraviť, tu ma len zaráža, že doteraz to nikoho nenapadlo. Okružná trasa nech kľudne začne i skončí na Juhu alebo začne i skončí na Sihoti. Tým bude zabezpečené spojenie všetkými oboma smermi, nie ako teraz
- spoje na Juhu večer: treba naozaj zmenu - linka 11 o 22:10a je naozaj asi zbytočná v úseku Kubra-Kubrica (neviem ako je to teraz s obsadenosťou, vodiči by isto vedeli), radšej viesť linku 1 po Kubru alebo linku 8 na Sihoť: určite väčší potenciál už aj preto, že pôjde z Juhu II a nie z okraja Juhu I. K večerným spojom linky 23 sa radšej ani nevyjadrím.
- Juh I: áno, tragická diera o 18-tej, dá sa to zmeniť ak by bola vôla
- linka 1 a 11: úplny súhlas, tieto linky idú teraz dosť blízko po sebe, čo pre Kubru nie je dorbé. Keďže linky 1 a 11 majú v úseku Kubra - Pod Juhom úplne totožnú trasu, je dôležité riešiť ich súbeh a odstup komplexne, nie len vo vzťahu k Juhu
- ten výpadok na linke 11 cez víkend popoludní tiež nechápem
- prejazdy: ide to aj lepšie, ale musel by som vidieť vzoráky. Veľa spojov vidím prechádzať naprázdno najmä po 8-mej, pred obedom a večer, čo by mohli ísť na linkách 5/15 či 6.