Jedna realna prihoda z Utorka,isiel som l.c.11-14:15 z Juhu do Kubrice,pri Trencane(Braneckeho ul.) som meskal len dve minuty,v pravom sp.zrkadle som videl utekat pani s taskamy v rukach a z videnia uz viem ze je z Kubrice,tak som ju pockal,a ona ked nastupovala,cela udychana vravi: Som zvyknuta ze 11 meskava 5minut a vy uz ste tu...:) Nuz,su prazdniny,cesty prazdnejsie,decka nikde a ani dochodcov tolko poobede uz neslo,tak sa to da stihat lepsie... Je jasne ze nikdy sa nepodari urobit cestak uplne idealny,no na beznu premavku,obsaditelnost najme starsou populaciou alebo studentami sa bude musiet prihliadnut najme na niektorych linkach,hlavne s dlhsou trasou ako ma 11 alebo 3...lebo taka 11 pri dnesnom nastupovani prednymy dvermy(alebo upchani v druhych co je strasne) je v sedle uplne nerealna,a ako mi raz povedal nas 005 ked isiel vecer na kyselku,Marecku,ides ako Zrychleny spoj,nikde nestojis a valis a aj tak to len tak tak stihas,co potom robis na tej 11 - 8:55??? Ale myslim si ze taketo detaily sa uz daju doporiadku,nad niecim sme uz zacali pracovat,snad to v tom pocitacovom kosi skonci az po realizacii ? VERIME!!! ?
Juraj
a/ Ak sa usetri iba jeden spoj (bud tam alebo nazad), neusetri sa nic.
b/ Ak sa usetri jeden VRATNY spoj (teda aj tam aj nazad), usetria sa kilometre a cast mzdy, ale nie autobus s vodicom.
c/ Ak sa usetria vsetky vratne spoje daneho vozidla pocas celej jeho dennej sluzby, usetri sa aj autobus (km) aj vodic (mzdy), tu je uspora najvacsia.