Reakcia na: irizar #6402:
Nič sa nemení na kvalifikácii v úvodzovkách poslednej zátvorky, aj keď s drobnou úpravou, pretože uvádzate meno. Ešte by bolo potrebné uviesť aj adresu (číslo účtu), aby sme vám mohli vrátiť časť verejných peňazí (vašich...). Neviem po koľkykrát čítam túto prízemnú argumentáciu o PDO BB, najprv som argumentoval, ale pochopil som, že hádzať perly... nemá význam. Nepochopenie brandže v tejto súvislosti je potom prirodzené...
Mali ste možnosť prísť na verejnú diskusiu v BB a tam sa pokúsiť zhadzovať, vytýkať drzosť, otrieskať o hlavu a všetky vaše úžasné bonmoty. Ale skutek utek, voš ostala za chrastou, ani vy ani nikto z „vašej brandže“ tam zobák neotvoril. Takže nevyužitá šanca sa trestá – nedáš, dostaneš.
Hodnotiť odbornú úroveň našho systému a našej metódy može iba odborník, ktorý ho už aspoň raz detailne videl. Odtiaľ zatiaľ vietor nezafúkal. Ale bežné sú orkány od zakomplexovaných a povrchných „odborníkov“, ktorí tušia v kontexte subjektívneho poznania svojej jednej bunky čo a ako robíme. Každý má právo povedať svoj názor, ale mal by mať v sebe tú psiu poslušnosť, nezhadzovať to čo dokonalé nepozná a o čom v podstate ani nepočul. Vypichovať učiteľský komplex a drobné chyby tvoriace 0.001% obsahu je tak dojemné, že sme kvôli tomu chceli skončiť... Preto by som vám doporučil namiesto „študovania našich analýz“ študovať odbornú literatúru, niečo vymyslieť, predať, konkurovať a až potom drístať.
Že mám pravdu o tom svedči vaše chápanie súvislosti v spájaní hrušiek s jablkami, nakoniec čoho už je schopná tá jedna bunka, aj keď vysokoškolsky vzdelaná... (= odvetu za šlendriánstvo si nakoniec musíte vyžrať a ešte si to aj zaplatiť...)
irizar
http://www.poslanec.sk/banska-bystrica/doprava/plan-dopravnej-obsluznosti-mesta-banska-bystrica-co-prinasa-komu
Uznávam že niektoré veci, ako preferencia autobusovej dopravy na úkor trolejbusovej, navyšovanie výkonov do istých mestských častí alebo metodika zberu dát sú vecou názoru. Ale okrem odborných stanovísk sú tam neoddiskutovateľné formálne a faktické chyby. Dovolím si vypichnúť:
- neschopnosť spočítať si dni v kalendári,
- neschopnosť spočítať si počet spojov v bežný deň,
- neznalosť rozdielu medzi radiálnymi a diametrálnymi linkami,
- očividne z prsta vycucnuté čísla PZP a nákladov na pneumatiky,
- porovnávanie nákladov na STK autobusov a nákladov na opravy u trolejbusov (a VY chcete mne niečo hovoriť o miešaní hrušiek a jabĺk?)
- neschopnosť spočítať si linky
- neschopnosť aspoň prehnať dokument, za ktorý ste zinkasovali nemalé peniaze, cez kontrolu pravopisu
Toto všetko skutočne vypovedá niečo o úrovni firmy, ktorá mala tú drzosť takýto dokument predložiť. Keby som svojho času na vysokej predložil prácu s takýmito kiksmi, bola by mi plným právom otrieskaná o hlavu, aj keby bola jej podstata x-krát správna! Takže mi prosím vás nerobte prednášky o odbornosti, odborníkom takéhoto kalibru a s takou hrošou kožou nie som a dúfam že ani nikdy nebudem. Človek by čakal že sa z toho fiaska poučíte a nabudúce sa posnažíte viac, ale ako som tak študoval rozbor vašej analýzy MHD Trnava, zase je to rovnako odfláknutá formálna stránka, rovnaké chyby a v diskusii rovnaká urazená arogancia akonáhle si s vami niekto dovolí nesúhlasiť a nedajbože poukáže na konkrétny problém, ktorý sa nedá obkecať. Dobrá rada - vy už radšej nič ďalšie netvorte a do sveta nedávajte...
A ešte drobná pozmámočka: O probléme budem drístať koľko sa mi len bude chcieť, pretože jednak dotyčná analýza bude platená z verejných peňazí a jednak, ak sa jej výsledok - o ktorého kvalite si nerobím ilúzie - skutočne na Slovensku implementuje, bude sa ako užívateľa verejnej dopravy dotýkať aj mňa. Takže si šlendriánstvo VÚD a odborníkov vášho razenia nielen vyžeriem, ale ešte si ho aj zaplatím...
S pozdravom
Ondrej Sokol (nick "irizar", žiadny iný nemám - to len keby ste ma náhodou chceli, ako ste sa farbisto vyjadrili, "zaradiť do plejády anonymných webových pisálkov riešiacich si svoje intímne komplexy")