Načrtnem novú tému, nakoľko spustí prevádzku AU Optronics a budú treba zmeny v linkovom vedení, CP ako aj nasadení busov. Navrhujem tieto úpravy (rád si vypočujem pripomienky):
L1 - bez zásadných zmien, akurát prehodnotiť kĺby všeobecne
L2 - bez zmeny
L3 - vytvoriť zastávku pri Optronics, upraviť CP do prekladu s linkami 5 a 15 odtiaľ, z Juhu aj s 19.
L4 - bez zmeny
L5 - predĺžiť až k Optronics, zvážiť nasadenie kĺbového poradia a celkové zlepšenie dopravy za mosty
L6 - predĺžiť k Opronics, posilniť dopravu s ohľadom na celkové zlepenie dopravy za mosty
L7 - predĺžiť
L8 - ubral by som spoje v súvislosti s predĺžením linky 22, v zásade celodenný interval by bol 30 min. Ušetrené spoje použité na posilnenie linky 6 a 15, zvážiť nasadenie kĺbových vozidiel
L9 - bez zmeny
L10 - otázka posilnenia, prípadne spojov cez víkendy jedine na úkor L2
L11 - bez zmeny
L13 - bez zmeny
L15 - predĺžiť, posilniť, zabezpečiť preklad s linkou 3 a 5, nasadiť kĺbové autobusy
L16 - bez zmeny
L17 - zabezpečiť preklad s linkou 11, znížiť prebytočnú prepravnú kapacitu
L18 - zabezpečiť preklad s linkou 8, aby si nekradli cestujúcich zo Sihote ako je tomu teraz
L19 - bez zmeny
L20 - bez zmeny
L21 - bez zmeny
L22 - predĺžiť cez priecestie pri Bille až na Sihoť a následne zrušiť vybrané spoje linky 8 konkurujúce týmto spojom
L23 - zabezpečiť preklad so spojmi L28 vo väčšej miere
L24 - zrušiť súbehy s linkou 2, nasadiť na ranný spoj o 08:00 kĺbový autobus
L25 - bez zmeny
L28 - zabezpečiť preklad s L23 vo zvýšenej miere
L50 - zmeniť trasu - zachádzka za mosty na konci trasy, príp. zabezpečiť spojenie aj naopak (Sihoť - Juh)
L1 - bez zásadných zmien, akurát prehodnotiť kĺby všeobecne
L2 - bez zmeny
L3 - vytvoriť zastávku pri Optronics, upraviť CP do prekladu s linkami 5 a 15 odtiaľ, z Juhu aj s 19.
L4 - bez zmeny
L5 - predĺžiť až k Optronics, zvážiť nasadenie kĺbového poradia a celkové zlepšenie dopravy za mosty
L6 - predĺžiť k Opronics, posilniť dopravu s ohľadom na celkové zlepenie dopravy za mosty
L7 - predĺžiť
L8 - ubral by som spoje v súvislosti s predĺžením linky 22, v zásade celodenný interval by bol 30 min. Ušetrené spoje použité na posilnenie linky 6 a 15, zvážiť nasadenie kĺbových vozidiel
L9 - bez zmeny
L10 - otázka posilnenia, prípadne spojov cez víkendy jedine na úkor L2
L11 - bez zmeny
L13 - bez zmeny
L15 - predĺžiť, posilniť, zabezpečiť preklad s linkou 3 a 5, nasadiť kĺbové autobusy
L16 - bez zmeny
L17 - zabezpečiť preklad s linkou 11, znížiť prebytočnú prepravnú kapacitu
L18 - zabezpečiť preklad s linkou 8, aby si nekradli cestujúcich zo Sihote ako je tomu teraz
L19 - bez zmeny
L20 - bez zmeny
L21 - bez zmeny
L22 - predĺžiť cez priecestie pri Bille až na Sihoť a následne zrušiť vybrané spoje linky 8 konkurujúce týmto spojom
L23 - zabezpečiť preklad so spojmi L28 vo väčšej miere
L24 - zrušiť súbehy s linkou 2, nasadiť na ranný spoj o 08:00 kĺbový autobus
L25 - bez zmeny
L28 - zabezpečiť preklad s L23 vo zvýšenej miere
L50 - zmeniť trasu - zachádzka za mosty na konci trasy, príp. zabezpečiť spojenie aj naopak (Sihoť - Juh)