Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: irizar #6383:
logicky tam kde niesú koľaje, tak tam nemá zmysel aby SADky poskytovali pre optimalizáciu svoje údaje a ak by ich mali poskytnúť tak iba pre účel vypracovania nadväznosti autobusových spojov z oblastí kde vlaky niesú k nosným vlakovým spojom, pre tento účel už áno. A otázka na teba : keby napr. sa rozhodlo, že pre TN kraj budú trate 120,121,123,125,140,143 a 144 s premávkou Os vlakov a rozhodne sa o tom, že autobusovú spoje budú na týchto paralelných úsekoch zrušené, tak chceš mi povedať, žeby to SADky akceptovali, žeby nekvákali ako choré vrany a nehulákali by za to aby ostali trate 121,123,143 a 144 bez Os dopravy, lebo im sa siahlo na spoje?! Takisto už "vidím" ako v BA kraji SL pristúpi na zrušenie autobusov BA-MA s tým, že túto reláciu budú vykonávať iba vlaky ? nemám tým na mysli, že si blázon, mám tým na mysli to, že SADky nech bude akýkoľvek scénár tak budú jačať. Okrem toho aj keby poskytli údaje napr. o vyťaženosti tam kde niesú ani koľaje, tak čoho sa boja? Že im MPDPaT tie spoje na základe analýzy od VÚC navrhne zrušiť alebo čo? Chápem, že pri slove VÚC dopravcom behá mráz po chrbte, no dokiaľ nevypracujú nič neviem čoho sa boja. Príp. by bo to mohli podmienkovať tým, že údaje poskytnú s tým, že údaje o linkách, ktoré niesú paralelné s vlakovými budú menené iba polohy spojov, tak aby nadväzovali na vlakové spoje v prestupných bodoch, alebo na iné autobusové spoje v prestupných bodoch. Takto by mali SADkári určitú garanciu. A okrem toho, aj tam kde sú koľaje ako napr. trať 167 a premávajú max. 2 autobusové spoje v špičke a v sedle 1, tak tam zas nevidím dôvod aby sa SAD-KE triasol, že tam MDPaT rozkáže jazdiť vlakom a zruší autobusy, nakoľko autobusy majú tú výhodu, že od Rožňavy nekončia v Dobšinej ale pokračujú do Popradu, tu je veľká škoda, že Gemerské trate 165-167 sú slepé a niesú spojené aspoň s Horehronskou traťou 173, ostatne toto bolo konštatované ešte pred 60-70 rokmi, že je tieto trate treba spojiť a umožniť tak rýchlejšiu nákladnú aj osobnú dopravu vlakom.
Reakcia na: no.ev.di. #6381:
Kristepane...

#6200 #6202 #6203 #6209

A keď už sme tu, rovno ti odpoviem aj na otázku z bratislavského fóra "tak kto má teda robiť analýzu?" Prečo by ju mal robiť subjekt, ktorý si síce dal do názvu honosné slovo "ústav", ale aj tak je len súkromnou akciovkou? Tým skôr že väčšina riešení, ktoré vypracuje sú také hovadiny že ľudia z branže si už pri vyslovení skratky VÚD ťukajú na čelo? Už si zabudol aký paškvil svojho času odovzdali v Banskej Bystrici? Za ťažké tisíce tam v spolupráci s DIC predložili dokument jednak plný gramatických chýb a preklepov a jednak s takými perlami ako posielanie autobusov cez jednosmerky, expresné autobusové linky súbežne s trolejbusovými, totálne nezmyselné prestupy a ach, áno, aby som nezabudol, tvrdili aj že trolejbusy opotrebujú pneumatiky tuším štyrikrát častejšie než autobusy ? . Ten ich návrh bol tak smiešne očividne zmanipulovaný v prospech SAD Zvolen a v neprospech trolejbusovej dopravy až to bolo trápne (asi sa niekto v SAD ZV plesol po vrecku). A táto inštitúcia má teraz robiť nejakú analýzu súbehov dráhovej a cestnej dopravy? Pánboh nás ochraňuj!

A ako už napísal Juraj - ak chcú riešiť súbehy vlakov a autobusov, na kieho krista sú im kompletné údaje aj z liniek, kam v živote žiadna železnica neviedla? My chceš tvrdiť že keby si bol riaditeľom SADky a nejaká takáto akciovka (nie štát, ale súkromná akciová spoločnosť!) by si od teba vyžiadala obchodné informácie, tak by si jej ich ukázal? Lebo ja by som im ukázal tak akurát prostredníček...
Pozeral som cestovny ne-poriadok ? ,chcelo by to odstranit pismenko B u liniek prechadzajucich okolo Baumaxu,kedze tam uz na znamenie stoji kazdy spoj.(myslim cestak na stranke imhd-tn),DIKES!
Čaute. Irizar mi v BA diskusií povedal, že cca pred 3 týždňami tu riaditeľ Trenčianskej SAD komentoval odovzdávanie údajov VÚD, no nikde tu ten príspevok neviem nájsť. Vedel by mi niekto pomôcť s nájdením toho príspevku?
Reakcia na: riki1 #6378:
A aké to budú busy zase Crossway?
Reakcia na: riki1 #6378:
bude to asi prekvapko, malo to byt uz tento mesiac, ale asi to tak skoro nebude, Mesto, ako neustale tvrdi pan Rybnicek je uplne bez penazi, po sidliskach si dochodci sami kosia...takze asi ak chceme novy autobus Mesto nam kupi diely a svojpomocne si ho musime zmontovat 😃
Neviete niekto kedy majú prísť nové busy?
Páni, prvými Ikarusmi 280 u nás by mali byť TN 60-21 a TN 60-58. ?
Reakcia na: irizar #6374:
nie, nič iné zatiaľ ohlásené nebolo. Ale možno je to už inak. Zatiaľ len linka 27 (ktorá ma len 1 pár spojov) a vybrané spoje liniek 6 (1 spoj tam, 2 späť), 7 (1 spoj tam), 15 (2 spoje tam a 1 späť) a jeden spoj linky 5 odtiaľ na Juh.
Reakcia na: draxter #6370:
co sa tyka tych liniek 17 a 22 pozeram do CP z r.92 a tam ma L17 pocas vikendov dokonca viac spojov(16) ako v "x"(15). Ale L22 uz ma taktiez vikendove spoje, okrem toho po 7 hodine vsetky, ktore mala aj neskor. Pri tej je celkom zaujimave ze rano a doobedu maju v tom case jej spoje vsetky znamienka "D". V r.1994 po velkych obmedzeniach uz L17 v "a" nejazdi. Pocas "x" ma 8 parov spojov
Zdravim, chcem sa opytat ci k Optronicsu jazdi okrem MHD aj nejaka zmluvna doprava? A ak ano odkial a ktora firma/firmy ju robi?
Reakcia na: brefos #6372:
x-premava v prac.dnoch
D-nepremava pocas celozavodnych dovoleniek (vtedy to bol posledny Julovy a prvy Augustovy tyzden zvecsa,podnikov ako boli Odeva,LOT,Merina,TOSka,Kara...)
Zaujímavé je aj to ako na linke 11 jazdili spoje až hore na chatu. Z Juhu 6:30, 11:00, 11:30XD, 17:30, tie dva obedňajšie za sebou ma zaujali. A XD bolo vlastne školský spoj?, pretože vo vysvetlivkách to nieje uvedené.
Reakcia na: kvorka #6368:
podľa toho, čo si napísal, súhlasím. Asi to tak bude. Páni, včera sa mi dostala informácia, že vraj mal u nás jazdiť MHD ešte jeden Ikarus z BA v 90-tych rokoch - s indikátormi "NENASTUPOVAT" po stranach dveri (staršie
vyhotovenie s kvázi eliptickým tvarom. Spomínate si naň niekto?

Re #6369 milan005: super! Podľa toho čo vidím, linka 8 si tento CP zachovala ešte 15 rokov, linka 1 tiež, a táto kostra odchodov platila aj u L5,6,7,9,11,15,18,19,20,21. Mám pocit, že odchody linky 17 v"a" sa potom asi len presunuli na linku 22, približne aj tie časové polohy sedeli.
Reakcia na: draxter #6367:
ja som to prebehol v grafickom editore, a tá špz najvaic pripomína TNA 10-33 - čiže TN-714AM. tento voz mal naďalej aj tie lveľké gumené išty po bokoch, aj hliníkové lišty nad deklami spodnej motorovej časti. Preň hovorí aj tá oranžová farba clony a okna vodiča (najlepšie viditeľá tu: http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=10508&res=1)

A tento voz ozaj celý život jazdil linku 1, tak ako na tej fotke. ?
Reakcia na: kvorka #6365:
tak toto je veľmi dobrá otázka, na ktorú som odpoveď zatiaľ nenašiel/nedostal. Bude sa možno jednať len o zdroj náhradných dielov, ale ktovie...najmä od 1993 do 1997 si pamätám rôzne vodzilá, ktoré boli potom prestriekávané, na GO a pod., takže istý som si neni ničím.

Rovnako je to zaujímvaé ako fakt, že z Martina k nám prišli 3 Ikarusy po tom, ako tamojšia MHD ukončila premávku týchto kĺbových vozidiel. Tieto však slúžili výlučne na náhradné diely.

V každom prípade opätovne vyhlasujem anketu: čo je toto za vozidlo? http://www.imhd.sk/tn/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=62439&idg=965&gi=60&gn=20&gs=e&gsd=

Ak niekto vie prečítať špz, sem s ňou. ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.