Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milan005 #15834:
Verím, že toto je bez debaty. 👍
Reakcia na: draxter #15833:
Ja hlavne dúfam že bude povrch po rekonštrukcii zastávok z liateho betónu
Reakcia na: klobasa #15832:
Neviem či pri rekonštrukcii Rázusovej sa na to myslí
Reakcia na: milan007 #15831:
Mali byť tabule na najväčších zastávkach ako Hasičská, stanica, gymnázium, gen. Svobodu či zimný štadión. Nepamätám sa presne ešte ktoré. Škoda, dnes keď sú v busoch obrazovky s informáciami, tak by asi nebol problém to nejako jednotné urobiť. Lebo aj otázka toho prestupu by bola fajn, ak by to tabuľa na zastávke uvádzala.

Čo presne sa urobí na Jesenského na zastávkach?
Reakcia na: klobasa #15829:
Pamätám sa, že keď tie svoje SADka dala dole, hovorili, že sa bavia o takých, kde bude ukazovať reálny čas príchodu. No a nič. Potom viem, že sa mal spraviť manuál jednotnej pasportizácie zastávok, aj R. Ščepko to navrhoval. Netuším, či existuje, ale vybavenie zastávok sa nezmenilo.

Rázusova: čo sa bude robiť? Je to jedna zo zastávok, kde by som rád videl aj el. tabuľu. Je to z pohľadu Sihote predsa top zastávka.
Reakcia na: klobasa #15829:
Neboj sa , príde čas aj na tých, čo tu dávajú paprče dolu. Aj na tých, čo presadzujú nie zlepšenie dopravy v kocúrkove. Pracujem na tom aj vďaka mnohým tu. 🙃
Zhrniem ešte ďalšie veci:
- kde sú sľubované el.tabule na zastávkach?
- kde je preferencia MHD?
- kde sú projekty na chýbajúce zastávky? (Niektoré za 10 rokov len vrece kecov, že)
- chýbajúce nástupištia Sihoť IV (tam nie je vôbec nič), Záblatská (bývalá pošta), Kubrá, námestie (mimo otoč)

Ani nezavadené.

Rekonštrukcie: veľmi, veľmi pomalé tempo, a málo. V zozname chýba aj Sihoť IV smer Opatová
Reakcia na: TomoSK #15827:
Vôbec nie, čítaš aj moje príspevky?
Reakcia na: klobasa #15826:
Smerujes kritiku na to, ze mesto ide opravovat zastavky na Razusovej so slovami, ze to je zbytocne, lebo je to "ok". Ja ti vravim, ze tri zo styroch zastavok na Razusovej su (alebo v dohladnej dobe budu) v dezolatnom stave.

Preco treba silou mocou kritizovat cokolvek?
Reakcia na: TomoSK #15825:
Ten čo to schválil isto ide proti. Mesto robí figu. Zbabre na čo siahne, sľuby nedodržuje. Máš málo príkladov čo tu máme? Či si platený aby si im vylepšovala imidž?
Reakcia na: klobasa #15823:
Mne to pride, ze ist proti... comukolvek, najma mestu, za kazdu cenu. Razusova je ok??? Minimalne zastavka Obchodna akademia smer mesto je tak rozmlatena, ze az, uz sa tam aj uvolnuju jednotlive casti.
Reakcia na: draxter #15817:
Nemôžem sa v odborných veciach stále rýpať. Veď sú tu profi odborníci, ba aj na cezhraničnej úrovni. Keď niet miesta na ďalšiu trať, je miesto v existujúcej trati. Nie je skôr záujem a to ma veľmi mrzí. Futbalový štadión , či železná opacha alebo iné kultúrne veci tu frčia, lebo Rybníček a spol. Aj som chcel pomôcť prekonať údajnú brzdu cesty popri muničáku a záujem zmizol. Prečo asi? Nie je vôľa. A obyvateľ je ticho. Radšej sa uskromní a trpí. Nuž . 😷
Reakcia na: draxter #15810:
To fakt? Diletantstvo. Prázdne sľuby. Žeby posunuli MHD na nový level a niečo aj zlepšili, to nie. Reko sú fajn, ale zrovna Razusova je ok. To nemohli Sihoť IV alebo Saratovsku?
Reakcia na: lapo127 #15819:
Kedy? Po roku 2030. Kde? Od TOSky (Pred Poľom - poza Hasičskú, Električnú do Belej a na Juh
Reakcia na: Pablo #15816:
Veľmi obecne som sa dnes na toto spytoval odborníkov a nebolo to vylúčené. Miesto tohto sa ukázali v odpovedi
- financie na toto
- využívanie takéhoto vyhotovenia
Reakcia na: lapo127 #15819:
Územný plán už dávno prestal byť záväznou normou. Vždy ho pomenia, stačí ak príde dobrý mecenáš. Nič v zlom.
Reakcia na: draxter #15817:
Uzemný plán počíta s električkovou traťou?Kedy, kde???
Reakcia na: draxter #15817:
Pre TN by boli relevantné trolejbusy, náklady koľajovej dopravy pre neexistencii územnej rezervy a veľkosť mesta sú nereálne. Naopak, pri zvýšení cien plynu, dajme tomu 4 násobne, sa súčasné autobusy stanú ďaleko nevyhodnejsie a trolejbusová sieť aj po spustení 4.bloku v JEMO bude mať nielen ekologicky, ale aj prevádzkovo navrch, pričom náklady si nižšie na výstavbu než koľajové.
Reakcia na: pešiak #15815:
Nie je územná rezerva vedľa trate 120 a na koridore ti tretiu koľaj (rozumej do splietky) nik nepovolí. Legislatívne možné, technicky nie. To už by som skôr videl, ako kedysi boli plány, popri ceste I. triedy...ale je to nereálne, hoci územný plán mesta počíta s električkovou traťou v samotnom meste.
Reakcia na: pešiak #15815:
Technicky nereálne, nakolko trez je uzkorozchodna

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.