Reakcia na: milan007 #15613:
Je to znovu ten začarovaný kruh...Ak L1 presmeruješ od Pred pola na Sihoť, musíš mať opačnú protiváhu zo Sihote do Kubrej, čiže 15/30 aby to šlapalo.
Súčasné riešenie stroskotalo najmä na nevhodnosti ulice J. Derku na prejazd autobusov. Keby tak nebolo Opatovej a mohla L4 končiť v Kubrej na námestí

Dnes som, aj keď len námatkovo, videl že L11 je pre Kubrú asi málo? lebo po zastávku Pred polom sa naplnila doplna na sedenie. L4 k nej by bola žiadúca (neviem ako vyťažená chodí z Opatovej, číslo by ma zaujímalo počas voľných dní).
Ak je naozaj taký dopyt po pôvodnej trase L11 jedine ak by si s L4 vymenili časové polohy a L11 išla starou trasou a L16 cez starú Sihoť do Kubrej. Ale naráža to znovu na viac problémov (nevzniklo by spojenie MČ Západ - Max, súbeh s L1 4 min., ...) ako úžitku (Sihoti by ostalo spojenie s MČ Západ mimo špičku, nemuseli by jazdiť pomocné spoje na L16 v "x" doobedu)
mikeska
Vysvetlenie k cestovaniu...k tomu len poznamka nie ku kazdej 1 je prestup na 11tku, plus prestup Pred Polom ani nie je garantovany takze sa moze stat ze dalsi spoj do Kubrice pojde za hodinu vpripade nestihnutia. Linka 16 co som cestoval tak v 90% pripadoch meska, smer Kubra. Inak dost ludia vyuzivali od Maxu spojenie Max-stanica a tam prestup spat do Kubrej, co uz mozne nie je.
Rozdiel v linke 1 zo Sihote a Kubrej nie je ani pol cestujuceho na spoj, nato ako sa pisalo ze Sihot potrebuje spojenie k Maxu, a je to daleko vacsia cast mesta ako Kubra, nie je to malo?
Vas argument prepravilo sa 60 cestujucich denne, v novej trase 98, opat pri prepocte to nie je ani nie pol cestujuceho na spoj.