Reakcia na: milan007 #15613:
Je to znovu ten začarovaný kruh...Ak L1 presmeruješ od Pred pola na Sihoť, musíš mať opačnú protiváhu zo Sihote do Kubrej, čiže 15/30 aby to šlapalo.
Súčasné riešenie stroskotalo najmä na nevhodnosti ulice J. Derku na prejazd autobusov. Keby tak nebolo Opatovej a mohla L4 končiť v Kubrej na námestí

Dnes som, aj keď len námatkovo, videl že L11 je pre Kubrú asi málo? lebo po zastávku Pred polom sa naplnila doplna na sedenie. L4 k nej by bola žiadúca (neviem ako vyťažená chodí z Opatovej, číslo by ma zaujímalo počas voľných dní).
Ak je naozaj taký dopyt po pôvodnej trase L11 jedine ak by si s L4 vymenili časové polohy a L11 išla starou trasou a L16 cez starú Sihoť do Kubrej. Ale naráža to znovu na viac problémov (nevzniklo by spojenie MČ Západ - Max, súbeh s L1 4 min., ...) ako úžitku (Sihoti by ostalo spojenie s MČ Západ mimo špičku, nemuseli by jazdiť pomocné spoje na L16 v "x" doobedu)
TomoSK
"Občania z Kubrej a Kubrice žiadajú vrátiť autobusový spoj č.1 že musia prestupovať 3x dokedy sa dostanú do Kubrej, keď idú zo sídliska Juh."
Vo všetkej úcte, ak toto niekto napíše, tak nemôže mať ani najmenšiu šajnu o tom, ako chodia autobusy. Ak niekto cestuje linkou 11 na ktorej je veľký cieľ JUH, Saratovská a on potom na výbore pred poslancami doslova trepne, že musí trikrát prestúpiť pri ceste na Juh, tak je to obyčajná demagógia. Na spojení z Kubrice na Juh sa nezmenila ani len vetva kam linka chodí, ani nič, jedine jazdná doba vplyvom trasovania cez Sihoť sa zrýchlila.