Reakcia na: kvorka #14788:
Našiel som túto krásne spracovanú historickú mapu:https://imhd.sk/tn/mapa-schema/265/Historick%C3%A9-sch%C3%A9my-7-2-1978
Celý okrsok Juh I je hotový, obsluhuje sa len ľavou vetvou po Saratovskej. A okrem 1 končia na otoči, nie pri škole.
https://imhd.sk/tn/mapa-schema/547/Historick%C3%A9-sch%C3%A9my-23-5-1982
Začal sa okrsok Juh II, linky MHD gro stále na Juh I, otoč. Ale vybrané už aj na Juh II, odkiaľ je obsluha Vansovej, Šafárikovej či Bazovského rovnako vzdialená ako z Juhu I.
TomoSK
Takisto som nikdy neporozumel ani tomu (a vyskytlo sa to aj na verejnej prezentácii v r. 2016), prečo sa na preklady na Juh dívaš tak, že zlievaš všetky vetvy do jednej. Ak bývam hore pri ZŠ, je mi úplne jedno, že ide autobus na Východnú, a s najväčšou pravdepodobnosťou ma neuspokojí ani spoj smer Gen. Svobodu. Ak by 11tka išla na 26, neviem, ako by zlepšila spojenie na Hasičskú - jazdí do úplne inej časti sídliska. Čo by však nastalo? Na 26 by išla l. 11, na 42 l.1 a potom by bolo 44 minút hlucho. Takto ide l. 11 na 16, l. 1 na 42 a príchod do mesta je v polhodinových intervaloch. To bol aj cieľ, 15 minút pre Juh 1, 30 minút pre Juh 2, 60 minút pre Juh 3. Tvojim riešením sa opäť dostávame k rôznym odskokom len preto, aby sestričky čakali o 5 minút menej, akoby to bola jediná skupina cestujúcich v meste.
Pri spojení s nemocnicou počítam okrem zastávky Nemocnica aj so zastávkou Za nemocnicou, so zastávkou Legionárska však pre MHD určite nie. Z novej Sihote sa je možné dostať k nemocnici v ranných hodinách linkou 2, ostatné časti Sihote posilňuje aj linka 4 a linka 11, dokopy sa jedná o 6 spojov za hodinu v rannej špičke. Neviem, prečo by práve toto malo pôsobiť ako zhoršenie, ak dnes slúžia cestujúcim napríklad v špičkovej hodine spoje 7:07, 7:27, 7:42, 7:57. Okrem iného, všetky cez stanicu.