Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: capaCity #11614:
Keby tá trať bola aj štvorkoľajná, elektrizovaná, na 160 km/h a budú tam jazdiť dvoješusy po 15 minútach, tak to nič nezmení na tom, že z hľadiska dopravnej obslužnosti napr. Juhu nemá význam.
Reakcia na: Jacob #11611:
"Celá trať do Chynorian je nanič, radšej autobusom ísť ako vlakom, keďže tam nikdy nebude elektrizovaná trať"- pre mňa ako cestujúceho je aký rozdiel, či idem naftovým alebo elektrovozidlom?

"a naozaj nanič je, že denne chodia tam 3 spoje dokopy."- a to je akože nemenný stav alebo čo? ZSSK/dopravca tam vypraví toľko spojov, koľko si kto zaplatí, pokojne aj 3 spoje za hodinu...
Reakcia na: S499.1023 #11610:
no práve tá vojenská do Kubrej, v zmysle ÚPN a rozvoji lokality medzi Výstaviskom TMM a Kubrou je plánovaný aj rozvoj MHD, takže asi preto. Na ZSSK nenechávajme nič, vzhľadom na frekvenciu na trati 143 by sa ako MHD dala využiť, po Tesco resp. do Turnej (žst Turná je v katastri TN). Otázne je, odkiaľ a hlavne, že bez sídliska Juh je potenciál na električku bezvýznamný. Ale do budúcnosti uvažovať treba, aj výhľad ÚPN do 2030 s tým počíta, takže to treba brať pozitívne.

Hoci na stranu druhú, jestvujúci stav asi mocišpánov moc netrápi, obnova vozového parku v nedohľadne, rekošntrukcie zastávok detto, hlavne že parking vynáša.
Reakcia na: JurajZaTn #11609:
žiaľ netušili sme tu o tom, neboli sme, hoci ak by bolo dáke resumé, istotne by som si rád prečítal.
Reakcia na: S499.1023 #11610:
Oni radšej radi riešia hlúposti ako vždy, než to, že MHD v Trenčíne potrebuje vylepšenia, nové autobusy či aj nové spoje ktoré sú potrebné. A nie riešiť niečo nerealizovateľné.
Celá trať do Chynorian je nanič, radšej autobusom ísť ako vlakom, keďže tam nikdy nebude elektrizovaná trať a naozaj nanič je, že denne chodia tam 3 spoje dokopy.
Reakcia na: JurajZaTn #11609:
Ahoj Juraj, možno inšpiratívne ale inak úplne odtrhnuté od reality. V Trenčíne nie je žiadna vlečka, ktorá by mohla odobrať významný podiel miestnej doprave (je tam vôbec ešte nejaká funkčná vlečka okrem vojenskej do Kubrej?), nehovoriac o tom, že nie je elektrizovaná a ni trať na Chynorany a potenciál železničných tratí by si mohla vyriešiť ZSSK sama - tá má však problémy sama so sebou.
V piatok 20.oktobra sa o 17h vo velkej zasadacke TSK uskutocnika akcia "Elektricka v Trencine?" zo zamerom na vyuzitie jestvujucich zel.trati a vleciek prechadzajucich Trencinom. V plnej sale sa zucastnili besedy aj docent Kendra zo Zilinskej univerzity, Ing. Maruniak, gen.riaditel odboru expertizy ZSR a dalsi zaujimavi ludia. Velmi inspirativna akcia. Bol tam niekto aj z Vas, trencianskeho iMHD?
Reakcia na: draxter #11603:
Nech sa paci.
Reakcia na: ajjo #11604:
Ten nový palubák typujem je asi kvôli tomu že tam dali asi displej na kamery, ak tie kamery sú umiestnené tak, že vodiči vidia či nastúpili všetci alebo vystúpili je to dobrá vec, aj v prípade nejakého konfliktu.
Len skôr by mňa možno aj iných zaujímalo či tieto kamery pribudnú do viacerých autobusov, teda aspoň minimálne do Crosswayov či Citelisov, do B952 tam to nemá zmysel dávať tie autobusy za pár rokov skončiť budú musieť.
No uvidíme kedy na stránke mesta či samotnej SAD-ky bude o tomto nejaké info čo a ako, typujem, ale že žiadna informácia zatiaľ nie je lebo to je pravdepodobne ešte len vo fáze testovania.
Reakcia na: HeroSK #11605:
No vo vnútri sú dve ale zvonku som si nevšimol
Reakcia na: ajjo #11604:
som zvedavý . Ten kamerový system ma zaskočil dosť. Kamery su aj vonku ci len dovnútra ?
#20 má nejaký nový palubák aj kamerový systém.
Reakcia na: irizar #11602:
wau, dáš mi ju k dispozícii aj pre zverejnenie v rámci nejakého fotoupdate?
Reakcia na: peter45 #11600:
Sihoť IV > 21:02 Autobus 8
Legionárska 21:16 - > 21:20 Autobus 17
Priemyselný park 21:34

v nedeľu mi tam spoj nenašlo...
zdravim. vedel mi niekto povedat ci existuje spoj zo Sihote/stanice do priemyselneho parku na nočnu zmenu??? pozeram cestovne poriadku a som z nich ..... napr. č.6 chodá zo stanice kazdy den 21:35 čo je idealny cas,ale podla casov na zastavkach neobsluhuje priemyselny park...? je moznost vystupit napr. na VOD-EKO ,ale tam ma prichod 21:44 co je bez sance stihnut, jedine ist skorsim spojom ktory tam je zas prehnane skoro 20:54... jedine akotak vhodne riesenie som nasiel dostat sa napr. spojmi 8,24 napr. pri Gymnazium, cca 21:10, s tým že z Braneckého ide spoj č.17 priamo po priemyselny park, ale len v tyzdni, ciže v nedelu je len ta prva moznost... ved tam chodi autobusom xx ludi, a je problem spravit normalne spojenie? alebo mi nieco unika? dakujem !
Reakcia na: Jacob #11598:
Laugarício nie je len o politike mesta voči MHD, ale aj o politike prevádzkovateľa Laugarícia (a ostatných prevádzok v lokalite) voči MHD.

Vôbec by som sa nečudoval, ak by by sa na architektonickom riešení Laugarícia podieľali aj ľudia, pre ktorých je MHD len socka - lacné dopravné riešenie pre upratovačky, SBS a podobné nízko platené pozície v Laugaríciu. Nasvedčuje tomu práve lokalita, napojenie na chodníky a aj samotné riešenie verejnej dopravy v rámci lokality (čiže primárne parkovisko a až sekundárne zastávky a otáčanie autobusov; nehovoriac o úplnom ignorovaní prímestskej dopravy na hlavnej ceste II/507).

Naproti tomu prevádzkovateľ MAXu zjavne viac dbal na lokalitu, ktorá je lepšie napojená na mesto.

Takže každý má to, čo chcel a za čo zaplatil.
Reakcia na: draxter #11597:
Keď sa mesto spamätá, to mi pripomína čo mi prišlo, že aké má ciele Rybníček ak by vyhral voľby tam tuším bolo niečo aj ohľadom MHD, ale to sú čisté reči pravdepodobne, keďže nič sa doteraz poriadne nedeje a ani sa nebude, SAD-ka stále len hovorí, že mesto musí mať záujem, čo nemá.
Ale už by sa malo niečo začať robiť, MHD je tu u nás využívaná, aj by bola viac, lenže aj keby niekto dajme tomu chcel chodiť do roboty autobusom, tak je otázne či mu pôjdu dobré spoje, zároveň do Laugarícia je to hrôza, ten interval do najväčšieho nákupného strediska v Trenčíne je proste hrozný, aj do Maxu je lepší, dokonca do Maxu sa dá pešo dostať čo do Lauga nie 😞

Tiež objednali iba jeden autobus, chápem, že to je náhrada za zhoretý, ale, že im neprišlo trápne jeden objednávať, zároveň ako keby sa zrútila celá MHD kvôli jednému zhorenému autobusu mi príde, lebo často chodí tá prímestská Karosa, čomu nechápem, keďže určite sú aj iné zálohové autobusy, ako včera ževraj sa pokazila B952 a dobre išiel #01 ale dnes? Išla práve tá Karosa.
Normálne by som, ale zakázal opravovať tie B952, však načo? Aj tak sa kazia stále, a proste vieme, že to už nie sú autobusy vhodné pre dnešnú dobu. Ale aj tak budú vrážať do nich peniaze 😕
http://www.dnoviny.cz/verejna-doprava/kladensky-dopravce-vypsal-tendr-na-nakup-25-autobusu-na-plyn
- všade kde sa robí pravidelný takt a zahustenie záujem o VHD stúpa, takže dúfam, že mesto si uvedomí potrebu dofinancovania výkonov a nastolenia nevyhnutnej potreby obnovy vozového parku (bez ohľadu na dopravcu), pričom ak najpálčivejšie by som videl:
- potreba doplniť takt na Juhu I (najmä v "a") a III (popoludní a večer)
- zohľadniť ponúkanú kapacitu liniek 1, 8, 11 a 24 a optimálnejšie nasadiť veľkokapacitné vozidlá s tým, že konečne by ich jazdilo všetkých 5, ktoré sú k dispozícii. Cez prázdniny bola linka 24 ráno utrpenie v sóle, linky 11 a 24 bývajú často "plnky". Linky 1 a 8 zase možno v sedle vidieť plné, keď kĺbové vozy väčšinou nejazdia a pritom by na nich mali využitie.
Reakcia na: draxter #11592:
aha v tom pripade uz chapem dakujem

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.