Žiaľ, ten Púchov bude problém aj vtedy, keď ZSSK začne dávať na Ex600 len mašiny na 160. Pred PU som minule chytil sekeru, lebo nás nemohli pre obsadenosť hrán vpustiť. Keď sa predĺžia Ex z CZ do ZA, to ešte len bude...a potom napasuj MHD.
ja som urcite neni jediny, ale absolutne som nepochopil pointu tvojho prispevku. Jakoze vsetci soferi su idioti a treba ich vyhodit, ci co si vlastne chcel povedat?
Neveríš, uveríš. Veľmi nerád vstupujem do snahy každého tu prispievateľa, ale . Trepeš ty a to dve na tri v koncepcii kritiky druhých ľudí a hlavne ak ide o prijímateľa dopravných služieb MHD v Trenčíne, teda cestujúceho. Uvidíme o 3 mesiace pán najchytrejší. A ak si taký arogantný - trepe to tebe v prázdnej hlave.
Plne súhlasím. Včera aj dnes som zažil výluku 1 TK medzi Púchovom a Považskou. Samozrejme zrovna v tom mieste sa stretávajú Tatrany a v jednom smere ide vždy IC.
Tatran od Bratislavy prišiel včas do Púchova, Tatran od Košíc prišiel s pár minútami do Považskej Bystrice, aby pustil pred seba vyvatované IC. To prešlo Považskou asi 7 minút po odchode Tatrana v smere do KE z Púchova. Na vzdialenosť AH pustili za IC Tatran smerom do Bratislavy. A výsledok? Tatran v smere do Košíc odchádzal z Púchova s +20.
Dnes som svedkom rovnakého počínania (Ex 609), len chytil +15. Môžete už len sledovať, ako kvôli tejto výluke bude rozosievať meškanie od Žiliny ďalej na východ.
Ešte k tomu dojazdovemu spoju na linke 3.: ideálne by bolo, ak by prešiel cez most, stočil to vľavo a za semaforom doprava na Palackého a niekde za Pritom prípadne vyložil a potom na most a do garáže. Vtedy by bol využiteľný ešte aj na spojenie s lavobreznym centrom na cca 23:30. Iste,kúsok naviac, ale po Old Herold má len výstupný potenciál.
S výnimkou Ex 602 a Ex 609 sú na Tatrany nasadzované takmer výlučne rušne s vmax 160, súpravy na vmax 160 sú už niekoľko rokov absolútnym pravidlom. Nikdy sa však výrazne neubudne meškaní, pokiaľ ŽSR budú organizovať prácu tak, ako organizujú.
Odjakživa totiž "traťováci" pracujú približne od 7 do 15 a výluky sa robia medzi rannou a poobednou špičkou, tj. v čase cca od 8 do 13-14. V tom čase je po celom Slovensku na jednokoľajkách NAD, na dvojkoľajkách výluka TK, vďaka čomu sa vlaky zmeškávajú, meškania sa prenášajú a prostredníctvom dlhých spojov, akými sú Ex 600 sa neeliminujú, ale prenášajú aj na prípoje prakticky až do ukončenia dennej premávky. Pokiaľ by sa veľmi dôležité výluky typu "kosenie porastu" s výlukou TK konali v noci, a nie počas dňa a najhustejšej premávky, vtedy by meškaní výrazne ubudlo.
Ale to nejak súvisí s ohromnou skostnatenosťou fungovania ŽSR a firmy ako takej. Jediné, čo nás teraz chráni pred obrovskou katastrofou s meškaniami, sú "vaty" v úsekoch Spišská Nová Ves - Poprad a Žilina - Vrútky (oba úseky po 7 extra minút) kvôli ešte/už nerealizujúcim sa výlukám, vďaka ktorým majú všetky vlaky 14 minút k dobru na potlačenie meškania.
Ak začne ZSSK nasadzovať na Ex600 konečne výlučne rušne pre vmax160, potom dosť meškaní ubudne. Ale teraz favorizujú IC napriek záväzku vo verejnej službe.
A aby so som nezabudol Pablo, choď si osobne žehliť dobré služby trenčianskej dopravy / ten nevodič v kritike slušnej občianky a obyvateľky mesta Trenčín/ do Veľkej Británie, ty mudrc. Určite budeš ten nemúdry polovodič na dôchodku, ktorému nič nehovorí služba občanom. Nerob hanbu .
Presne, ďakujem , teda ďakujeme za vzor arogancie. Doplň si nejaký vzor nadávky. Sťažnosti nie sú iba odrazom tvojej snahy zakrývať aroganciu vodiča / ojedinelý zjav, ale asi ten Pablo patrí medzi schvaľovačov/ . Ale nevadí. Padli na zadok iní odvážlivci, teda tí, čo si myslia, že budú kriviť slušných. Darebáci do zástupu nezamestnaných. My si vás určite nájdeme. Fuj.
Dako mi ušla niť, komu bol smerovany posledný odstavec. PS: JPP tj. Jedna pani povedala beriem bezne jednym uchom dnu a druhym von. V busoch su kamery, nahravaju aj zvuk. Staci podať sťažnosť a pravda sa ukáže ihneď. Ale reči ako dala pani, sú akurát na smetiak. Bez udania dát tj. Kedy, kde, co je to iba klasicke bla,bla a bla. Ja všetkým cestujúcim hovorím, ze ked sa chcú sťažovať alebo chváliť netreba váhať, vsetko sa dá overiť. Dokonca im davam aj kontakt kde sa sťažovať.
Pripoje: sú smery, kde okrem prvých a posledných spojov ide o takt, ktorý nerozbijes pre pár vlakov, čo naviac dnes ešte meškajú dosť často (vrstva ex600). Ale v rámci možností to je vhodné,aby navoz a odvoz existoval v meste ako je TN. Ale aj železnice musia zmeniť veci tak, aby meškanie nebolo pravidelne a ani bežne, ale len výnimočne. A vtedy môže MHD byť spoľahlivým prostriedkom na navoz a odvoz, dnes to nie z viny MHD tak úplne nie je.
K Dolno prsteníkom k mojim príspevkom oznamujem:
Darebákov je potrebné umravniť!
Tu je príspevok z dnešného okienka spokojnosti k MHD Trenčín. viz stránka mesta Trenčín
Téma: Mobilita
Cestovné za MHD sa zvýšilo. Situácia: traja angličani si chcú kúpiť výhodný lístok od Tesca. Šofér im mrmle, že to tam majú napísané, nech si to prečítajú. Potom od nich vymámi "výpalné" 6 eur za pár zastávok. Neskôr fľochne, že veď si to mohli kúpiť z karty.
Iná sitácia... žena chce nastúpiť prednými dvermi. Stojí pred zatvorenými dvermi, a šofér si mrmle: Veď nech si pi... otvorí sama, ja jej budem otvárať?
Prosíme zlepšiť úroveň správania niektorých šoférov, keď teda priplácame. Keď bude TN mestom kultúry, príde sem viac cudzincov, nech sa šoféri doučia angličtinu. Slová "cash two euro / card one euro" sa dajú naučiť...
Takže hrdinovia, buď budete hájiť záujmy cestujúcich, alebo si svoje mindráky riešte v dopravných firmách, alebo doma. My cestujúci sa nikdy nevzdáme, ak si budete proti našim záujmom presadzovať iba svoje záujmy - narazíte. Nedostanete naše peniaze! A krach . Neveríš, Uveríš. Takých v kapitalizme už bolo a skončili na smetisku dopravných dejín.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
henko151
Tatran od Bratislavy prišiel včas do Púchova, Tatran od Košíc prišiel s pár minútami do Považskej Bystrice, aby pustil pred seba vyvatované IC. To prešlo Považskou asi 7 minút po odchode Tatrana v smere do KE z Púchova. Na vzdialenosť AH pustili za IC Tatran smerom do Bratislavy. A výsledok? Tatran v smere do Košíc odchádzal z Púchova s +20.
Dnes som svedkom rovnakého počínania (Ex 609), len chytil +15. Môžete už len sledovať, ako kvôli tejto výluke bude rozosievať meškanie od Žiliny ďalej na východ.